سازمان تبلیغات اسلامی، صهیونیستی بودن کوکاکولا را ثابت کرد؟

منبع: ساعد نیوز

1

1402/8/18

13:23


ساعدنیوز: رسانه سازمان تبلیغات اسلامی از خوشگوار پیگیر صهیونیستی بودن کوکاکولا شد.

سازمان تبلیغات اسلامی، صهیونیستی بودن کوکاکولا را ثابت کرد؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از اطلاعات، در راستای پویشی که برای تحریم کالاهای صهیونیستی راه افتاده، 10 روز قبل بررسی کردیم و به خبرهایی در سال 1385 رسیدیم که شرکت تولیدکننده نوشابه کوکاکولا در ایران به واسطه یک شرکت ایرلندی یک و نیم میلیارد تومان به حساب کوکاکولا واریز کرده است.

وقتی از شرکت خوشگوار پیگیری کردیم با این جواب که «شما نوشابه‌ات رو بخور!» روبرور شدیم، بعد از تقریبا دو هفته مجددا امروز با شرکت خوشگوار تماس گرفتیم.

در پیگیری دوباره با مدیر فروش خوشگوار صحبت کردیم و از او هم این سوال را پرسیدیم که این طور به ما جواب داد: «شما مدرکی برای این حرف خودتون دارید؟ اگه رسانه‌ها مدرکی داشتن تا الان باید شرکت بسته می‌شد!» در پاسخ به صحبت وقتی گفتیم پیش از این مدارک موضوع منتشر شده و طی سال‌ها کسی از خوشگوار پاسخگو نبوده، ادامه نداد و شماره جدیدی برای پیگیری دادند.

شماره جدید مربوط به انبار مرکزی خوشگوار بود که به اپراتور وصل شد و فرد پاسخگو بعد از شنیدن سوال ما گفت: «شما چرا پیگیر این موضوع هستین؟ مشکلات دیگر جامعه را حل کنید! این مشکلات همیشه بوده، همه هم می‌دونیم، حالا هرچی هست! من سال‌هاست اینجا کار می‌کنم تماس‌های این مدلی زیاد بوده. اینجا کسی نیست دراین‌باره جواب بدهد و حرف خاصی هم ندارند که بگویند.»

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو