زیباترین پرنسس های جهان که زیبایی شان هر کسی را مات و مبهوت می‌کند!

زیباترین پرنسس های جهان که زیبایی شان هر کسی را مات و مبهوت می‌کند!


منبع: خبرنما

2

1402/5/22

10:05


هم ملکه یا شاهدخت باشی و هم زیبا! آدم از این دنیا چه می‌خواهد!؟ شاید واقعیت این باشد که در این دنیا برخی بسیار خوش شانس‌تر از بقیه هستند. دست کم از نظر زیبایی که اینطور به نظر می‌رسد! با ما در این نوشتار همراه باشید تا زیباترین پرنسس های جهان را بشناسید…

زیباترین پرنسس های جهان که زیبایی شان هر کسی را مات و مبهوت می‌کند!

هم ملکه یا شاهدخت باشی و هم زیبا! آدم از این دنیا چه می‌خواهد!؟ شاید واقعیت این باشد که در این دنیا برخی بسیار خوش شانس‌تر از بقیه هستند. دست کم از نظر زیبایی که اینطور به نظر می‌رسد! با ما در این نوشتار همراه باشید تا زیباترین پرنسس های جهان را بشناسید.

پرنسس گریس، ملکه موناکو (12 نوامبر 1929 – 14 سپتامبر 1982)

زیباترین پرنسس های جهان - پرنسس گریس، ملکه موناکو

او یک هنرپیشه آمریکایی بود که پس از ازدواج با شاهزاده رینیه سوم، پرنسس موناکو شد. گریس در نظرسنجی به عنوان زیباترین پرنسس تمام دوران‌ها انتخاب شده است. عروسی افسانه ای پرنسس گریس با رینیه از موناکو می‌توانست رویای هر زنی باشد. متاسفانه او در حادثه تصادف در 14 سپتامبر 1982 به طرز غم انگیزی درگذشت.

ملکه رانیا یاسین اردن

ملکه رانیا یاسین اردن- زیباترین پرنسس های جهان

رانیا در ژانویه 1993 در یک مهمانی شام با ملک عبدالله دوم ملاقات کرد و دو ماه بعد نامزدی خود را اعلام کردند. آنها در نهایت به تاریخ 10 ژوئن 1993 با هم ازدواج کردند. رانیا دارای چهار فرزند است و به دلیل مشارکت در فعالیت‌های خیرخواهانه، خیریه و فرهنگی شناخته شده است.

کیت میدلتون

زیباترین پرنسس های جهان

کیت به دلیل اینکه یه یک خانواده غیرسلطنتی تعلق داشت، از همان دوران دوستی با شاهزاده ویلیام مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته بود. البته که زیبایی کیت هم قابل توجه است و او یکی از زیباترین پرنسس های جهان محسوب می‌شود.

دایانا، پرنسس ولز

زیباترین پرنسس های جهان - دایانا، پرنسس ولز

لیدی دایانا اسپنسر در ژوئیه 1981 با پرنس چارلز ازدواج کرد و مادر ویلیام و هری بود. این زوج در سال 1996 از هم جدا شدند و شایعاتی مبنی بر خیانت در مورد آنها وجود داشت. دایانا به خاطر کارهای خیریه اش و همچنین به خاطر استایلش مورد تحسین قرار می‌گرفت. او در 31 اوت 1997 در یک تصادف اتومبیل در پاریس کشته شد.

ماهارانی گایاتری دیوی

ماهارانی گایاتری دیوی زیباترین پرنسس های جهان

ماهارانی پرنسس هندی که در اروپا تحصیل کرده بود، در جوانی زیبایی چشمگیری داشت و در بزرگسالی به یک نماد مد تبدیل شد.

او که علاقه زیادی به اسب سواری داشت، یک بازیکن چوگان توانا بود و اغلب در جوانی به شکار می‌پرداخت.

او تمام زندگی خود را وقف تلاش‌های بشردوستانه و ساخت مدارس برای آموزش دختران کرد.

پرنسس لتیسیای اسپانیا

زیباترین پرنسس های جهان

لتیسیا روزنامه نگار و مجری اخبار بود، اما پس از ازدواج با وارث تاج و تخت اسپانیا، فیلیپ، از این کار دست کشید و اکنون پرنسس اسپانیاست.

شارلوت کاسیراگی

زیباترین پرنسس های جهان

شارلوت ماری پوملین کاسیراگی که بیشتر به عنوان پرنسس شارلوت موناکو شناخته می‌شود یکی از زیباترین زنان سلطنتی و از زیباترین پرنسس های جهان است. او فرزند دوم کارولین، پرنسس هانوفر و نوه پرنسس گریس کلی است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو