بیوگرافی مگان فاکس بازیگر جذاب؛ از شروع فعالیت تا شهرت و درباره زندگی شخصی

بیوگرافی مگان فاکس بازیگر جذاب؛ از شروع فعالیت تا شهرت و درباره زندگی شخصی


منبع: تاپ ناز

3

1402/8/3

11:51


بیوگرافی مگان فاکس بازیگر جذاب؛ از شروع فعالیت تا شهرت و درباره زندگی شخصی

مگان فاکس به راستی یکی از جذاب‌ترین بازیگران حال حاضر هالیوود است که بخاطر بازی در فیلم‌های مختلف به شهرت زیادی رسیده است. ما امروز در مجله اینترنتی تاپ ناز قصد داریم تا زندگی شخصی و هنری این بازیگر جذاب را زیر ذره‌بین ببریم، پس تا آخر همراه ما باشید.

تولد

مگان فاکس در 16 مه 1986 در اوک ریج، تنسی آمریکا دیده به جهان گشود.

خانواده

مادر وی گلوریا دارلنس و پدرش فرانکلین توماس فاکس هستند. مادرش مدیر املاک و پدرش افسر ارتش است.  مادر او وقتی مگان 3 سال داشت از پدر او جدا شد. مادر مگان دوباره ازدواج کرد . مگان با مادر و ناپدری‌اش تونی توناچیو بزرگ شدند. مگان یک خواهر بزرگتر به نام کریستی برانیم فاکس دارد.

از رقص تا شنا

مگان فاکس از سن 5 سالگی در کلاس های رقص شرکت می کرد. وی در دوران ابتدایی به ورزش شنا روی آورد. مگان به همراه خانواده‌اش زمانی که 10 ساله بود، به سن پترزبورگ، فلوریدا رفتند و او درس خود را در این شهر ادامه داد. مگان در سن 12 سالگی به یک مدرسه کاتولیک فرستاده شد.

کودکی سخت

کودکی سخت

به گفته خود مگان مادر و پدرخوانده‌اش بسیار سخت‌گیر بودند و به وی اجازه هیچگونه فعالیتی نمیدادند. مگان در جدیدترین مصاحبه‌اش اعلام کرده است که در مدرسه مورد آزار و اذیت قرار گرفته میشد.

مطلب مشابه: بیوگرافی دنیل کریگ؛ از آغاز شهرت تا بازی در جیمز باند و دانستنی های جالب درباره او

ورود به عرصه مدلینگ تا مهاجرت

ورود به عرصه مدلینگ تا مهاجرت

مگان در 13 سالگی تصمیم گرفت وارد عرصه مدلینگ شود. وی موفق به دریافت چندین جایزه در کنگره مدلینگ و استعدادهای آمریکا در سال 1999 در هیلتون هد، کارولینای جنوبی شد.

مگان در سن ۱۷ سالگی، با استفاده از مکاتبات خارج از مدرسه آزمایش داد و در نهایت به لس آنجلس، کالیفرنیا نقل مکان کرد.

اولین تجربه بازیگری

اولین تجربه بازیگری

در سال 2001 مگان اولین پیشنهاد بازیگری خود را از کارگردان آمریکایی استیو پورسل ( تعطیلات در آفتاب ) دریافت کرد که با قبول این پیشنهاد اولین تجربه بازیگری وی بود.

مگان در این فیلم  کمدی توانست با بازیگران مشهوری همچون مری کیت و اشلی اولسن، آستین نیکولز اشاره کرد.

حضور در فیلم اعترافات ملکه درام نوجوان

مگان در تجربه بعدی خود در فیلم درام، تینیجری ( اعترافات ملکه درام نوجوان ) به ایفای نقش پرداخت و توانست با بازیگرانی همچون لیندزی لوهان، آدام گارسیا و الیسون پیل همبازی شود.

تبدیل شوندگان و آغاز شهرت جهانی

تبدیل شوندگان و آغاز شهرت جهانی

مگان فاکس جذاب‌ترین پیشنهاد کاری خود را از کارگردان مشهور آمریکایی مایکل بی دریافت کرد که حضور وی در فیلم تبدیل شوندگان بود. مگان بخاطر جذابیت و زیبایی بیش از حد خود به ایفای نقش در این فیلم انتخاب شد.

وی با حضور در این فیلم توانست با بازیگران بزرگی همچون شایا لباف، جان تورتورو، تایریس گیبسون، هوگو ویوینگ، جاش دوهامل و پیتر کالن همبازی شود و اسم خود را بر سر زبان ها بیندازد. این فیلم توانست در فروش به رکورد 709 میلیون دلار برسد.

وی همچنین در نخسه بعدی تبدیل شوندگان نیز به ایفای نقش پرداخت. خلاصه داستان فیلم: در فیلم تبدیل شوندگان : اتوبات ها و دیسپتیکان ها ربات های بین کهکشانی هستند که دشمنی دیرینه ای با یکدیگر دارند. آنها برای به دست آوردن منبع قدرت بی نهایت به زمین می آیند. جای این منبع قدرت را نوجوانی به نام سم می داند و…

مطلب مشابه: بیوگرافی اما استون بازیگر جذاب هالیوود؛ از شروع بازیگر تا شهرت و ازدواج

حضور در فیلم بدن جنیفر

یکی از متفاوت ترین نقش های مگان فیلم ( بدن جنیفر )  است که در سال 2009 و توسط کارگردان آمریکایی کارین کوساما ساخته شد. مگان در این فیلم به عنوان شیطان به ایفای نقش پرداخت. این فیلم 31 میلیون دلار فروش داشت.

 و توانست یا اثر نسبتا مثبت شود. مگان در این فیلم با بازیگران سرشناسی همچون آماندا سایفرد، جانی سیمونز، جی کی  سیمونز و آدام برودی همبازی شود. خلاصه داستان کوتاه فیلم: «جنیفر چک» (مگان فاکس) دختر نوجوان دبیرستانی و جذاب است.

جنیفر آئین شیطانی را توسط یک گروه راک به انجام می رساند، و پس از آن او به قاتل پسرهای هم دبیرستانی خود تبدیل می شود …

حضور در فیلم دیکتاتور

حضور در فیلم دیکتاتور

یکی از جنجالی‌ترین فیلم‌هایی که مگان در آن به ایفای نقش پرداخته است فیلم دیکتاتور محصول 2014 به کارگردانی لری چارلز است.

به گفته عوامل فیلم شخصیت این کاراکتر بر اساس زندگی واقعی دیکتاتورهایی همچون هیتلر ، استالین ، صدام حسین و قذافی میباشد.

 این فیلم جنجال های زیادی در سینمای هالیوود ایجاد کرد که نسخه رده‌بندی نشده فیلم دیکتاتور 98 دقیقه است که 15 دقیقه از نسخه سانسور شده آن طولانی‌تر است. بیشتر این موارد، محتوا و دیالوگ‌های جنسی دارند.

 این فیلم به‌طور رسمی در تاجیکستان و ترکمنستان ممنوع شد و با اعمال سانسورهایی مدت زمان آن در ازبکستان نیز به 71 دقیقه رسید. این فیلم همچنین در کشورهای ایتالیا، مالزی و قزاقستان نیز سانسور شده‌است.

مگان با بازی در این فیلم توانست با ساشا بارون کوهن، آنا فاریس، بن کینگزلی همبازی شود. این فیلم به فروش 179 میلیون دلاری رسید. خلاصه داستان کوتاه فیلم: داستان فیلم در حول مردی نادان به نام علاالدین (با هنرمندی: ساشا بارون کوهن) در چرخش است. او رییس جمهور یکی از کشور های آفریقایی می باشد و طرز فکر و نحوه ریاست او به صورت دیکتاتوری است.

 او اصلا چیزی از اداره یک کشور نمیداند، و فقط دستور میدهد، هرچیزی که سر راهش قرار بگیرد را از بین میبرد و فقط به فکر خوش گذرانی خودش است. او که چیزی از اداره یک کشور و سیاست نمیداند از وزیرش طاهر (با بازیگری: بن کینگزلی) کمک می گیرد.

او میخواهد یک بمب هسته ای بسازد، اما کشورهای دیگر اجازه این کار را نمیدهند، به همین دلیل او راه می افتد تا به سازمان ملل رود …

مطلب مشابه: بیوگرافی ال فانینگ بازیگر زیبا؛ از شروع تا مشهور شدن و حقایق جالب درباره او

حضور در فیلم لاک پشت‎‌‌های نینجا

حضور در فیلم خاطره‌انگیز لاک پشت های نینجا

یکی دیگر از آثار خوب و ماندگار مگان فیلم خاطره‌انگیز لاک پشت های نینجا است که توسط کارگردان مشهور آمریکایی جاناتان لیبسمن ساخته شده است.

 وی در این فیلم توانست با ویلیام فیکنر، ویل آرنت، جانی ناکسویل و مالینا وایسمن همبازی شود.

 این فیلم به فروش 493 میلیون دلار رسید. ادامه این فیلم نیز در سال 2016 ساخته و پخش شد. خلاصه داستان کوتاه فیلم: داستان درباره 4 لاک‌پشت نینجا به نام‌های لئوناردو، رافائل، مایکل‌آنجلو و داناتلو می‌باشد که باید در برابر دشمنی اهریمنی و بدجنس به نام «شردر» ایستادگی نمایند و…

دیگر آثار مگان فاکس

دیگر آثار مگان فاکس

از دیگر آثار مگان میتوان به نمایش مصائب، جونا هکس، این است 40، بالای سایه، یاغی و … اشاره کرد.

جدیدترین فیلم مگان فاکس

جدیدترین فیلم مگان فاکس

مگان در جدیدترین اثر خود در فیلم مشهور بی‌مصرف ها به تیفای نقش پرداخته است. این فیلم به کارگردانی اسکات وا و در ژانر اکشن و مهیج ساخته شده است. از ستارگان این فیلم میتوان به جیسون استاتهام، سیلوستر استالونه، دولف لاندگرن، رندی کوچار، فیفتی سنت اشاره کرد.

این فیلم نظر نه چندان مثبتی دریافت کرده است و نمره 3.7 را از منتقدان گرفته است و در فروش هم تا به حال ناموفق بوده.

خلاصه داستان فیلم: بارنی تیم خود را برای یک نبرد آماده می کند: برای سرنگونی کنراد استونبانکس ، بنیانگذار بی مصرف ها و یکی از معامله گران معروف اسلحه که جهنم خود را برای از بین بردن بارنی و تک تک افراد وابسته به خود جلب کرده است.

مطلب مشابه: بیوگرافی سوفیا ورگارا بازیگر جذاب کلمبیایی؛ درباره زندگی شخصی و علایق او

زندگی شخصی

زندگی شخصی

مگان  در سال 2004 با برایان آستین  گرین بازیگر آمریکایی دوست شد، این دو در سال 2006 با هم نامزد شدند و در سال 2010 در یک مراسم خصوصی با هم ازدواج کردند.

آن ها در سال 2015 از هم طلاق گرفتند اما در اوایل سال 2016 دوباره با هم ازدواج کردند.

حاصل این ازدواج سه فرزند پسر به نام های نوا شانون گرین متولد سال 2012، بیدی رانسوم گرین متولد سال 2014 و جورنی رایور گرین متولد سال 2016 هستند. این زوج در نهایت در سال 2020 از یکدیگر جدا شدند.

رابطه با رپر معروف ماشین گان

مگان بعد از جدایی از همسرش با رپر معروف آمریکایی کُلسِن بیکرمعروف به ماشین گان وارد رابطه شد. این دو بعد از مدتی رابطه با یک‌دیگر نامزد کردند. خبر های زیادی از جدایی این دو منشتر شد که توسط هر دو تکذیب شد.

نوشیدن خون یکدیگر در مراسم نامزدی!!!

نکته عجیب ماجرای نامزدی مگان فاکس و مشین کلی ماجرای “نوشیدن خون یک دیگر” در زمان نامزدی است. مگان فاکس با انتشار ویدیوی زمان درخواست ازدواج مشین کلی از او نوشته :«به نحوی یک سال و نیم بعد، وقتی با هم در میانه جهنم قدم میزدیم و بیش از آنچه که تصور می کردم می خندیدم، او از من خواست با او ازدواج کنم.

“و همانطور که در زندگی قبل از آن و بعد از آن و مانند هر عمری که بعد از آن خواهد آمد، گفتم بله… و سپس خون یکدیگر را نوشیدیم.

ماجرای خوردن خون یک دیگر توسط مگان فاکس و مشین کلی با واکنشهای بسیاری در شبکه های اجتماعی آمریکا مواجه شده است. به نظر می رسد خوردن خون یک دیگر در مراسم خواستگاری یا نامزدی یک رسم عجیب و کمتر شناخته شده باشد!

مطلب مشابه: بیوگرافی آنا د آرماس؛ از مهاجرت به آمریکا، بازی در جیمز باند و رابطه با بن افلک

شباهت مگان فاکس و آنجلینا جولی

مگان فاکس به‌ خاطر شباهت‌ اش با آنجلینا جولی بازیگر مشهور هالیوود اغلب با او مقایسه می‌شود، در بسیاری از جاها او را به عنوان آنجلینا جولی جوان میشناسند.این دو تعدادی تاتوی مشابه هم دارند.

بیماری مگان فاکس

بیماری مگان فاکس

من اختلال بدشکل دیدن بدنم را دارم و خودم را اونطور که دیگران میبینند نمیبینم. هیچ نقطه ای در زندگی من وجود نداشته که بدنم را دوست داشته باشم.هرگز وجود نداشته.

وقتی کوچکتر بودم این وسواس را داشتم که مثلا من یه جور دیگه به نظر برسم و مطمئن نیستم که چرا در اون سن کم این نگرانی را داشتم، چون قطعا به خاطر محیط اطرافم نبود، من در محیطی بسیار مذهبی بزرگ شدم که بدن‌ها حتی به رسمیت شناخته نمی‌شدند و کسی بدن فرد دیگری را نمیدید.

مصاحبه جدید مگان فاکس و افشای بیماری اش طرفدارانش را شوکه کرد!فکر میکنم مسیر تلاش برای دوست داشتن خودم و بدنم بی پایان خواهد بود.

افتخارات

  • نامزد جایزه اتحادیه زنان روزنامه‌ نگار سینمایی
  • برنده یک جایزه تمشک طلایی از 7 نامزدی
  • نامزد 3 جوایز برگزیده کودکان نیکلودین
  • نامزد 2 جایزه سینمایی و تلویزیونی ام‌ تی‌ وی
  • نامزد جایزه ملی فیلم انگلیس
  • نامزد جایزه برگزیده مردم
  • برنده 2 جایزه اسکریم
  • برنده جوایز بازی‌ های ویدئویی اسپایک
  • برنده 4 جایزه برگزیده نوجوانان از 10 نامزدی
  • نامزد جایزه هنرمند جوان
  • مگان فاکس به عنوان یکی از زیبا ترین زنان جهان در لیست جهانی BWC ثبت شده‌ است

طرفدار حقوق حیوانات

مگان چندین بار اعلام کرده است که بسیار علاقه‌مند به حیوانات است و چندین بار هزینه های زیادی در این راه کرده است، تا قدری که در خانه خود  سگ، گربه، سنجاب، بز و خوک نگهداری می کند.

مطلب مشابه: بیوگرافی فلورنس پیو بازیگر جذاب انگلیسی؛ درباره زندگی شخصی و کار های هنری او

کتک زدن کانر مک گرگور به مگان فاکس!!!

کتک زدن کانر مک گرگور به مگان فاکس!!!

در حاشیه اعطای جوایز به برندگان MTV در نیویورک کانر مک گرگور بوکسور مشهور ایرلندی خواستار گرفتن عکس با مگان فاکس هنرپیشه و مدل آمریکایی بود که با مخالفت نامزدش مواجه شد. مک گرگور نیز عصبانی شد و به سمت مگان و ماشین گان حمله ور شد که با دخالت ماموران این دعوا خاتمه پیدا کرد. مگان فاکس در این باره میگوید که بسیار وحشت‌زده شده بود و زبانش بند آمده بود.

تجربه بدی از فیلم بدن جنیفر دارم…

این فقط یک فیلم نبوده ، هر روز از زندگی من بوده است ، همه زمان ها ، با هر پروژه ای که من روی آن کار کردم و هر تولید کننده ای که با آن کار کرده ام. او گفت: من فکر می کنم که یک تفکیک روانشناختی واقعی داشتم که  می خواستم کاری انجام ندهم.

من نمی خواستم دیده شوم ، نمی خواستم  عکس بگیرم ،در جلد مجله باشم روی فرش قرمز قدم بزنم من نمی خواستم به دلیل ترسی که شاید مورد تمسخر قرار می گرفتم ، یا  بهم تف می کردند ، یا اصلاً کسی سر من فریاد بزند.بلاخره من از آن لحظات تاریک عبور کردم.

پیشنهاد های غیراخلاقی در هالیوود!!!

پیشنهاد های غیراخلاقی در هالیوود!!!

این خیلی ناراحت کننده هست. بعضی از این افراد بسیار مشهور هستند و تو پیش خودت فکر میکنی که خیلی جالب هست که بتونی با اونها صحبت کنی و ملاقاتشون کنی. اما این باورکردنی نیست که زمانیکه نزد آنها می روید متوجه می شوید که این افراد اصلا نمی خواستند شما رو ملاقات کنند بلکه خواسته های دیگری دارند.

دزدی در کودکی!!!

در سن 15 سالگی از یکی از فروشگاه های زنجیره ای والمارت تعدادی لوازم آرایش دزدی کرد و از همان زمان توسط این شرکت تحریم شد.

فیلم های محبوب مگان فاکس

فیلمهای محبوبش « جادوگر شهر اُز » ، سه گانه « ارباب حلقه ها » ، « چطور اژدهای خودتان را آموزش دهید » ، « پاندای کونگ فو کار ۲ » و سه گانه « لاک پشت های نینجا » می باشد.

ثروت مگان فاکس

ثروت مگان فاکس

مگان جزو افراد پر درآمد به حساب می‌ آید و جزو شخصیت‌ های بسیار ثروتمند می‌ باشد که از طریق بازیگری و همچنین مد درآمد بسیاری به دست آورده است. ثروت وی در سال 2023، 8 میلیون دلار برآورد شده است.

فضای مجازی

مگان یکی از چهره های مشهور اینستاگرام است که 22 میلیون دنبال کننده دارد و با مبالغ زیادی تبلیغات های مختلفی انجام میدهد و در کنار تبلیغات عکس های شخصی از زندگی خود را نیز منتشر میکند.

حقایق جالب درباره زندگی مگان فاکس

حقایق جالب درباره مگان فاکس که احتمالا نمیدانستید

  • تباری انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، اسکاتلندی، ایرلندی و پوهاتان ( قبلیه ای بومی در آمریکا ) دارد.
  • یکی از طرفداران دو آتشه کامیک بوک و بازی های ویدئویی است.
  • گفته که یکی از محترم ترین آدمهایی که در زندگی اش ملاقات کرده شیا لبوف بوده است.
  • نقل قولی از « لیرشاه » را در شانه راستش خالکوبی کرده است.
  • اولین زنی است که تصویرش در جلد مجله « GoreZone » منتشر شد.
  • هم اکنون در لس آنجلس زندگی می کند.
  • پسرش به نام کاسیوس، تنها شاهد رسمی ازدواجش با بریان آستین گرین، بود!
  • از تاریکی و ارتفاع می ترسد.
  • زمانی که بازی در فیلم « لاک پشت های نینجا » را به اتمام رساند سه ماهه باردار بود.
  • آماندا سایفرد و شایا لابوف دوستان صمیی او هستند.
  • خرید کفش، یکی از کار های مورد عاقه ی اوست.
  • مگان فاکس خود را یک مسیحی می داند و مذهب برایش بسیار مهم است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو