بیوگرافی بازیگران سریال رحیل و هنرمندان نقش های مختلف این سریال

بیوگرافی بازیگران سریال رحیل و هنرمندان نقش های مختلف این سریال


منبع: آرگا

1

1402/8/20

11:11


رحیل نام یکی از سریال های ایرانی در ژانر تاریخی و مربوط به دوران قاجار است که در آن بازیگران موفق بسیاری ایفای نقش می کنند. در این مطلب به مررو داستان آن و نقش آفرینان این اثر می پردازیم.

رحیل نام یکی از سریال های ایرانی است که دارای ۲ فصل و چهل قسمت می باشد. کارگردان آن مسعود آب پرور بوده و بازیگری نقش اصلی مها گیتا راد برعهده دارد. غیر از گیتا راد هنرپیشگان دیگری همچون ثریا قاسمی، مریم کاویانی، کاظم هژبرآزاد و … نیز ایفای نقش می کنند که در این مطلب به معرفی بازیگران سریال رحیل و مرور بیوگرافی آنها می پردازیم.

 بازیگرهای سریال ایرانی رحیل چه کسانی هستند؟

بازیگران سریال رحیل

رحیل محتوای عاشورایی داشته و راوی حکایت انتهای عهد قاجار و ابتدای حکومت پهلوی می باشد که بعد از برگشت گیتا راد از کربلا شروع می گردد. مها سعی می کند تا زن های قاجاریه را همراهش سازد و تعزیه ای عاشورایی برگزار نماید.

بازیگران مجموعه تلویزیونی رحیل

معصومه عربی (گیتا راد)

معصومه عربی که با اسم گیتا راد نیز خود را معرفی می کند، عهده دار نقش مها در سریال رحیل است. او که بازیگر نقش اصلی رحیل است پیش از در تئاتر بازی می کرده و سریال رحیل نخستین تجربه او در تلویزیون و به طور کلی مقابل دوربین محسوب می شود. گیتا راد متولد دهه هشتاد است.

معرفی نقش آفرینان سریال رحیل

حسام محمودی

محمودی یکی از بازیگران سریال رحیل با نقش ولیعهد قاجاری می باشد که در آغاز فعالیت هنری اش رد عرصه بازیگری به بازی در فیلم سینمایی «خسته نباشی» در سال ۹۱ بازمی گردد و مشهور بودن خود را مدیون بازی در سریال تلویزیونی «گرگ و میش» در سال ۹۷ است. او زاده یکم ماه فروردین سال ۶۵ در تهران بوده که تحصیلاتش دانشگاهی اش را در رشته حقوق قضایی در مقطع کارشناسی و نیز رشته کارگردانی تئاتر در مقطع کارشناسی ارشد به پایان رسانده است. حاصل ازدواج او یک دختر است. وی در سال ۱۴۰۲ به خاطر ایست قلبی در خانه خودش درگذشت.

آشنایی با بازیگران سریال رحیل

محسن امیری

محسن امیری یکی از بازیگران سریال رحیل است که فعالیتش را با حضور در سینما و با بازی در فیلم سینمایی «برفراز» آغاز نمود. او همچنین یکی از بازیگران سریال زخم کاری است که به واسطه این نقش آفرینی توانست مشهور گردد.

بازیگران مجموعه تلویزیونی رحیل

نسیم ادبی

خانم ادبی از بازیگران شناخته شده تلویزیون و تئاتر ایران که با بازی در سریال شهرزاد مورد توجه قرار گرفت و مشهور شد. او زاده هفدهم ماه شهریور سال ۵۷ در تهران است که تحصیلاتش را در رشته نمایش در مقطع کارشناسی به اتمام رساند. او فعالیت هنری خود را با رفتن به روی صحنه آغاز نمود و نخستین تجربه بازیگری اش را به واسطه ی ایفای نقش در سریال «دوقلوها» در سال ۵۷ کسب نمود. او با ابراهیم ثباتی ازدواج نموده و متاهل می باشد.

آشنایی با بازیگران سریال رحیل

ابتسام بغلانی

خانم بغلانی در هشتم ماه شهریور سال ۵۴ در خرمشهر به دنیا آمده و فعالیت هنری خود را با رفتن به روی صحنه آغاز نموده است. وی سپس به عنوان نخستین تجربه حضور در مقابل دوربین در فیلمی به اسم کودک و فرشته بازی کرده است. خانم ابتسام با بازی در سریال سرجوخه شناخته و مورد توجه قرار گرفت.

نکاهی به داستان و بازیگران سریال رحیل

اندیشه فولادوند

خانم اندیشه فولادوند بازیگر فیلم مریم مقدس است که نخستین تجربه بازیگری او به طور کلی محسوب می شود. او با ایفای نقش در سریالی به اسم شیدایی توانست مشهور گردد. وی زاده هفتم ماه مهر سال ۶۱ در تهران بوده که تحصبلکرده کارشناسی فلسفه و کلام اسلامی است.

آشنایی با هنرپیشگان سریال رحیل

حمیدرضا آذرنگ

آذرنگ یکی از بازیگران سریال رحیل در نقش سرگرد زمان است که فعالیتش را با بازی در فیلم سینمایی «گمشده» در سال ۷۸ آغاز نموده و در سال ۹۱ با بازی در سریالی ایرانی به اسم یلدا توانسته مورد توجه قرار گرفته و مشهور شود. ایشان غیر از هنرپیشه بودن به عنوان فیلمنامه نویس و کارگردان نیز فعالیت می کند. این بازیگر دهه پنجاه لیسانس روانشناسی بالینی داشته و متاهل می باشد.

معرفی نقش آفرینان سریال رحیل

هومن برق نورد

برق نورد زاده پنجم ماه دی سال ۱۳۴۸ در تهران می باشد که تحصیلاتش را بیشتر از مقطع متوسطه در رشته برق ادامه نداده است. او کارش را در عرصه هنر و بازیگری با حضور در تئاتر و رفتن به روی صحنه آغاز نمود و بعد قدم در عرصه تولید موسیقی گذاشت. در سال ۷۴ بود که برای بازی در سریال ابووهیب بهلول انتخاب شد و به واسطه حضور در این سریال تجربه بازی در تلویزیون را نیز به دست آورد. در نهایت در سال ۸۹ در سریالی به اسم ساختمان پزشکان مقابل دوربین رفت و مطرح گردید.

 بازیگرهای سریال ایرانی رحیل چه کسانی هستند؟

ریحانه رضی

ریحانه بازیگر و مدل جوان و موفق ایرانی است که در بیست و دوم ماه خرداد سال ۷۰ در تهران به دنیا آمده است، او تحصیلاتش نیز رشته بازیگری بوده که مرتبط با کارش است. با رفتن به روی صحنه تئاتر برای اولین بار تجربه بازیگری به دست آورد و سپس با بازی در سریالی به اسم اپیزود بیم و امید به قاب تلویزیون بپیوندد. در نهایت یکسال بعد با ایفای نقش در سریالی ایرانی به اسم «راه و بیراه» توانست مورد توجه قرارگرفته و مشهور شود. این هنرمند مجرد بوده و هنوز به جرگه متاهلین ملحق نشده است.

آشنایی با هنرپیشگان سریال رحیل

غزاله اکرمی

غزاله خانم بازیگر دهه هفتادی تهرانی است که دستیاری برنامه ریزی را نیز برعهده دارد. او ابتدا فعالیتش را با بازی در سریالی به اسم «آرام می گیرم» در سال ۹۵ آغاز نمود و سپس به واسطه بازی در سریال «هست و نیست» در سال بعد مورد توجه قرار گرفت.

بازیگران مجموعه تلویزیونی رحیل

هانیه غلامی

هانیه خانم از بازیگران سریال هیولا در سال ۹۸ است که به واسطه این نقش آفرینی حسابی مورد توجه قرار گرفت. ایشان که در حال حاضر غیر از هنرپیشگی به عنوان طراح لباس نیز فعال هستند، به عنوان نخستین تجربه بازیگری اش در فیلمی به اسم «یکی می خواد باهات حرف بزنه» را به دست آورد. او زاده دوازدهم ماه بهمن سال ۷۳ در تهران و تحصیلکرده روانشناسی بالینی می باشد که در سال ۹۵ با آقای محمد پناهی ازدواج نمود و متاهل است.

آشنایی با بازیگران سریال رحیل

مهرداد نیکنام

یکی دیگر از بازیگران سریال رحیل، آقای نیکنام است که غیر از بازیگری در زمینه فیلمنامه نویسی نیز فعالیت دارد و اتفاقا فعالیت هنری خود را ابتدا به عنوان فیلمنامه نویس آغاز نمود و سپس به بازیگری روی آورد. او با بازی در فیلم اسکادران عشق در سال ۷۵ نخستین تجربه خودش را کسب و با بازی در سریال خاتون تتوانست مشهور شود. همسر این بازیگر دهه پنجاهی مریم لاری بوده که صاحب ۲ فرزند دختر هستند.

 بازیگرهای سریال ایرانی رحیل چه کسانی هستند؟

محسن نقیبیان

ایشان بازیگر دهه چهل اهل تهران هستند که از بازیگران سریال شهرزاد می باشد که این نقش آفرنی موجب دیده شدن و شهرت او گردید. وی پیش از آن به عنوان اولین تجربه اش در سریالی ایرانی به اسم «مدار صفر درجه» مقابل دوربین قرار گرفت.

فتح الله طاهری

آقای طاهری از بازیگران سریال «مرد هزار چهره» با کارگردانی مهران مدیری است که اتفاقا به واسطه این نقش آفرینی هم مورد توجه قرار گرفت و مشهور شد. همچنین او از نقش آفرینان سریال «متهم گریخت» با کارگردانی رضا عطاران و نویسندگی سعید آقاخانی است که نخستین تجربه بازیگری وی محسوب می شود.

شاهو رستمی

خانم رستمی بازیگر، کارگردان تئاتر و نویسنده ایرانی در سیزدهم ماه فروردین سال ۶۰ در سنندج کردستان به دنیا آمده است. او تحصیلکرده بازیگری و تاریخ می باشد که فعالیت هنری خود را با حضور بر روی صحنه نمایش آغاز نموده و با بازی در فیلم سینمایی «زالاوا» در سال ۹۹ به سینما پیوسته است.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو