ساعت پخش سریال بلندترین صدا از شبکه یک [+خلاصه داستان]

ساعت پخش سریال بلندترین صدا از شبکه یک [+خلاصه داستان]


منبع: تکراتو

2

1402/8/21

12:58


مجموعه بلندترین صدا به کارگردانی توماس مک کارتی، تازه‌ترین سریال خارجی شبکه یک سیماست. برای آشنایی با داستان و اطلاع از ساعت پخش سریال بلندترین صدا با ما همراه باشید.

ساعت پخش سریال بلندترین صدا از شبکه یک [+خلاصه داستان]

مجموعه بلندترین صدا به کارگردانی توماس مک کارتی، تازه‌ترین سریال خارجی شبکه یک سیماست. برای آشنایی با داستان و اطلاع از ساعت پخش سریال بلندترین صدا با ما همراه باشید.

سریال درام «بلندترین صدا» براساس رمان «بلندترین صدا در اتاق» به نویسندگی گابریل شرمن ساخته شده است. مجموعه‌ی The Loudest Voice محصول سال ۲۰۱۹ امریکاست که قسمت نخست آن ۳۰ ژوئن ۲۰۱۹ از شبکه شوتایم پخش شد.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های خارجی هستید، می‌توانید سریال را از روز شنبه (20 آبان ماه 1402) از شبکه یک تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال بلندترین صدا ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ساعت پخش سریال بلندترین صدا از شبکه یک

بر اساس جدول پخش شبکه یک سیما، زمان پخش سریال بلندترین صدا از شبکه یک، شنبه تا پنجشنبه ساعت 18:00 است. لازم به ذکر است که شبکه یک، ساعتی برای پخش تکرار سریال بلندترین صدا در نظر نگرفته است و اگر موفق به تماشای آن نشدید، می‌توانید در تلوبیون آن را دنبال کنید.

ساعت پخش سریال بلندترین صدا

ساعت پخش سریال بلندترین صدا از شبکه یک

سریال بلندترین صدا، افتخارات و جوایز مختلفی را کسب کرد که از میان آنها می‌توان به دریافت یک جایزه گلدن گلوب  و نامزدی جوایز گراسی و ستلایت اشاره نمود.

خلاصه داستان سریال بلندترین صدا

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال بلندترین صدا از شبکه یک سیما، سراغ قصه‌ی این مجموعه درام خارجی می‌رویم که درباره‌ی راجر ایلز بنیانگذار و موسس فاکس نیوز است. راجر ایلز که یک مدیر باسابقه در کار رسانه و سیاست است از شبکه قدیمی خود CNBC اخراج می‌شود. او که یک شخصیت کینه‌ای اما بسیار فعال و خوشفکر دارد با کمک روپرت مرداک، شبکه خبری فاکس نیوز را تاسیس می‌کند تا با دیگر رسانه‌ها وارد رقابت شود و پس مدتی به یکی از بهترین‌ها تبدیل می‌شود. اما اتفاقاتی رخ می‌دهد که ایلز را دچار حواشی و چالش‌های زیادی می‌کند.

ساعت پخش تکرار سریال بلندترین صدا

ساعت پخش تکرار سریال بلندترین صدا

در خلاصه داستان سریال بلندترین صدا آمده است: «راجر آیلز برای تشکیل کانال فاکس نیوز به روپرت مرداک مدیر رسانه‌ها پیوست. یک شبکه کامل در 6 ماه ایجاد شد. کانال فاکس نیاز تلاش دارد تا از سی ان ان عبور کند و شبکه برتر شود، اما با حادثه 11 سپتامبر همه چیز دچار تغییر می‌شود.

با انتخاب اوباما به عنوان رئیس جمهور امریکا، کانال فاکس نیوز دشمنانی پیدا می‌کند. اما راجر شخصی است که هیچ کس به آن شک نمی‌کند. او، یک جوان 25 ساله‌ای که در طبقه بالا به عنوان سردبیر مشغول به کار است را پیدا می‌کند. او انتقام خود را از کاخ سفید می‌گیرد.»

کارگردان سریال بلندترین صدا

ساعت پخش تکرار سریال بلندترین صدا

توماس مک‌کارتی (Thomas McCarthy) کارگردان سریال بلندترین صدا، در هفتم ژوئن سال ۱۹۶۶به دنیا آمد. مک‌کارتی سال ۱۹۹۲ میلادی وارد دنیای هنر شد. او علاوه بر کارگردانی، فیلم‌نامه‌نویس، تهیه‌کننده و هنرپیشه است.

از آثار کارنامه‌ی هنری توماس مک‌کارتی می‌توان به فیلم‌های ۲۰۱۲، پرچم‌های پدران ما، ملاقات با والدین، سیریانا، مایکل کلیتون، استخوان‌های دوست‌داشتنی، دورویی، مامان بچه، جک به قایق‌رانی می‌رود و فاکرهای کوچک اشاره کرد.

همچنین Thomas McCarthy کارگردانی فیلم پینه‌دوز را برعهده داشته است.

عوامل سریال بلندترین صدا

 زمان پخش سریال اسرار بلندترین صدا از شبکه یک

  • کارگردان: توماس مک کارتی
  • ژانر: درام
  • بر پایه‌ی بلندترین صدا در اتاق اثر گابریل شرمن
  • آهنگساز: مارسلو زارووس
  • کشور سازنده: ایالات متحده آمریکا
  • زبان اصلی: انگلیسی
  • تهیه‌کننده‌های اجرایی: توماس مک‌کارتی، گابریل شرمن، جیسون بلوم، الکس متکاف، پادرایک مک‌کینلی، مارسی وایزمن، جرمی گلد، لیزا چیسین، راسل کرو
  • فیلم‌برداری: ایگل بریلد، ویلیام رکسر
  • تولیدکننده‌ها: ۳دات پروداکشنز، اسلو پونی، بلوم هاوس پروداکشنز
  • شبکه اصلی پخش: شوتایم
  • انتشار اولیه: ۳۰ ژوئن ۲۰۱۹ – ۱۱ اوت ۲۰۱۹

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال بلندترین صدا نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

در سریال بلندترین صدا، راسل کرو، ست مک فارلن، سیه نامیلر، سایمن مک برنی، آنابل والیس، الکسا پالادینو و نائومی واتس، جاش استمبرگ  صدا نقش‌آفرینی کردند.

سریال بلندترین صدا چند قسمتی است؟

این سریال در 9 قسمت 31 دقیقه‌ای به کارگردانی توماس مک کارتی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال بلندترین صدا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو