بیوگرافی سمانه پاکدل | زندگی شخصی و کارنامه کاری

بیوگرافی سمانه پاکدل | زندگی شخصی و کارنامه کاری


منبع: پلازا

7

1402/8/18

13:20


بیوگرافی سمانه پاکدل | زندگی شخصی و کارنامه کاری

سمانه پاکدل از بازیگران سینما و تلویزیون ایران است که فعالیت هنری خود را ، سال 1387 با سریال روز حسرت آغاز نمود. وی در سال 1397 با هادی کاظمی بازیگر محبوب و طناز ایرانی ازذواج کرد. در این مقاله از وب‌سایت پلازا با بیوگرافی سمانه پاکدل همراه شما مخاطبان محترم هستیم.

سمانه در کارنامه هنری خود با کارگردان‌های به نامی چون سیروس مقدم، راما قویدل و تهمینه میلانی تجربه همکاری دارد. وی با بازی در سریال دلنوازان به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده در کنار دوست صمیمی‌اش سحر قریشی به شهرت رسیدند. از دیگر آثار پربیننده‌ای که این بازیگر در آن به ایفای نقش پرداخت می‌توان به سریال بچه‌های نسبتا بد اشاره کرد. چنانچه مایلید تا با ابعاد پنهان در زندگی سمانه پاکدل و ازدواجش با هادی کاظمی بیشتر آشنا شوید، در ادامه این مقاله با پلازا همراه باشید.

فهرست مطالب:

اطلاعات شخصی سمانه پاکدل

در ادامه توجه شما را به اطلاعات شخصی این درباره بازیگر جلب می‌نماییم که می‌توان به یکی از سوالات مهم در ذهن شما نظیر سمانه پاکدل چند سال دارد؟ پاسخ داده شود.

  • نام و نام خانوادگی: سمانه پاکدل (Samaneh Pakdel)
  • تاریخ تولد: 26 مهر 1366
  • محل تولد: اصفهان
  • پیشه: بازیگر سینما و تلویزیون
  • شروع فعالیت: 1387 با سریال دلنوازان تاکنون
  • تحصیلات: کارشناسی روانشناسی از دانشگاه تهران
  • قد سمانه پاکدل: 167 سانتی‌متر
  • وضعیت تاهل: متاهل (ازدواج …-1397)
  • نام همسر سمانه پاکدل: هادی کاظمی (بازیگر)
  • تعداد فرزند: ندارد
  • صفحه اینستاگرام سمانه پاکدل: samanehpakdel@

زندگی خصوصی سمانه پاکدل

در این بخش از مقاله بیوگرافی سمانه پاکدل با زندگی شخصی از زمان تولد تا ازدواج و روابط کاری‌ این بازیگر همراه شما مخاطبان محترم وب‌سایت پلازا هستیم‌.

زندگی خصوصی سمانه پاکدل

خانم پاکدل در بیست و ششمین روز از ماه مهر سال 1366 و در فصل زیبای پاییز این سال در اصفهان به دنیا آمد. وی در یک خانواده‌ای پنج نفره بزرگ شد و فرزند آخر است که خواهر و برادر بزرگتر از خودش دارد. پدر و مادر سمانه پاکدل هر دو از کارمندان دولت هستند. او از دوران کودکی به حرفه بازیگری علاقه‌مند بود و تصمیم داشت تا رشته هنر را در دبیرستان سوره بخواند که بامخالفت خانواده‌اش مواجه شد. سمانه در نهایت تحصیلات آکادمی خود را در مقطع روانشناسی از دانشگاه تهران گذراند.

ازدواج با هادی کاظمی

سمانه پاکدل و هادی کاظمی زمانی که میهمان برنامه خنداونه کاری از رامبد جوان بودند، مجرای آشنایی خود را چنین اذعان نمودند که، سال 96 در شرکت در مسابقه 13 شمالی به یکدیگر علاقه‌مند شدند. هادی کاظمی در این  برنامه عنوان کرد که اگر سمانه در سر راهش قرار نمی‌گرفت، هرگز به فکر ازدواج نمی‌افتاد. این زوج هنرمند سرانجام در سال 1397 ازدواج کردند و با انتشار عکس مراسمشان در اینستاگرام شخصی خود این خبر را علنی نمودند.

ازدواج با هادی کاظمی

ماجرای دوستیش با سحر قریشی

سمانه پاکدل پیش از بازی در سریال دلنوازان، در فیلم لج و لج بازی به کارگردانی سیدمهدی برقعی در نقشی کوتاه با سحر قریشی آشنا شد. این دو بازیگر سپس در سریال دلنوازان با هم همبازی شدند که از آن به بعدی دوستی عمیقی بین آن‌ها شکل گرفت. البته سمانه پس از ازدواج با هادی کاظمی در برنامه‌ای با اجرای مجید صالحی شرکت کرد و اذعان داشت که خیلی وقت است که با سحر ارتباط ندارد.

ماجرای دوستیش با سحر قریشی

زندگی شغلی سمانه پاکدل

همان‌طور که در مطالب بالا عنوان شد، سمانه پاکدل با بازی در سریال روز حسرت وارد دنیای بازیگری شد. البته وی پیش‌تر نقشی کوتاه را در فیلم لج و لجبازی به کارگردانی سیدمهدی برقعی  برعده داشت. اما بازی در سریال دلنوازان در شهرت این بازیگر نقش بسزایی داشت.  در این مجموعه تلویزینی پرمخاطب علاوه بر سمانه، بازیگرانی چون شاهرخ استخری، فریبا کوثری، سیاوش خیرابی، پرویز فلاحی‌پور، فریده صابری، سحر قریشی، مهدی ماهانی، شهین تسلیمی، سمیرا حسن‌پور، حدیث میرامینی، محمد حاتمی و زنده‌یاد زهره فکورصبور به ایفای نقش پرداختند.

زندگی شغلی سمانه پاکدل

سال 1389 سمانه در فیلم یکی از ما دو نفر کاری از تهمینه میلانی، برای نخستین‌بار در نقشی محوری بازیگری حرفه‌ای در حوزه سینما را تجربه نمود. این فیلم در اسفند سال 89 به اکران درآمد و تقریباً مخاطبان بالایی داشت. در این اثر سینمایی بازیگرانی چون بهرام رادان، السا فیروزآذر، دانیال عبادی، آناهیتا نعمتی، سارا خوئینی‌ها، الناز فیروزآذر و همایون ارشادی حضور داشتند.

سمانه، سال 1391 برای نقش مریم در فیلم طنز جابه‌جا کاری از علی توکل‌نیا انتخاب شد. این اثر سینمایی در واقع سومین تجربه بازیگری سمانه پاکدل در سینما محسوب می‌شود که در آن بازیگرانی چون اکبر عبدی، افسانه چهره آزاد، مهران غفوریان، جواد عزتی، مهران رجبی، شیوا خسرومهر، گیتی قاسمی، المیرا عبدی، مرحوم  ناصر گیتی جاه، آرش تاج تهرانی، مهدی صباغی و حمید لولایی به نقش آفرینی پرداختند.

بیوگرافی سمانه پاکدل

فیلم های سمانه پاکدل

در این بخش از بیوگرافی سمانه پاکدل به بررسی کارنامه هنری این بازیگر در حوزه سینما می‌پردازیم.

سال نام فیلم کارگردان
1388 لج و لجبازی سیدمهدی برقعی
1389 یکی از ما دو نفر تهمینه میلانی
1391 جابه‌جا علی توکل‌نیا
1392 معراجی‌ها مسعود ده‌نمکی
1393 لبه پرتگاه یعقوب غفاری

با عکسی از سمانه پاکدل در فیلم لبه پرتگاه به بررسی کارنامه هنری این بازیگر در حوزه تلویزیون می‌پردازیم.

فیلم های سمانه پاکدل

سریال های سمانه پاکدل

همان‌طور که در مطالب بالا اشاره شد، سمانه پاکدل بازیگری در قاب تلویزیون را در نقشی کوتاه برای سریال روز حسرت به کارگردانی سیروس مقدم آغاز نمود. وی سپس در آثاری چون دلنوازان و شاید برای شما هم اتفاق بیفتد به ایفای نقش پرداخت.

در یال 1390 سمانه با نقش مهسا یزدانی برای سریال پنجره به کارگردانی قدرت‌الله صلح‌میرزایی جلوی دوربین ظاهر شد. این مجوعه تلویزیونی از شبکه تهران پخش شد و در جذب مخاطب تقریباً موفق بود. از دیگر بازیگران سریال پنجره می‌توان به عبدالرضا اکبری، فریبا کوثری، کامران تفتی، فریبا نادری، مریم سلطانی، شهنام شهابی، محسن افشانی، مهدی امینی خواه، جمشید شاه‌محمدی، حسین مهری، سینا مهراد اشاره کرد.

سمانه پاکدل در سال 1395 برای یکی از نقش‌های اصلی سریال همسایه‌ها کاری از مهران غفوریان انتخاب شد. در این سریال طنز بازیگرانی چون مهران غفوریان، شیرین صفری، سیدجواد رضویان، بهاره رهنما، نعیمه نظام‌دوست، سپند امیرسلیمانی، اصغر سمسارزاده، حسین سلیمانی، آرام جعفری، پوراندخت مهیمن، محمود جعفری، شهین تسلیمی، محمدرضا شیرخانلو و زنده یاد سیروس گرجستانی حضور داشتند.

سریال های سمانه پاکدل

در ادامه این مقاله به بررسی کارنامه هنری سمانه پاکدل در حوزه تلویزیون می‌پردازیم.

سال نام سریال کارگردان نقش شبکه پخش
1387 روز حسرت سیروس مقدم کوتاه شبکه 1
1388 دلنوازان حسین سهیلی زاده مهتاب رادمهر شبکه 3
1389 شاید برای شما هم اتفاق بیفتد راما قویدل شبکه تهران
1390 پنجره قدرت‌الله صلح‌میرزایی مهسا یزدانی شبکه تهران
1390 دست بالای دست محسن یوسفی شبکه 3
1392 معراجی‌ها مسعود ده نمکی شبکه 1
1392 بچه‌های نسبتاً بد سیروس مقدم روشا زن دوم توفیق شبکه 1
1393 دیگری مرجان اشرفی‌زاده شبکه 3
1395 همسایه‌ها مهران غفوریان شبکه آی‌فیلم

درباره تئاترهای سمانه پاکدل باید اذعان نماییم که این بازیگر تا کنون در عرصه نمایش هیچ فعالیتی نداشته است.

سمانه پاکدل در شبکه نمایش خانگی

اولین حضور سمانه پاکدل در شبکه نمایش خانگی سال 1396 با مسابقه 13 شمالی کاری از علیرضا امینی رقم خورد. این مجموعه مسابقه بین دو گروه از بازیگران مرد و زن با داوری حمید گودرزی در جنگل های بهشهر و نوشهر بود. در واقع این دو تیم، طی 10 روز با هم به رقابت می‌پرداختند و در هر روز یک دور از مسابقات برگزار می‌گردید. سپس تیم بازنده باید برای دور بعد، یک نفر را از خودشان حذف می‌کردند تا بدین شکل تیم‌ها به مرحله نهایی برسند. این مسابقه پس از پخش با استقبال بالایی از سوی مخاطبان مواجه شد. نکته جالب اینجاست که آشنایی هادی کاظمی و سمانه پاکدل در این مسابقه شروع شد. از دیگر بازیگران شرکت کننده در مسابفه 13 شمالی می‌توان به کامبیز دیرباز، امیرحسین آرمان، محمدرضا هدایتی، سحر قریشی، بهاره افشار، لیلا اوتادی، سارا منجزی اشاره کرد.

سمانه پاکدل در شبکه نمایش خانگی

سمانه پاکدل در سال 1399 به عنوان شرکت کننده در رئالیتی شو شب‌های مافیا کاری از سعید ابوطالب در چند دوره شرکت نمود. حضور سمانه در این رئالیتی شو حواشی به دنبال داشت که در بخشی دیگر به آن می‌پردازیم.

بیوگرافی سمانه پاکدل

سمانه پاکدل در سال 1400 همراه با همسرش هادی کاظمی در مجموعه نمایشی قبله عالم به ایفای نقش پرداخت. این مجموعه نمایش خانگی ایرانی به کارگردانی حامد محمدی، درباره زندگی ناصرالدین‌شاه قاجار است. قسمت نخست این سریال در  تاریخ 10 مرداد 1400 از فیلیمو منتشر گردید. اما در 21 مهر 1400 پخش سریال قبله‌ عالم به خاطر ممیزی‌های فراوان متوقف می‌شود. در این مجموعه نمایشی بازیگرانی چون حامد کمیلی، شقایق دهقان، هادی کاظمی، سام درخشانی، اردشیر رستمی، سوگل خلیق، مارین ون هولک، سروش صحت و پژمان بازغی به ایفای نقش پرداختند.

سال نامه برنامه کارگردان
1396 مسابقه شمالی علیرضا امینی
1399 برنامه ام شو (مهمان با هادی کاظمی) مجید صالحی
1399-1400 رئالیتی شو شب‌های مافیا سعید ابوطالب
1400 مجموعه نمایشی قبله عالم حامد محمدی

درباره جوایز و افتخارات سمانه پاکدل باید اذعان نماییم که وی تا کنون در این عرصه موفق به دریافت جایزه‌ای نشده است، که این قضیه چیزی از ارزش‌های این بازیگر کم نمی‌کند.

شایعات و حواشی سمانه پاکدل

شایعات و حواشی سمانه پاکدل

به‌ طور کلی امروزه چه در ایران یا جهان همواره بازیگران و چهره‌های مشهور در معرض حواشی مختلفی خواه کذب یا درست روبه‌رو بوده‌اند، که بازیگری مانند سمانه پاکدل نیز از این قاعده مستثنی نیست.

درست مانند دیگر چهره‌ها داغ‌ترین شایعه درباره این بازیگر تیتر طلاق سمانه پاکدل از هادی کاظمی است که کاملا خبری کذب به شمار می‌رود. این دو بازیگر در سال 1397 باهم ازدواج کردند و بارها در مصاحبه‌های خودشان در برنامه‌های مختلف از انتخاب هم احساس رضایت داشتند.

ممنوع الکار شدن سمانه پاکدل به مدت 5 سال

وی طی یک مصاحبه ویدیوی اذعان داشت که بدون هیچ دلیلی تا مدت 5 سال از سوی وزرات ارشاد ممنوع الکار شده که حتی علتش را هم نمی‌داند.

حواشی سمانه پاکدل در شب‌های مافیا

در قسمت فینال فینالیست‌های  رئالیتی شو شب‌های مافیا، اشتباهات سمانه پاکدل موجب شکست شهروندان شد. به موجب این امر سمانه در فضای مجازی بسیار مورد هجوم مخاطبان قرار گرفت، که موجب دلخوری این بازیگر شد.

حواشی سمانه پاکدل در شب‌های مافیا

قطع ارتباط با سحر قریشی

مدت‌ها بود که دیگر عکسی از سمانه پاکدل و سحر قریشی در رسانه‌ها و فضای مجازی پخش نمی‌شد که حواشی از قهر این دو بازیگر از هم مطرح گردید. سمانه با حضور در برنامه برنامه ام شو کاری از مجید صالحی همراه با همسرش هادی کاظمی اذعان داشت که مدت‌هاست از سحر قریشی دیگر خبری ندارد و با او در ارتباط نیست. پس از پخش این  قسمت از برنامه حواشی زیادی فضای مجازی در باره این دو بازیگر به وجود آمد.

علاوه بر موارد مذکور براساس عکسی از سمانه پاکدل در کنار همسرش حواشی مبنی بر باردار بودن این بازیگر در فضای مجازی مطرح شد، که هنوز صحت خبر مشخص نیست. در ادامه با عکسی عاشقانه از وی کنار هادی کاظمی این بخش از مقاله را به پایان می‌رسانیم.

قطع ارتباط با سحر قریشی

حقایق پنهان در زندگی سمانه پاکدل

سمانه پاکدل از دوران کودکی به بازیگری علاقه داشت و با وجود مخالفت خانواده تمام تلاشش را جهت رسیدن به خواسته‌اش انجام داد و به شکل پنهانی در تئاترهای مدرسه بازیگری را آغاز نمود.

سمانه پاکدل در طی یک مصاحبه اذعان داشت که به مادرش علاقه زیادی دارد و وی را در زمینه‌های مختلف اخلاقی الگوی خودش قرار داده است. وی در ادامه عنوان نمود که خودش آدم بسیار صبور با تحملی است تا زمانی که کسی پا روی دمش نگذارد.

آلبو عکس های سمانه پاکدل

کلام آخر

سمانه پاکدل از بازیگران خوش قریحه سینما و تلویزیون ایران است که کارش را با بازی در سریال روز حسرت در سال 1387 آغاز نمود. وی از دوران کودکی به بازیگری علاقه‌مند بود و قصد داشت تا در این رشته تحصیل نماید که با مخالفت خانواده‌اش مواجه شد. سمانه در سال 1396 به واسطه شرکت در مسابقه 13 شمالی با هادی کاظمی آشنا شد و سال بعد با او ازدواج کرد. وی با سریال دلنوازان به شهرت رسید و هم اکنون چندسالی ممنوع الکار است. در پلازا به زندگی نامه سمانه پاکدل و بررسی کارنامه کاری این بازیگر پرداختیم.

امید است مقاله بیوگرافی سمانه پاکدل برای شما مخاطبین محترم مفید بوده باشد. لطفاً پس از مطالعه کامل این مقاله نظرات خود را درباره این بازیگر دوست داشتنی با ما در پلازا به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو