تریلر فیلم The Marvels با محوریت نمایش قدرت ابرقهرمان‌ها

منبع: زومجی

3

1402/8/4

13:14


تریلر فیلم The Marvels با محوریت نمایش قدرت ابرقهرمان‌ها

شرکت مارول تریلر بین‌المللی فیلم ابرقهرمانی The Marvels (مارول‌ها) را با طرفدارها به اشتراک گذاشت که تلاش کاپیتان مارول، مونیکا رمبو و کامالا خان برای فهمیدن چگونگی کارکرد قدرت‌های خود را نشان می‌دهد. این تریلر وقایع پس از تیتراژ پایانی فصل اول سریال Ms. Marvel (خانم مارول) را نشان می‌دهد که کارول دنورز هنگام استفاده از قدرت‌هایش ناگهان سر از خانه کامالا در می‌آورد. شما می‌توانید برای تماشای این تریلر به توئیتر مراجعه کنید.

در خلاصه داستان فیلم The Marvels می‌خوانیم: «حین بررسی یک کرم‌چاله مرتبط با کری، قدرت مونیکا رمبو با کامالا خان و کارول دنورز در هم آمیخته می‌شود. این سه با یکدیگر همراه می‌شوند تا بفهمند که چرا جای آن‌ها هر بار هنگام استفاده از قدرت‌های خود با دیگری عوض می‌شود». نیا داکوستا، کارگردان فیلم Candyman (کندی‌من) سکان هدایت این فیلم ابرقهرمانی را در دست داشت که در تاریخ ۱۹ آبان ۱۴۰۲ (۱۰ نوامبر ۲۰۲۳) روی پرده سینما می‌رود.

بری لارسون در نقش کارول دنورز / کاپیتان مارول، ایمان ولانی در نقش کامالا خان / خانم مارول، تیونا پریس در نقش مونیکا رمبو / فوتون، ساموئل ال. جکسون در نقش نیک فیوری، زوی اشتن در نقش دار-بن، پارک سو-جون در نقش متحد دنورز، زنوبیا شروف در نقش منیبه خان، موهان کاپور در نقش یوسف خان، ساغر شیخ در نقش امیر، لاشانا لینچ در نقش ماریا رمبو و رندل پارک در نقش جیمی وو از جمله بازیگران فیلم The Marvels به‌حساب می‌آیند.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو