ساعت پخش سریال چاردیواری از شبکه آی فیلم [+خلاصه داستان]

ساعت پخش سریال چاردیواری از شبکه آی فیلم [+خلاصه داستان]


منبع: تکراتو

2

1402/8/9

19:27


مجموعه طنز چاردیواری به کارگردانی سیروس مقدم، به‌زودی از شبکه آی‌فیلم روی آنتن می‌رود. برای آشنایی با خلاصه داستان و اطلاع از ساعت پخش سریال چاردیواری از شبکه آی فیلم با ما همراه شوید.

ساعت پخش سریال چاردیواری از شبکه آی فیلم [+خلاصه داستان]

مجموعه طنز چاردیواری به کارگردانی سیروس مقدم، به‌زودی از شبکه آی‌فیلم روی آنتن می‌رود. برای آشنایی با خلاصه داستان و اطلاع از ساعت پخش سریال چاردیواری از شبکه آی فیلم با ما همراه شوید.

سریال چاردیواری به قلم محسن تنابنده و سعید آقاخانی به نگارش درآمده است. این مجموعه طنز اجتماعی خانوادگی اولین بار در نوروز 1389 از شبکه یک سیما پخش شد و جزو سریال‌های پرطرفدار نوروز شد.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های خانوادگی و کمدی هستید، می‌توانید سریال چاردیواری را از روز سه‌شنبه (9 آبان ماه 1402) از شبکه آی فیلم تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال چاردیواری ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ساعت پخش سریال چاردیواری از شبکه آی فیلم

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه آی فیلم، زمان پخش سریال چاردیواری از سه‌شنبه 9 آبان ماه هر شب ساعت 21:00 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 05:00 و 13:00 روز بعد که زمان پخش تکرار سریال چاردیواری از آی فیلم است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

ساعت پخش تکرار سریال چاردیواری از آی فیلم

در سریال چاردیواری بازیگرانی مطرح از جمله امیر جعفری، سعید آقاخانی، بهنوش طباطبایی، آتیلا پسیانی، مریم امیرجلالی، ناهید مسلمی، آزیتا لاچینی، جواد عزتی و محمد فیلی بازی کردند.

مهران رجبی، صدرالدین حجازی، صدرالدین حجازی، شهربانو موسوی، نعیمه نظام‌دوست، سمیرا حسن‌پور، داریوش سلیمی، کریم قربانی، گیتی معینی، سیدمهدی حیدری، سیروس میمنت، اکبر وارث و امیرمحمد تجدد دیگر بازیگرانی هستند که در سریال چاردیواری نقش‌آفرینی کردند.

خلاصه داستان سریال چاردیواری

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال چاردیواری از شبکه آی فیلم، سراغ قصه‌ی این مجموعه طنز اجتماعی خانوادگی می‌رویم که درباره‌ی زندگی جوانی به نام نادر است که با دختری ثروتمند به نام مریم ازدواج ظاهری کرده است.

ساعت پخش سریال چاردیواری

زمان پخش تکرار سریال چاردیواری از آی فیلم

در خلاصه داستان سریال چاردیواری آمده است: «جوانی به نام نادر، در گذشته درخواست دختر جوان و متمولی به نام مریم را برای ازدواج ظاهری و رسمی قبول کرده است. دختر که قصد داشته با این ازدواج در خارج از کشور ادامه تحصیل دهد، حالا پس از چند سال از خارج از کشور برگشته و قصد دارد به ازدواج با نادر خاتمه بدهد. به همین خاطر، با همکاری نادر طوری در برابر پدرش صحنه‌سازی می‌کند که گویی او و نادر پس از چند سال زندگی مشترک، با هم اختلاف دارند. از سوی دیگر نادر در رابطه با خانواده پدری‌اش هم دچار مسائلی است که وضعیت او را پیچیده‌تر می‌کند.»

کارگردان سریال چاردیواری

سیروس مقدم، متولد یکم فروردین ماه سال 1333 در آبادان است. وی دانش‌آموخته‌ی دانشکده هنر‌های زیبا در رشته نقاشی است. ایشان فعالیت هنری خود را از 22 سالگی و با دستیاری کارگردان و طراحی صحنه در سریال دایی جان ناپلئون به کارگردانی ناصر تقوایی (پسر خاله‌اش) آغاز نمود.

 داستان سریال چاردیواری

سریال‌های پلیس جوان، پایتخت، اغما، پیامک از دیار باقی، رستگاران، زیر هشت، مدینه و علی‌البدل، میکائیل و جزیره از آثار کارنامه هنری این کارگردان محبوب و پرکار هستند.

سیروس مقدم درباره‌ی حضور در کلاس‌های سینمایی گفته است: «در طول این سال‌‌ها یک ساعت هم سر هیچ کلاس دانشگاهی که مربوط به سینما باشد نرفتم، هر چه دارم از تجاربی است که از دایی جان ناپلئون سال 55 کسب کردم. به دلیل همین علاقه دوران تدوین، صداگذاری و موسیقی دائی جان ناپلئون را هم در کنار دوستان بودم تا هم کار یاد بگیرم هم کمک کنم.»

سیروس مقدم سال‌‌هاست با الهام غفوری، تهیه‌کننده سینما و تلویزیون ایرانی ازدواج کرده است و ثمره زندگی این زوج هنری، یک پسر بنام سهیل و دو دختر به نام‌های آناهید و آزاده است.

عوامل سریال چاردیواری

  • کارگردان: سیروس مقدم
  • تهیه کننده: الهام غفوری
  • بازیگردان: سعید آقاخانی
  • منشی صحنه: فاطمه سیدی
  • مدیر تصویربرداری: امیر معقولی
  • آهنگساز: آریا عظیمی نژاد
  • صدابردار: فرشید احمدی
  • طرح چهره پرداری آقایان: حسین صالحیان
  • طراح چهره پردازی بانوان: اعظم رحمانی
  • طراح صحنه و لباس: فرهاد عزیزی فرد
  • مدیر تولید: سید رسول سید حاتمی
  • مدیر تدارکات: محمود اتحادی
  • مدیر مالی: آرزو غفوری
  •  تدوین: خشایار موحدیان و سعید سیاح

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال چاردیواری نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

امیر جعفری، سعید آقاخانی، بهنوش طباطبایی، آتیلا پسیانی، مریم امیرجلالی، ناهید مسلمی، آزیتا لاچینی، جواد عزتی، محمد فیلی، مهران رجبی، صدرالدین حجازی، صدرالدین حجازی، شهربانو موسوی، نعیمه نظام‌دوست، سمیرا حسن‌پور، داریوش سلیمی، کریم قربانی، گیتی معینی، سیدمهدی حیدری، سیروس میمنت، اکبر وارث و امیرمحمد تجدد بازیگرانی هستند که در سریال چاردیواری نقش‌آفرینی کردند.

سریال چاردیواری چند قسمتی است؟

این سریال در 15 قسمت 50 دقیقه‌ای به کارگردانی سیروس مقدم ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال چاردیواری چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو