دشمن می خواهد با فشار اقتصادی جناح موردنظرش را در ایران روی کار بیاورد

منبع: ساعد نیوز

1

1402/8/23

17:17


ساعدنیوز: رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن در 20 سال گدشته با اهرم فشار اقتصاد، قصد اعمال نفوذ در بخش سیاسی کشور را داشته است تا بتواند جناح مورد نظر خود را به قدرت برساند گفت: در چنین شرایطی تعامل اقتصاددانان، سیاسیون، اصناف، کشاورزان و کارگران با یکدیگر ضروری است و سبب رفع مشکلات جاری کشور می‌شود.

دشمن می خواهد با فشار اقتصادی جناح موردنظرش را در ایران روی کار بیاورد

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی ساعدنیوز به نقل از ایرنا، غلامعلی حدادعادل امروز در نشست اعضای شورای مرکزی و کانون‌های کمیته اقتصادی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: نتیجه وحشی‌گری رژیم صهیونیستی هرچه باشد، یک چیز مسلم است و آن اینکه دنیای غرب چهره واقعی خود را نشان داد؛ در دنیا چنین جنایاتی سابقه نداشته است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه جنگ غزه باعث شده تا نقاب نفاق از چهره زشت آمریکا برداشته شود تصریح کرد: البته در 100 سال پیش که هنوز ایران پیشرفت نکرده بود، برخی می‌گفتند که ایرانی باید فرنگی شود اما امروز همه از رنگ و لعاب فرنگ، متنفر هستند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: بعد از انقلاب اسلامی، تشکیلات سیاسی متناسب با انقلاب رشد نکرده است و به رغم اینکه تشکیلات بهداشتی، دفاعی و سایر تشکیلات کشور رشد داشته اما شبکه سیاسی رشد نکرده که باید دلیل آن، آسیب‌شناسی شود.

حداد عادل با تاکید بر گسترش شبکه سیاسی کشور اظهار کرد: در شرایط امروز، فضای مجازی در حال انجام کار سیاسی است و حتی اگر دروغی در فضای مجازی نشر داده شود، 20 برابر تکذیبیه‌ی آن، خوانده و دیده خواهد شد. وی با بیان اینکه اقتصاد از سیاست جدا نیست، گفت: در انقلاب اسلامی، رابطه سیاست و اقتصاد انکارناپذیر است و استکبار جهانی بعد از شکست در عرصه سیاسی علیه ایران اسلامی، تحریم را به عنوان راهکار اقتصادی پیش برد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی افزود: دشمن در 20 سال گدشته با اهرم فشار اقتصادی، قصد اعمال نفوذ در بخش سیاسی کشور را داشته است تا بتواند جناح مورد نظر خود را به قدرت برساند. این فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: در چنین شرایطی تعامل اقتصاددانان، سیاسیون، اصناف، کشاورزان و کارگران با یکدیگر ضروری است و سبب رفع مشکلات جاری کشور می‌شود.

حداد عادل با تاکید بر اینکه برای رفع مشکلات کشور باید چاره اندیشی کرد گفت: هر چند نتیجه انتخابات برای ما مهم است اما به جز نتیجه، وجود چنین تشکیلاتی(شورای ائتلاف) برای بهبود و تقویت جریان‌های سیاسی کشور ضروری است‌.

وی همدلی قوای سه گانه و اطاعت از فرمایشات رهبر انقلاب را دو ویژگی مهم سه قوه در شرایط فعلی دانست و گفت: اگر چند سال این هماهنگی را در یک ریل ادامه دهیم، شرایط اقتصادی کشور بهبود خواهد یافت؛ البته اختلاف نظر بین سه قوه وجود دارد که در حد همان اختلاف نظر است و با تعامل، قابل بررسی و رفع‌شدن خواهد بود.

حدادعادل با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم تاکید کرد: آیت‌الله رئیسی، رییس‌جمهور از ابتدا تاکید کرد که قصد ایجاد تنش در کشور را ندارد که همین‌گونه هم بوده است؛ همچنین پُر کاری وی در دیپلماسی اقتصادی و سفرهای استانی، سبب شده تا التهاب از بازار گرفته شود تا آنجا که جنگ‌های منطقه اثر بسیار کمی بر اقتصاد کشور، بانک مرکزی و سایر نهادهای ارزی کشور گذاشته است.

وی مشارکت و رقابت را دو وظیفه تشکل‌های سیاسی برای انتخابات امسال عنوان و تاکید کرد: در رقابت انتخاباتی باید به مجلسی برسیم که سبب پیشرفت کشور شود و در سراسر کشور باید این ساماندهی را انجام داد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو