مبارزه با انتر دم‌کوتاه در فیلم Gladiator 2

منبع: گیمفا

1

1402/8/18

19:01


اطلاعات جدیدی از فیلم Gladiator 2 منتشر شده که خبر از سکانس مبارزه‌ای هیجان‌انگیز می‌دهد.

مبارزه با انتر دم‌کوتاه در فیلم Gladiator 2

اطلاعات جدیدی از فیلم Gladiator 2 منتشر شده که خبر از سکانس مبارزه‌ای هیجان‌انگیز می‌دهد.

در حالی که ریدلی اسکات برای پایان سال فیلم بیوگرافی و حماسی ناپلئون را تدارک دیده اما با تعلیق اعتصابات بازیگران می‌توان خوشبین بود که پروسه فیلم‌برداری Gladiator 2 (گلادیاتور ۲) هرچه زود به جریان افتاده تا پس از گذشت ۲۴ سال شاهد دنباله‌ای بر یکی از بهترین فیلم‌های تاریخ سینما باشیم. اثری با هنرنمایی تماشایی راسل کرو که در سال ۲۰۰۰ میلادی اکران شد و سینماگران را به وجد آورد.

این دنباله سال‌ها پس از مرگ شخصیت ماکسیموس دسیموس مریدیوس جریان داشته و با دوران جوانی لوسیوس مواجه هستیم. کسی که در فیلم گلادیاتور ۱ توسط اسپنسر تریت کلارک هنرنمایی شده بود. لوسیوسی که حال تبدیل به مردی بالغ شده و مسئولیت سنگینی برای حاکمیت امپراتوری روم بر عهده خواهد داشت.

حال ریدلی اسکات در اظهار نظری جالب فاش کرده که در فیلم Gladiator 2 شاهد سکانس مبارزه‌ای با حضور پل مسکال در قامت لوسیوس جوان بر علیه گله‌ای از بابون‌ها یا همان انتر دم‌کوتاه خودمان خواهیم بود.

بابون‌ها موجوداتی گوشت‌خوار هستند. آیا می‌توانی به مدت ۲ ساعت از سقف با یک پا آویزان شوی؟ نه! یک بابون از پس این کار برمی‌آید.

این سخنی است که ریدلی اسکات در وصف بابون‌هایی به کار برده که پس از ویرایش نسخه‌ای ۹۰ دقیقه، سکانسی اختصاصی در دنباله فیلم گلادیاتور به آن‌ها اختصاص داده شده است. حیواناتی که برخلاف ظاهرشان، به راحتی می‌توانند هر موجود زنده‌ای را به واسطه حرکت در گله‌های غیرقابل توقفشان، به زانو درآورده و شکار نمایند. مبارزه با حیوانات درنده در روم باستان چیز چندان عجیبی نیست. نباید فراموش کنیم که در فیلم گلادیاتور سال ۲۰۰۰ نیز شاهد سکانسی هیجان‌انگیز با حضور راسل کرو در برابر چند قلاده ببر بودیم.

فیلم Gladiator 2 با حضور بازیگرانی نظیر پدرو پاسکال، دنزل واشینگتن و کانی نیلسن برای اکران در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۲۴ (۲ آذر ۱۴۰۳) برنامه ریزی شده است.

منبع: اسکرین‌رنت

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو