تعطیلی برنامه به افق فلسطین بابت سخنان مهمان های جنجالی دعوت شده

منبع: فیگار

4

1402/8/21

19:05


پس از اینکه شب گذشته (شنبه 20 آبان 1402)، برنامه به افق فلسطین با تغییراتی در عوامل پشت صحنه و حذف یک مجری به روی آنتن رفت، حواشی مبنی بر…

تعطیلی برنامه به افق فلسطین بابت سخنان مهمان های جنجالی دعوت شده

پس از اینکه شب گذشته (شنبه 20 آبان 1402)، برنامه به افق فلسطین با تغییراتی در عوامل پشت صحنه و حذف یک مجری به روی آنتن رفت، حواشی مبنی بر تعطیلی این برنامه صورت گرفت.

به افق فلسطین، یک برنامه متفاوت و جذاب درباره کشور فلسطین است که با مهمانان مختلفی و از هر طیف سیاسی، به گفت‌و‌گو می‌پردازد. این برنامه توسط سازمان هنری رسانه‌ای اوج تولید شده است و شامل چهره‌هایی مانند «محمدرضا شهیدی‌فر»، «مهدی عرفاتی» و گروهی از تولیدکنندگان محتوای داخلی و خارجی برای شبکه تلویزیونی افق می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تعطیلی برنامه به افق فلسطین

برنامه گفتگو محور به افق فلسطین، شب گذشته با حذف یک مجری و تغییراتی در عوامل پشت صحنه به روی آنتن رفت که باعث شایعات زیادی مبنی بر تعطیلی به افق فلسطین شد. شبکه افق، ابتدا اعلام کرد که این تغییر به درخواست مدیر شبکه اتفاق افتاده است. در ساعات پایانی دیشب، کانال رسمی این برنامه، به صورت رسمی اعلام کرد که مدیریت شبکه افق تصمیم گرفته تا از شنبه 21 آبان ماه، با گروه دیگری ادامه دهد.

برنامه به افق فلسطین

برخی از شایعات، نشان می‌دهند که این تغییر به دلیل دعوت از مهمانان متفاوتی مانند «محمد جواد آذری جهرمی» و «محمد جواد ظریف» اتفاق افتاده است. تیم طراحی و تهیه برنامه در سازمان اوج، احترام خود را نسبت به این تصمیم اعلام کرده‌اند.

پس از انتشار شایعات در برخی کانال‌های رسانه‌ای درباره اخراج تیم تولید به افق فلسطین، «مهدی عرفاتی»، سردبیر این برنامه، در توئیتر خود نوشت:

مدیریت شبکه افق، تصمیم گرفته که برنامه از شنبه 20 آبان ماه با گروه دیگری ادامه یابد. تیم طراحی و تهیه برنامه در سازمان اوج، احترام خود را نسبت به این تصمیم اعلام می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی اخراج تیم برنامه به افق فلسطین چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو