انهدام شبکه تروریستی سلطنت‌طلب در کرمان/ خنثی شدن سوءقصد به یکی از مسئولان امنیتی

منبع: ساعد نیوز

1

1402/8/20

12:28


ساعدنیوز: رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی گسترده سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان کرمان، یک شبکه سازمان یافته ضدامنیتی شناسایی و زیر ضربه قرار گرفت.

انهدام شبکه تروریستی سلطنت‌طلب در کرمان/ خنثی شدن سوءقصد به یکی از مسئولان امنیتی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی امروز 20 آبان ماه در تشریح این خبر اظهار کرد: اعضای این تیم ضمن ارتباط با عناصر و رسانه‌های معاند در خارج از کشور، طی یک سال گذشته اقدامات ضد امنیتی از قبیل حمله به اماکن، تخریب اموال عمومی، آتش زدن بنرها، چاپ و پخش انبوه تراکت علیه نظام، شعارنویسی و ارسال محتوا به شبکه‌های ماهواره‌ای را انجام می‌دادند.

وی افزود: لیدرهای این شبکه نیز اخیراً با هدایت سرپل‌های تروریستی سلطنت طلب ضمن ورود به فاز اقدامات مسلحانه، قصد ترور یکی از نیروهای امنیتی در استان را داشتند که در تور اطلاعاتی سپاه قرار گرفته و دستگیر شدند.

حمیدی اظهار کرد: از جمله اقدامات دیگر این شبکه تلاش برای شناسایی به قصد آسیب رساندن به آمران به معروف ناهیان از منکر بود که با اقدام به موقع سربازان گمنام امام زمان (عج) موفق به اجرای نقشه خود نشده‌اند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو