لایو اکشن افسانه زلدا ساخته می‌شود؛ نینتندو رسما تایید کرد

منبع: تکراتو

2

1402/8/18

15:51


لایو اکشن افسانه زلدا پروژۀ اقتباسی دیگری است که شرکت نینتندو برای ساخت آن برنامه‌ریزی کرده است. ساخت این فیلم با اقتباس از بازی ویدئویی به همین نام به زودی کلید می‌خورد و وِس بال (Wes Ball) کارگردانی آن را بر عهده دارد.

لایو اکشن افسانه زلدا ساخته می‌شود؛ نینتندو رسما تایید کرد

لایو اکشن افسانه زلدا پروژۀ اقتباسی دیگری است که شرکت نینتندو برای ساخت آن برنامه‌ریزی کرده است. ساخت این فیلم با اقتباس از بازی ویدئویی به همین نام به زودی کلید می‌خورد و وِس بال (Wes Ball) کارگردانی آن را بر عهده دارد.

اینطور که پیداست شرکت نینتندو قصد دارد همچنان در صنعت فیلم باقی بماند و اقبال خود را در این زمینه بیازماید. لایو اکشن legend of Zelda را وس بال خواهد ساخت که فیلم‌هایی از قبیل سه‌گانۀ دوندۀ هزارتو (Maze Runner) و قلمرو سیاره میمون‌ها (Kingdom of the Planet of the Apes) را در کارنامۀ خود دارد.

از دیگر نام‌های آشنای صنعت فیلم که در این پروژه به چشم می‌خورند می‌توان به آوی آراد (Avi Arad) اشاره کرد. آراد فیلم بوردرلندز (Borderlands) را در دست ساخت دارد و با ساخت پروژه‌های اقتباسی از روی بازی‌های ویدئویی کاملا آشناست.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


لایو اکشن افسانه زلدا با تهیه‌کنندگی میاموتو، خالق اثر

خالق زلدا، شیگرو میاموتو نیز به عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور خواهد داشت؛ همان‌طور که در ساخت انیمیشن برادران سوپر ماریو (Super Mario Bros) همکاری کرد.

لایو اکشن افسانه زلدا

میاموتو در پستی که در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرد، نوشت: «میاموتو هستم. سالهاست که با همکاری آوی آراد-سان، که تهیه‌کنندۀ فیلم‌های شاخصی بوده، بر روی ساخت لایو اکشن افسانه زلدا کار کرده‌ام.»

احتمالا مدتی برای دیدن این فیلم منتظر بمانیم. گرچه میاموتو در صحبت دیگری گفته بود: «کامل شدن لایو اکشن legend of Zelda مدتی طول خواهد کشید اما امیدوارم مشتاقانه منتظر دیدن آن باشید.»

با اینکه جزئیات زیادی در مورد فیلم legend of Zelda وجود ندارد، اما شرکت نینتندو اعلام کرده که با همکاری شرکت سونی نیازهای مالی این پروژه را تأمین می‌کند. بیش از 50 درصد از هزینه‌های پروژه لایو اکشن افسانه زلدا بر عهدۀ شرکت نینتندو خواهد بود.

نینتندو این خبر را در برهه زمانی حساسی منتشر کرد. این شرکت با اعلام خبر تولید لایو اکشن زلدا بلندپروازی‌های خود را برای تبدیل شدن به یک شرکت سرگرمی بزرگ برای همه روشن کرد. این بلندپروازی تنها به فیلم سوپر ماریو ختم نشد و مجموعه‌ای از پارک‌های موضوعی نیز توسط این شرکت ساخته شده‌اند. علاوه‌براین، امسال شاهد انتشار Tears of the Kingdom از سری زلدا نیز بودیم.

شرکت نینتندو در بیانیه‌ای اعلام کرد:

با تولید محتوای بصری IP Nintendo به تنهایی فرصت‌های جدیدی به وجود آوردیم تا افراد در سرتاسر دنیا از راه‌های مختلف به غیر از کنسول‌های بازی اختصاصی به سرگرمی‌های ساختۀ شرکت نینتندو دسترسی داشته باشند.

نینتندو در بیانیۀ دیگری گفت: «نینتندو با درگیر شدن در صنعت فیلم با هدف نشاندن لبخند بر لبان همه به واسطۀ محصولات سرگرمی، به تلاش‌های خود برای تولید سرگرمی‌های منحصر‌به‌فرد و ارائه آن به افراد بیشتر ادامه خواهد داد.»

پیش از این شایعه شده بود که نینتندو قصد دارد سریال لایو اکشن زلدا را برای نتفلیکس بسازد؛ هرچند که این پروژه هرگز به سرانجام نرسید. با اینکه هنوز هیچ خبری از جزئیات ساخت و انتخاب بازیگران در دسترس نیست، اما بسیاری از طرفداران سری داستان‌های زلدا بی‌صبرانه منتظر فیلم لایو اکشن افسانه زلدا هستند.

بیشتر بخوانید:

منبع: theverge

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو