متن در مورد بی مسئولیتی؛ جملات سنگین و آموزنده درباره حس مسئولیت

منبع: تاپ ناز

5

1402/8/2

11:57


در اینجا تعدادی متن در مورد بی مسئولیتی، جملات سنگین درباره حس وظیفه و متن های آموزنده درباره حس مسئولیت را ارائه کرده ایم.

متن در مورد بی مسئولیتی؛ جملات سنگین و آموزنده درباره حس مسئولیت

جملات و متن در مورد بی مسئولیتی

“شما باید مسئولیت شخص خود را برعهده بگیرید. شما نمی توانید شرایط ، فصول یا باد را تغییر دهید ، اما می توانید خود را تغییر دهید.”

**

اگر مسئولیت شما این است که زندگی یک مرد را بگیرید ، به او مدیون هستید که به چشمان او نگاه کنید و سخنان پایانی او را بشنوید. و اگر نمی توانید تحمل این کار را داشته باشید ، شاید آن مرد شایسته مرگ نباشد. “

**

مردم دوست دارند بگویند عشق بی قید و شرط است ، اما چنین نیست و حتی اگر بی قید و شرط بود ، باز هم هرگز آزاد نیست. همیشه انتظار وجود دارد. آن ها همیشه در عوض آن چیزی می خواهند. آن ها می خواهند شما باعث شادی آن ها باشید یا هر کاری که می توانید انجام دهید تا شما به طور خودکار مسئول خوشبختی آن ها باشید زیرا آن ها خوشحال نخواهند شد مگر اینکه شما هم خوشبخت باشید. “

**

 کسانی که گریه می کنند برای عدم تمایل خود به انجام مسئولیت ها و استفاده از ذهنشان ، این کار را انجام می دهند. اندرو کارنگی ، حکمت

**

پذیرش مسئولیت لطفی است که ما به خودمان می کنیم. این چیزی نیست که از خارج به ما تحمیل شود. این گونه ما در نحوه زندگی خود حرفی برای گفتن داریم.

مطلب مشابه: متن در مورد غیرت و جملات سنگین تعصب داشتن روی عشق

بعضی از افراد امروزی ادعا می کنند که آسمان خیلی آبی است ، چمن خیلی سبز است ، هوا خیلی تازه یا آب خیلی تمیز است. اما ، بیایید با آن روبرو شویم و مسئولیت خود را در قبال محیط زیست مناسب بپذیریم، احترام به محیط زیست بر عهده همه است.

**

ترك کردن کار و سرزنش کردن دیگران در فرهنگ امروز بیش از پشتكار و مسئولیت رایج شده است.

**

متن در مورد بی مسئولیتی؛ جملات سنگین و آموزنده درباره حس مسئولیت

برای دستیابی به تسلط بر زندگی و شایسته زندگی خوب و معقول ، باید در مورد انتخاب های خود اقدام کنیم و مالکیت و مسئولیت خود را به خوبی انجام دهیم.

متن درباره مسئولیت و وظیفه

اگر بخواهید که همیشه بهانه ای برای اقدامات خود داشته باشید ، موفقیت را از دست می دهید.

**

ما در یک فرهنگ پر از سرزنش زندگی می کنیم. مردم زودتر از این که مسئولیت کاری را به عهده بگیرند و آن را بهتر کنند ، هرکس یا هر چیزی را سرزنش می کنند.

مطلب مشابه: عکس پروفایل دست بی نمک و جملات سنگین تیکه دار برای انسان نمک نشناس

ما تنها افرادی هستیم که مسئول آنچه در زندگی ما اتفاق می افتد هستیم. ما می توانیم بهانه گیری کنیم و دیگران را سرزنش کنیم ، اما در قبال خود مسئول هستیم.

**

مسئولیت پذیری تعهدی برای مالکیت بر زندگی ، رهبری خود ، رشد و آزادی است.

**

بازی زندگی برای پیشرفت شخصیتی من است. این امر وفاداری و مسئولیت پذیری را طلب می کند و به من آرامش می بخشد.

**

به طور عمدی مسئولیت تغییر زندگی خود را به عهده بگیرید زیرا می توانید؛ بله، تو میتونی! از این شانس استفاده کن!

**

“آزادی یک نیاز بزرگ برای هر انسانی ایجاد می کند. با آزادی مسئولیت معنا می یابد. برای کسی که مایل به رشد نیست ، شخصی که نمی خواهد قبول مسئولیت کند نیز این یک چشم انداز ترسناک است.”

مطلب مشابه: متن و عکس نوشته قضاوت دیگران + جملات سنگین در مورد قضاوت بیهوده

شرط پاسخ گویی مسئولیت پذیری است. ما مسئول آن چه در ذهنمان می گذرد هستیم

**

میدونی بی مسئولیتی یعنی چی؟ بی مسئولیتی این نیست که تو به کسی قول انجام کاری رو ندی و اون کار رو هم براش انجام ندی، بی مسئولیتی اینه که به یکی قول بدی و بعد کار رو براش انجام ندی. اینکه قول ندی دیگه طرف توقعی ازت نداره و اونجا مسئولیتی بر دوش تو نیست اما اینکه قول بدی قضیه رو عوض میکنه و در اینجا تو یک مسئولیت در قبال شخص مقابلت بر عهده داری که حتما باید از پسش بر بیای. سعی کن در زندگیت یا قول ندی یا اگه قول دادی به پای مسئولیتی که قولت برات به بار آورده بمونی.

**

بازی زندگی برای پیشرفت شخصیتی من است. این امر وفاداری و مسئولیت پذیری را طلب می کند و به من آرامش می بخشد.

**

وقتی وارد یه رابطه میشی یعنی مسئولیت احساس یه نفر دیگه رو پذیرفتی. اون قلبشف احساسش و حتی حال خوبش رو به تو گره میزنه و تو باید خودت رو مسئول حال خوب اون بدونی و براش هر کاری که از دستت بر میاد انجام بدی. اگه چنین کاری انجام ندی تو یک آدم بی مسئولیت هستی، تو شخصی هستی که به راحتی برای رسیدن به خواست های خودش و رفع نیازهای خودش احساسات یکی دیگه رو بازیچه میکنه و در قبالشون مسئولیتی قبول نمیکنه. نخواه که اینجور باشی چون اینجور آدما به شدت منفور هستند.

مطلب مشابه: عکس نوشته مفهومی سنگین و عکس پروفایل از جملات سنگین و کوبنده

“انسان باید مسئولیت کار های خود را بر عهده گیرد. همه تقصیر ها را گردن دیگران انداختن فقط اتلاف وقت است. هر چقدر تقصیری را به گردن شخص دیگری بیاندازی و او را سرزنش کنی ، برای تو نتیجه را تغییر نخواهد داد.”

**

“ما به ندرت متوجه می شویم که خصوصی ترین افکار و احساسات وجود ما در واقع مسئولیت خود ما نیستند. زیرا ما به زبان ها و تصاویری فکر می کنیم که اختراع نکرده ایم ، بلکه جامعه آن ها را به ما داده است. “

**

مهمترین مسئولیت یک رهبر شناسایی بزرگترین چالش ها برای پیشرفت و تدوین یک رویکرد منسجم برای غلبه بر آن ها است.

**

یاد بگیر که در زندگی مسئولیت پذیر باشی حتی اگه همه چیز دست به دست هم دادن تا تو از عهده مسئولیتی که داری بر نیای و کوتاه بیای. یادت باشه وقتی که مسئولیت کاری رو پذیرفتی یعنی از آبروی خودت در انجام اون کار مایه گذاشتی و اگه به هر دلیلی انجامش ندیدی این کار تو ممکنه باعث از بین رفتن حرمتت بشه. یا کاری رو قبول نکن و یا اگه کردی به دنبال حتی سخت ترین راه ها باش تا اون رو انجام بدی.

مطلب مشابه: جملات کنایه ای با معنی؛ متن های سنگین نیش دار

“مردم این حقیقت را فراموش کرده اند.” اما شما نباید فراموش کنید. شما برای همیشه مسئولیت آن چه را که مرتکب شده اید ، می شوید. شما مسئول خود هستید. “

**

“نود و نه درصد از همه شکست ها از طرف افرادی صورت می گیرد که عادت بهانه گیری دارند و مسئولیت کار های خود را نمی پذیرند.”

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو