تاتو مخفی کارداشیان در جایی از بدنش که ابدا حدس نخواهید زد!

منبع: خبرنما

3

1402/8/24

12:01


کیم کارداشیان در یکی از گفتگوهای اخیرش با صحبت در مورد یک تاتوی مخفی همه را شگفت زده کرده است…

تاتو مخفی کارداشیان در جایی از بدنش که ابدا حدس نخواهید زد!

کیم کارداشیان در یکی از گفتگوهای اخیرش با صحبت در مورد یک تاتوی مخفی همه را شگفت زده کرده است. صحبت او در مورد تاتویی که انجام داده بود همه را شوکه کرد، زیرا اظهارات قبلی این ستاره در سال 2009 نشان می‌داد که هیچ وقت قصد تاتو ندارد.

در اکتبر 2021، پس از اجرای “شنبه شب زنده یا Saturday Night Live” در برنامه‌ای که میزبانش بود، او و خواهرانش آخر شب جشن گرفتند. در این جشن بود که کارداشیان تصمیم گرفت یک خالکوبی در قسمت داخلی لب پایینش انجام دهد. البته او در برنامه Saturday Night Live با پیت دیویدسون، یکی از علاقمندان تاتو آشنا شد و رابطه‌شان تا آگوست 2022 ادامه یافت.

تاتوی مخفی کیم کارداشیان روی بدنش

تاتوی مخفی کیم کارداشیان روی بدنش

این افشاگری در حالی اتفاق افتاد که آن‌ها دور هم نشسته بودند و آرایشگر او، کریس اپلتون در مورد عروسی اپلتون در لاس وگاس با لوکاس صحبت می‌کردند. آنجا بود که کارداشیان در مورد تاتو صحبت کرد، هرچند آن موقع هم کاملا موافق این کار نبود اما خوب ایده تاتو روی بدنش را مطرح کرد.

اپلتون با کنجکاوی پیشنهاد داد: “چطور است یک تاتو روی انگشت کوچک پایت بزنی؟” که کارداشیان به سرعت آن را رد کرده و قاطعانه گفت: “نه، من روی پاهایم خالکوبی نمی‌کنم.” سپس آرایشگر به لبش اشاره کرد و پرسید: “اینجا چطور؟”

همان لحظه کارداشیان با خوشحالی لب پایینی خود را به سمت پایین کشید و تاتوی مخفی خود رو نمایی کرد و گفت: “بله! بچه ها، چیزی که در مورد من نمی‌دانید.”

تاتوی ریز در قسمت داخلی لب پایین کیم کارداشیان

تاتوی ریز در قسمت داخلی لب پایین کیم کارداشیان

در یک فیلم می‌توانید کارداشیان را در حالی که زیر دست تاتو کار در قسمت داخلی لب پایینش تاتو انجام می‌دهد، ببینید. ظاهرا ابتدا درد کمی را احساس می‌کند اما بعد از مدتی از شدت درد، دست‌هایش را مشت می‌کند تا درد تاتو را تاب بیاورد.

تاتوی کارداشیان مخفی است و حتی خودش هم گاهی آن را فراموش می‌کند. او با خنده و شوخی گفت: “چند وقتی نخ دندان می‌کشم، سیاهی را می‌بینم و جلوی آینه می‌روم از خود می‌پرسم این چیست؟ خط سیاه؟” سپس می‌گویم: “اوه، تاتوست”.

تاتو مخفی کیم کارداشیان

تصمیم کیم کارداشیان برای تاتویی چنین ریز و مخفی، با در نظر گرفتن پشیمانی‌های احتمالی مرتبط با جوهر دائمی بعد از تاتو، کاملا منطقی است. در واقع، افراد مشهور زیادی در این دام افتاده اند و بعدها از کارشان پشیمان شده اند. ولی خوب پشیمانی هیچ سودی ندارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو