فیلم برادران گریمزبی | داستان، بازیگران و نمرات

فیلم برادران گریمزبی | داستان، بازیگران و نمرات


منبع: پلازا

2

1402/8/23

10:24


فیلم برادران گریمزبی | داستان، بازیگران و نمرات

فیلم برادران گریمزبی یکی از آثاری است که در سال 2016 منتشر شده بود. با ما همراه باشید تا بیشتر با فیلم The Brothers Grimsby 2016 آشنا شویم.

ژانر فیلم برادران گریمزبی کمدی، اکشن و جاسوسی است. این فیلم به دلیل محتوای نامناسب برای کودکان، رده‌بندی R را دریافت کرده است. لویی لتریه (Louis Leterrier) فرانسوی کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته است. او همچنین کارگردان قسمت دهم مجموعه فیلم‌های سریع و خشن (Fast & Furious) است که در سال 2023 با عنوان Fast X منتشر شد. ساشا بارون کوهن، آیلا فیشر، مارک استرانگ، ربل ویلسون و پنه لوپه کروز بعضی از بازیگران این فیلم هستند.

فیلم The Brothers Grimsby در تاریخ 24 فوریه 2016 برابر با 5 اسفند 1394 در بریتانیا و در تاریخ 11 مارس 2016 برابر با 21 اسفند 1394 در ایالات متحده منتشر شد و از نظر تجاری شکست خورد و در نهایت نتوانست بودجه تولید این فیلم را جبران کند. همچنین مدت زمان فیلم برادران گریمزبی 83 دقیقه است. در ادامه این مقاله از پلازا به معرفی فیلم برادران گریمزبی خواهیم پرداخت و در مورد داستان و بعضی از بازیگران و نقدهای این فیلم صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

داستان فیلم برادران گریمزبی

فیلم The Brothers Grimsby 2016

به طور خلاصه فیلم برادران گریمزبی در مورد دو برادر است که پس از مدت طولانی یکدیگر را ملاقات می‌کنند. کایل آلن نابی بوچر هر آن چه که یک مرد از شهر گریمزبی می‌خواهد دارد. تنها جای خالی در زندگی او برادر کوچکش سباستین است که پس از این که آن‌ها در کودکی توسط خانواده‌های مختلف به فرزندی پذیرفته شدند نابی نزدیک به سی سال به جستجوی او پرداخت.

نابی پس از پیدا کردن آدرس برادرش قصد دارد با او ملاقات کند اما نمی‌داند که برادرش مامور MI6 است و به تازگی نقشه‌ای را کشف کرده است که جهان را در معرض خطر قرار می‌دهد. سباستین در حال فرار است و متوجه می‌شود که اگر می‌خواهد جهان را نجات بدهد به کمک بزرگترین احمق آن نیاز خواهد داشت. برای ادامه داستان می‌توانید به تماشای فیلم The Brothers Grimsby 2016 بپردازید.

بازیگران فیلم برادران گریمزبی

در این بخش از مقاله با بیوگرافی بعضی از هنرپیشه های فیلم برادران گریمزبی آشنا خواهیم شد و همچنین نام‌های بازیگران دیگر آن را بیان خواهیم کرد.

ساشا بارون کوهن در نقش کایل آلن نابی بوچر

بررسی فیلم برادران گریمزبی

ساشا برن کوئن (Sacha Baron Cohen) یک کمدین، بازیگر، نویسنده و تهیه کننده انگلیسی است که در تاریخ 13 اکتبر 1971 برابر با 21 مهر 1350 در لندن متولد شد. او برنده جایزه‌های مختلفی از جمله بفتا و گلدن گلوب و کاندید دریافت جایزه اسکار و Primetime Emmy شده است. از جمله فیلم‌های معروفی که برای ایفای نقش در آن‌ها برنده جایزه شده است می‌توان Borat را نام برد. او همچنین در مجموعه انیمیشن Madagascar صداپیشه یکی از کاراکترها بوده است. ساشا بارون کوهن در فیلم سینمایی برادران گریمزبی در نقش کاراکتر کایل آلن نابی بوچر (Kyle Alan Nobby Butcher) حضور داشته است.

مارک استرانگ در نقش سباستین گریوز

معرفی فیلم برادران گریمزبی

مارک استرانگ (Mark Strong) یک بازیگر بریتانیایی است که در تاریخ 5 آگوست 1963 برابر با 14 مرداد 1342 در لندن متولد شد. از جمله آثاری که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان فیلم Sherlock Holmes محصول سال 2009 و فیلم Tinker Tailor Soldier Spy محصول سال 2011 و فیلم Shazam محصول سال 2019 را نام برد. مارک استرانگ در فیلم The Brothers Grimsby 2016 در نقش کاراکتر سباستین گریوز (Sebastian Graves) بازی کرده است.

آیلا فیشر در نقش جودی فیگز

نمرات فیلم برادران گریمزبی

آیلا فیشر (Isla Fisher) یک بازیگر استرالیایی است که در تاریخ 3 فوریه 1976 برابر با 14 بهمن 1354 متولد شد. دو فیلم Now You See Me و The Great Gatsby محصول سال 2013 از جمله فیلم‌های معروفی هستند که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است. آیلا فیشر همچنین در انیمیشن رنگو که برنده جایزه اسکار و کاندید دریافت گلدن گلوب نیز شده بود صداپیشه یکی از کاراکترها بوده است. از جمله سریال‌های چند سال اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان Wolf Like Me محصول سال 2022 را نام برد. آیلا فیشر در فیلم برادران گریمزبی ایفای نقش کاراکتر جودی فیگز (Jodie Figgs) را بر عهده داشته است.

ربل ویلسون در نقش دان گرابهم

بازیگران فیلم برادران گریمزبی

ربل ویلسون (Rebel Wilson) بازیگر، کمدین، نویسنده، خواننده و تهیه کننده استرالیایی است که در تاریخ 2 مارس 1980 برابر با 12 اسفند 1358 متولد شد. او در مجموعه فیلم کمدی موزیکال Pitch Perfect بازی کرده است. او همچنین صداپیشگی یکی از کاراکترهای انیمیشن عصر یخبندان: رانش قاره‌ای (Ice Age: Continental Drift) محصول سال 2012 را بر عهده داشته است. ربل ویلسون در فیلم The Brothers Grimsby به ایفای نقش کاراکتر دان گرابهم (Dawn Grobham) پرداخته است.

پنه لوپه کروز در نقش روندا جورج

داستان فیلم برادران گریمزبی

پنه لوپه کروز (Penelope Cruz) یک بازیگر اسپانیایی است که در تاریخ 28 آوریل 1974 برابر با 8 اردیبهشت 1353 متولد شد. او بازیگری را وقتی شانزده ساله بود در تلویزیون آغاز کرد. او جایزه‌های مختلفی از جمله بفتا و اسکار دریافت کرده است. علاوه بر این کاندید دریافت گلدن گلوب و Primetime Emmy شده است. فیلم Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides محصول سال 2011 از جمله فیلم‌های معروفی است که او در آن‌ها بازی کرده است. پنه لوپه کروز در فیلم سینمایی برادران گریمزبی در نقش کاراکتر روندا جورج (Rhonda George) بازی کرده است.

بعضی از بازیگران دیگر فیلم The Brothers Grimsby 2016 عبارت‌اند از:

  • گبوری سیدیبی
  • آنابل والیس
  • دیوید هروود

نقد فیلم سینمایی برادران گریمزبی و نمرات آن

در این بخش از مقاله به بررسی نمرات فیلم برادران گریمزبی و نقدهای آن می‌پردازیم. این فیلم در سه سایت‌ معروف فیلم و سریال آی‌ام‌دی‌بی، راتن تومیتوز و متاکریتیک به ترتیب نمره‌های 6.2 از 10، 36 از 100 و 44 از 100 را دریافت کرده است. در ادامه می‌توانید خلاصه چند مورد از نقدهایی که در مورد فیلم The Brothers Grimsby 2016 در سایت متاکریتیک قرار گرفته است مطالعه کنید.

Village Voice / بیلج ابیری: 70

بیشتر فیلم برادران گریمزبی به سادگی می‌خواهد شما را بخنداند و موفق نیز خواهد بود. به هر حال یا به دلیل خنده‌دار بودن جوک‌ها می‌خندید یا به این دلیل که نمی‌توانید به طور کامل باور کنید که به تماشای آن‌چه در این فیلم دیده‌اید پرداخته‌اید… خوب، این بین شما و خدای شما است.

Vulture / دیوید ادلستین: 60

بخش‌هایی از فیلم The Brothers Grimsby بسیار خنده‌دار است.

Slant / الیز نکنیکیان: 38

این فیلم کار زیادی برای وارد کردن طنز به ژانر جاسوسی انجام نمی‌دهد در عوض از داستان ضعیف خود بیشتر به عنوان یک داربست برای گفتن پشت سر هم جوک‌ها استفاده می‌کند.

Movie Nation / راجر مور: 25

مدت 83 دقیقه کمدی خسته‌کننده، ناخوشایند و تهوع‌آور که از حد و مرزهای کمدی فراتر رفته است و حتی یک لحظه هم به نظر نمی‌رسد که چیزی جز دلیلی بصری بر پایان کار ساشا بارون کوئن به عنوان یکی از کمدین‌های برتر باشد.

Empire / هلن اوهارا: 20

فیلم برادران گریمزبی ممکن است بعضی از اوقات با شوکه کردن شما را به خنده وادار کند اما در بین آن لحظه‌ها یک خنده حاصل از ترس بر چهره شما نقش بسته است.

Austin Chronicle / مارک ساولوف: 11

فیلم The Brothers Grimsby 2016 قطعا بدترین فیلم بارون کوهن است.

Hitfix / درو مک وینی: 0

یک ماجرای فاقد هر نوع خنده و به سادگی پایین‌ترین نقطه در دوران فعالیت‌های کوئن تا به الان است.

کلام آخر

در این مقاله از پلازا به بررسی فیلم برادران گریمزبی پرداختیم و در مورد داستان و بازیگران و نقدهای آن صحبت کردیم. می‌توانید تریلر فیلم سینمایی برادران گریمزبی را تماشا کنید و اگر با وجود نقدهای منفی زیاد و نمرات کمی که از سایت‌های مختلف به دست آورده است می‌خواهید این فیلم را تماشا کنید دانلود فیلم برادران گریمزبی را شروع کنید.

همچنین می‌توانید نظر خود را در مورد فیلم The Brothers Grimsby 2016 و نمره‌ای که به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. علاوه بر این اگر به تازگی فیلم و سریال جدیدی دیده‌اید که به دیگران نیز پیشنهاد می‌کنید آن را تماشا کنند می‌توانید نام آن را در یک کامنت بگویید تا مقاله آن را نیز به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو