مشخصات فنی سری ردمی K70 فاش شد

منبع: تکراتو

4

1402/7/27

19:22


مشخصات فنی سری ردمی K70 لو رفت. شیائومی پرچمدارهای اقتصادی سری K خود را با مشخصات سخت‌افزاری فوق‌العاده روانه بازار خواهد کرد.

مشخصات فنی سری ردمی K70 فاش شد

مشخصات فنی سری ردمی K70 لو رفت. شیائومی پرچمدارهای اقتصادی سری K خود را با مشخصات سخت‌افزاری فوق‌العاده روانه بازار خواهد کرد.

مشخصات فنی سری ردمی K70 فاش شد. براساس اطلاعاتی که به‌دست رسیده، قدرتمندترین گوشی سری K ردمی قرار است در ماه آذرماه معرفی شود. اما اگر بخواهیم از مشخصات سخت‌افزاری آن مواردی نام ببریم به معنای واقعی کلمه دود از سرتان بلند می‌شود. این گوشی از قدرتمندترین تراشه ساخت کوالکام یعنی Snapdragon 8 gen 3 به عنوان قلب تپنده خود بهره می‌برد که در کنار حافظه رم بالا و صفحه‌نمایش 2K کاربر را شگفت‌زده می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات فنی سری ردمی K70 فاش شد

به تازگی جزئیات بیشتری درباره گوشی‌های سری ردمی K70 به بیرون درز کرده است. انتظار می‌رود ردمی K70 پرو با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 و نمایشگر تخت با وضوح 2K و حاشیه‌های باریک‌تر از نسل قبل روانه بازار شود. همچنین این گوشی با 16 گیگابایت حافظه رم و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

اگر به خاطر داشته باشید Redmi از سری گوشی‌های Redmi K60 در دسامبر 2022 رونمایی کرد. این خانواده در سه نسخه‌ Redmi K60e ،Redmi K60 و Redmi K60 Pro معرفی شدند که به ترتیب از چیپست‌های Dimensity 8200 و Snapdragon 8 Plus Gen 1 و Snapdragon 8 Gen 2 استفاده می‌کنند.

از این رو انتظار می‌رود سری گوشی‌های Redmi K70 نیز در چند مدل معرفی شوند. تاکنون شایعات زیادی درباره‌ سری ردمی K70 منتشر شده است. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند ماه دسامبر (آذر) به‌عنوان جانشین ردمی K60 وارد بازار شود. اکنون اطلاعاتی درباره‌ نمایشگر و طراحی ردمی K70 در دسترس قرار گرفته است.

مشخصات فنی سری ردمی K70 فاش شد

ظاهراً ردمی K70 از نمایشگر تخت با وضوح 2K و حاشیه‌های بسیار باریک بهره خواهد برد. گفته می‌شود که ردمی K70 از فریم فلزی و بدنه‌ای از جنس شیشه استفاده خواهد کرد و در بخش پشتی آن دوربین‌های اصلی با چیدمان افقی را شاهد خواهیم بود.

همچنین نمونه‌ اولیه‌ ردمی K70 در رنگ صورتی و با بدنه‌ شیشه‌ای تولید شده است. گوشی پرچم‌دار Redmi K70 Pro با تراشه پرچم‌دار اسنپدراگون 8 نسل 3 به میدان خواهد آمد. گوشی Redmi K70 Pro به باتری 5120 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده و از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می‌نماید.

ردمی K70 از حداکثر ۱۶ گیگابایت حافظه رم استفاده و سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید ۱۴ را اجرا خواهد کرد و از دیگر مشخصات آن می‌توان به دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر IMX707 و دوربین تله‌فوتو با قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابری اشاره کرد. باید به این نکته اشاره کنیم که دو گوشی Redmi K70 Pro و Redmi K70 احتمالاً با نام Poco F6 Pro و Poco F6 به بازار جهانی عرضه شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات فنی سری ردمی K70 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: شهر سخت افزار

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو