افتتاح فرودگاه سقز واقعی بوده است یا کیک؟!

منبع: ساعد نیوز

2

1402/8/23

14:15


ساعد نیوز: سخنگوی دولت درباره افتتاح فرودگاه سقز گفت: طی این 2 سال منابع تامین و تکمیل شد و به صورت رسمی افتتاح شد. رسانه‌ها می‌توانند بروند ببینند افتتاح واقعی بوده است یا کیک.

افتتاح فرودگاه سقز واقعی بوده است یا کیک؟!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از ایلنا، سخنگوی دولت درباره افتتاح فرودگاه سقز گفت: طی این 2 سال منابع تامین و تکمیل شد و به صورت رسمی افتتاح شد. رسانه‌ها می‌توانند بروند ببینند افتتاح واقعی بوده است یا کیک.

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری در خصوص حاشیه‌‌های سفر رئیس به سقز و افتتاح فرودگاه این شهر بیان کرد: بله در گذشته یک افتتاح ویدئو کنفرانسی صورت گرفت اما از مردم بپرسید آیا پروزای با این فرودگاه داشتند؟ از این افتتاحیه‌ها در گذشته زیاد صورت گرفت.

اما طی این 2 سال منابع تامین و تکمیل شد و به صورت رسمی افتتاح شد. رسانه‌ها می‌توانند بروند ببینند افتتاح واقعی بوده است یا کیک.

وی درباره عدم‌پاسخگویی برخی مدیران عنوان کرد: پاسخگویی یکی از اصول خدشه‌ناپذیر دولت سیزدهم بوده است و یکی از اهداف سفرهای استانی هیات دولت و رئیس جمهور پاسخگویی بوده است. در طول همین 2 سال 3هزار پاسخ ارسال شده است که فکر می‌کنم یک رکورد بوده است و این نشان می‌دهد دولت توجه عینی دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو