معرفی فیلم پسران بد 4 (Bad Boys 4) | اعلام تاریخ اکران + خلاصه داستان

معرفی فیلم پسران بد 4 (Bad Boys 4) | اعلام تاریخ اکران + خلاصه داستان


منبع: پلازا

3

1402/8/4

11:38


معرفی فیلم پسران بد 4 (Bad Boys 4) | اعلام تاریخ اکران + خلاصه داستان

فیلم پسران بد 4 چهارمین اثر در سری فیلم‌های پسران بد است که اکران آن برای سال 2024 برنامه‌ ریزی شده است. حال در مقاله پیش‌رو قصد داریم تا با معرفی کامل فیلم Bad Boys 4 همراه شما باشیم.

پسران بد یک فرنچایز معروف آمریکایی محسوب می‌شود که به سبک بادی کاب (Buddy Cop) یا پلیس – رفیق ساخته می‌شود و درونمایه اصلی آن کمدی و اکشن است. این فرنچایز به دست جورج گالو (George Gallo) ساخته شده و ستارگان اصلی آن ویل اسمیت (Will Smith) و مارتین لارنس (Martin Lawrence) دو پلیس در مرکز پلیس میامی هستند. مایکل بی (Michael Bay) کارگردانی دو فیلم اول را برعهده داشت و عدیل العربی (Adil El Arbi) و بلال فلاح (Bilall Fallah) از قسمت سوم کارگردان سری فیلم بودند. اکنون قصد داریم سرنوشت قسمت چهارم این فرنچایز را برای شما بگوییم.

فیلم پسران بد 4 که هنوز عنوان اصلی آن مشخص نشده است، به کارگردانی عدیل اند بیلال (Adil & Bilall) ساخته شده و کریس برمنر (Chris Bremner) نویسندگی فیلمنامه آن را برعهده داشته است. این اثر دنباله قسمت سوم با عنوان پسران بد برای ابد (Bad Boys for Life) محسوب می‌شود که در سال 2020 منتشر شد. در ادامه مقاله پیش‌رو پلازا با معرفی فیلم پسران بد ۴ همراه شما هستیم.

فهرست مطالب:

تاریخ فیلم اکران پسران بد ۴

ژانر فیلم سینمایی پسران بد 4 اکشن، ماجراجویی و کمدی است. این اثر در تاریخ 14 ژوئن 2024 (25 خرداد 1403) توسط سونی پیکچرز (Sony Pictures Releasing) تحت برچسب کلمبیا پیکچرز (Columbia Pictures) اکران خواهد شد. همچنین مدت زمان فیلم پسران بد 4 هنوز مشخص نشده است. آیا شما نیز منتظر تریلر فیلم Bad Boys 4 هستید؟

داستان فیلم پسران بد 4

داستان فیلم پسران بد 4

هنوز خلاصه فیلم سینمایی پسران بد ۴ به طور رسمی منتشر نشده است. تنها می‌دانیم دو شخصیت اصلی در فیلم حضور دارند و داستان به صورت دنباله‌ای بر قسمت سوم روایت می‌شود. اریک دین (Eric Dane) نیز در این اثر نقش شرور اصلی را قرار است ایفا کند و شاهد یک ماجراجویی بین دزد و پلیس دیگر خواهیم بود. همچنین شما می‌توانید درباره بهترین فیلم‌های جهان در این مطلب بخوانید.

بازیگران فیلم پسران بد ۴

در این قسمت با معرفی بازیگران این فیلم همراه شما خواهیم بود. ساخت این اثر در سال 2022 کلید خورد و به خاطر مشکلاتی که برای ویل اسمیت پیش آمد، روند تولید آن با تاخیر روبه‌رو شد. در فوریه 2023 اسمیت اعلام کرد او و لارنس باری دیگر به ایفای نقش‌های خود خواهند پرداخت و کم‌کم تا ماه مه 2023 تیم بازیگران این فیلم کامل شدند. در ادامه با معرفی هنرپیشه‌های پسران بد 4 همراه شما هستیم.

ویل اسمیت در نقش کارآگاه مایکل یوجین لاوری / مایک

ویل اسمیت / خلاصه فیلم سینمایی پسران بد ۴

ویلارد کارول اسمیت دوم (Willard Carroll Smith II) که او را با نام ویل اسمیت می‌شناسیم، هنرپیشه، رپر و تهییه‌کننده اهل آمریکا متولد 25 سپتامبر 1968 (3 مهر 1347) است. او فعالیت خود را از سال 1985 و با خوانندگی شروع کرد و پس از انجام چندین پروژه بازیگری سرانجام در سال 1992 با فیلم جایی که آن روز می‌گیرد تو را (Where the Day Takes You) رسما وارد دنیای بازیگری در فیلم شد. این هنرپیشه تا کنون چندین جایزه از جمله اسکار، بفتا و گرمی برنده شده است و فیلم‌هایش تا کنون میلیاردها دلار به فروش رفته‌ و او را تبدیل به یک ستاره بزرگ در هالیوود کرده‌اند. از جمله آثار معروف ویل اسمیت باید به مردان سیاه پوش (Men in Black)، روز استقلال (Independence Day)، دشمن ملت (Enemy of the State)، علی (Ali)، در جست و جوی خوشبختی (The Pursuit of Happyness)، من افسانه هستم (I Am Legend) و پادشاه ریچارد (King Richard) اشاره کنیم.

مارتین لارنس در نقش کارآگاه مارکس مایلز برنت

مارتین لارنس / بازیگران فیلم پسران بد ۴

مارتین فیتزجرارد لارنس (Martin Fitzgerald Lawrence) کمدین و بازیگر آمریکایی در 16 آوریل 1965 (27 فروردین 1344) چشم به جهان گشود. او بازیگری را از سال 1987 با سیتکام حالا چه می‌شود!! (What’s Happening Now!!) شروع کرد. او در طول سال‌های بازیگری خود، آثار فاخر مختلفی داشته است که از جمله آنان باید به سیتکام مارتین (Martin)، فیلم‌های مهمانی خانگی (House Party)، بومرنگ (Boomerang)، چیزی برای از دست دادن نیست (Nothing to Lose)، شوالیه سیاه (Black Knight)، خانه مامان بزرگ (Big Momma’s House) و خط باریکی بین عشق و نفرت (A Thin Line Between Love and Hate) اشاره کنیم. او از بازیگران کلیدی فیلم Bad Boys 4 است.

ونسا آن هاجنز در نقش کلی

ونسا آن هاجنز / هنرپیشه های فیلم سینمایی پسران بد 4

ونسا آن هاجنز (Vanessa Anne Hudgens) بازیگر و خواننده اهل کشور آمریکا در 14 دسامبر 1988 (23 آذر 1367) متولد شد. او بازیگری را از سال 2003 با فیلم سیزده (Thirteen) شروع کرد و سپس با سری فیلم دبیرستان موزیکال (High School Musical film series) توانست توجه‌ها را به خود جلب کند. او سپس پس از مشهوریت به خوانندگی ادامه داد و قراردهای مهمی با هالیوود در این زمینه بست. از آثار شاخص ونسا هاجنز باید به فیلم‌های بندسلم (Bandslam) و تیک تیک…بوم! (Tick, Tick…Boom!) اشاره کنیم.

الکساندر لادویگ در نقش دورن

الکساندر لادویگ / مدت زمان فیلم پسران بد 4

الکساندر ریچارد لادویگ (Alexander Richard Ludwig) بازیگر و نوازنده موسیقی کانتری اهل کانادا است. او متولد 7 مه 1992 (17 اردیبهشت 1371) است و بازیگری را از سال 2000 به عنوان یک بازیگر کودک شروع کرد. این هنرپیشه را بیشتر به خاطر بازی در فیلم‌های جستجوگر: تاریکی برمی‌خیزد (The Seeker: The Dark Is Rising)، مسابقه تا کوهستان اسرارآمیز (Race to Witch Mountain) و بازی‌های گرسنگی (The Hunger Games)، سریال‌های وایکینگ‌ها (Vikings) و هیلز (Heels) می‌شناسند. او از بازیگران کلیدی فیلم پسران بد 4 است.

اریک دین در نقش شرور اصلی

اریک دین / تاریخ فیلم اکران پسران بد ۴

اریک ویلیام دین (Eric William Dane) بازیگر آمریکایی در 9 نوامبر 1972 (18 آبان 1351) به دنیا آمد. او بازیگری را از سال 1991 شروع کرد و پس از ایفای چند نقش در دهه‌های 1990 و 2000 که کلیدی‌ترین آن در سریال افسون‌شده (Charmed) بود، در سریال آناتومی گری (Grey’s Anatomy) حضور پیدا کرد. این بازیگر در فیلم‌های معروفی همچون مارلبی و من (Marley & Me)، روز ولنتاین (Valentine’s Day)، سریال‌های آخرین کشتی (The Last Ship) و سرخوشی (Euphoria) ایفای نقش داشت.

سایر هنرپیشه های فیلم سینمایی پسران بد 4 عبارتند از:

  • تاشا اسمیت (Tasha Smith) در نقش ترسا برنت
  • جان سالی (John Salley) در نقش فلچر
  • دی جی خالد (DJ Khaled) در نقش منی د بوچر
  • یوان گریفید (Ioan Gruffudd)
  • ری سیهورن (Rhea Seehorn)
  • جوینر لوکاس (Joyner Lucas)

نقد فیلم Bad Boys 4

چون هنوز این فیلم منتشر نشده، بنابراین نقد آن نیز ممکن نیست اما چند نکته درباره این اثر را باید عنوان کنیم. اولین فیلم این فرنچایز در سال 1995 اکران شد و به طور کلی آثار آن جز فیلم‌هایی بودند که گیشه را راضی می‌کردند اما منتقدان را چندان نه! سری سوم که ساخته شد، تحول بزرگی در روند این فرنچایز ایجاد کرد. این بار منتقدان نیز از فیلم پسران بد 4 تعریف کردند و همچنین فیلم توانست پرفروش‌ترین این فرنچایز شود. حال با توجه به اینکه این اثر دنباله قسمت سوم است و کارگردانی آن عدیل العربی و بلال فلاح برعهده دارند، انتظار می‌رود نمرات فیلم سینمایی پسران بد ۴ بالا باشند و شاهد یک رکورد شکنی دیگر در گیشه باشیم‌

کلام آخر

نقد فیلم Bad Boys 4

با معرفی و بررسی فیلم Bad Boys 4 همراه شما بودیم و سعی کردیم شما را از آخرین اخبار این فیلم جدید 2024 با خبر کنیم. آیا شما قصد دانلود فیلم Bad Boys 4 را دارید؟ قسمت چهارم آن را چگونه پیش‌بینی می‌کنید. لطفا نظرات خود را با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید. از همراهی شما متشکریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو