زیباترین بازیگران زن؛ تصاویری از بی‌نقص‌ترین چهره‌های جهان!

زیباترین بازیگران زن؛ تصاویری از بی‌نقص‌ترین چهره‌های جهان!


منبع: خبرنما

5

1402/4/21

19:32


با همه این‌ها آیا تا به حال فکر کرده‌اید که زیباترین بازیگران زن جهان چه کسانی هستند؟ در این مقاله قصد داریم نام زیباترین زنان بازیگران زن جهان در سال 2023 را با شما معرفی کنیم. آن‌ها هم با زیبایی ظاهری‌شان و حرفه‌شان نه تنها دیگران را تحت تاثیر قرار می‌دهند بلکه در زندگی‌شان موفق هم هستند….

زیباترین بازیگران زن؛ تصاویری از بی‌نقص‌ترین چهره‌های جهان!

تعریف زیبایی با گذشت زمان در حال تغییر است. جشاید بدانید که با پیشرفت فناوری، به راحتی می‌توان به کمک  نسبت طلایی یا با شاخص نسبت زیبایی، زیباترین صورت‌ها را تشخیص داد.

نسبت طلایی که با نام فی Phi نیز شناخته می شود، یک الگوریتم ریاضی است که از طریق آن می‌توانیم به راحتی زیبایی ‌شناسی چهره یک فرد را انجام دهیم.

با همه این‌ها آیا تا به حال فکر کرده‌اید که زیباترین بازیگران زن جهان چه کسانی هستند؟ در این مقاله قصد داریم نام زیباترین بازیگران زن جهان در سال 2023 را با شما معرفی کنیم. آن‌ها هم با زیبایی ظاهری‌شان و حرفه‌شان نه تنها دیگران را تحت تاثیر قرار می‌دهند بلکه در زندگی‌شان موفق هم هستند.

آن‌ها هر روز سخت کار می‌کنند تا بتوانند به رویاها و آرزوهایشان دست پیدا کنند. این بازیگران زن نه تنها ظاهر خیره کننده‌ای دارند بلکه با استعداد، متواضع، باهوش و سختکوش هم هستند.

جودی کومر

زیباترین بازیگران زن جهان در سال 2023

متولد – 11 مارس 1993

محل تولد – لیورپول، انگلستان

قد 176.87 سانتی متر

ملیت -بریتانیایی

حرفه – بازیگر

جوایز و دستاوردها- جوایز تلویزیونی آکادمی بریتانیا، جوایز انجمن بازیگران فیلم و جوایز گلدن گلوب.

زیباترین بازیگران زن جهان جودی کومر بازیگر سرشناس بریتانیایی است که در صدر این لیست قرار دارد. این بازیگر افتخارات زیادی کسب کرده است. کومر در فوریه 2019 در فهرست سالانه “30 شخص زیر 30 سال” فوربس قرار گرفت.

زندایا

زیباترین بازیگران زن جهان در سال 2023

متولد – 1 سپتامبر 1996

محل تولد – کالیفرنیا، ایالات متحده

قد – 179.83 سانتی متر

ملیت -آمریکایی

حرفه – بازیگر، خواننده

جوایز و دستاوردها – دو جایزه Primetime Emmy

زندایا مری استورمر کلمن بازیگر و خواننده اهل آمریکا است. او با نسبت 94.37 درصد در رتبه دوم فهرست زیباترین بازیگران زن جهان در 2023 قرار دارد. او به خاطر بازی نقش‌های متنوع‌اش در سریال‌های مرد عنکبوتی، بازگشت به خانه، تلماسه، مالکوم و ماری، و بزرگترین شومن، معروف است.

بلا حدید

زیباترین بازیگران زن جهان در سال 2023

متولد – 9 اکتبر 1996

محل تولد – واشنگتن دی سی، ایالات متحده

قد – 1.75 متر

ملیت -آمریکایی

حرفه – سوپر مدل

جوایز و دستاوردها – مدل سال، اینفلونسر سال و جوایز بسیاری دیگر

بلا حدید که خواهر شخصیت و مدل معروف جیجی حدید است به خاطر زیبایی ظاهری‌اش شهرت زیادی دارد. حدید از سن 16 سالگی وارد حرفه مدلینگ شده است. او در اوایل 20 سالگی، شهرت و موفقیت زیادی کسب کرد. با توجه به نسبت طلایی زیبایی صورت‌اش، او زیباترین دختر جهان به حساب می‌آید. بر اساس مطالعه ای که توسط دکتر جولیان دسیلوا انجام شده است، سوپر مدل بلا حدید با نمره آزمون زیبایی 94.35 درصد بهترین چهره را دارد و پس از آن هم بیانسه خواننده و امبر هرد بازیگر قرار دارند.

بیانسه

زیباترین بازیگران زن جهان در سال 2023

متولد – 4 سپتامبر 1981

محل تولد – هیوستون، تگزاس، ایالات متحده

قد – 176.78 سانتی متر

ملیت -آمریکایی

حرفه – خواننده، ترانه سرا، رقاص، بازیگر، تهیه کننده، تاجر، کارگردان

بیانسه بازیگر، خواننده و ترانه سرای آمریکایی است. او با نسبت 92.44 درصد در جایگاه چهارم زیباترین بازیگران زن جهان قرار گرفته است. بر اساس گزارش NPR، هنر و آواز نوآورانه بیانسه باعث شده تا او عنوان تاثیرگذارترین موسیقیدان زن قرن بیست و یکم را از آن خود کند. بیانسه به عنوان اولین زن هنرمند با قرار گرفتن 7 آلبوم استودیویی‌اش در رتبه اول در ایالات متحده، تاریخ ساز شد.

آریانا گرانده

زیباترین بازیگران زن جهان در سال 2023

متولد – 26 ژوئن 1993

محل تولد – بوکا راتون، فلوریدا، ایالات متحده

قد – 5/2 سانتی متر

ملیت -آمریکایی

حرفه – خواننده، ترانه سرا، بازیگر زن

جوایز و دستاوردها – جایزه بریت، جایزه بامبی، دو جایزه گرمی، سه جایزه موسیقی آمریکا، 9 جایزه موسیقی ویدئویی ام تی وی، دو جایزه موسیقی بیلبورد و 30 رکورد جهانی گینس را از آن خود کرده است.

آریانا گرانده خواننده، ترانه سرا و بازیگر اهل ایالات متحده آمریکا است. او با نسبت 91.81 درصد در رتبه پنجم لیست زیباترین بازیگران زن جهان در سال 2023 قرار گرفته است.

تیلور سویفت

متولد – 13 دسامبر 1989

محل تولد- وست ریدینگ، پنسیلوانیا، ایالات متحده

قد – 1.8 متر

ملیت -آمریکایی

حرفه – خواننده و ترانه سرا

جوایز و دستاوردها- او برنده جایزه آهنگ سال و جایزه بهترین آلبوم سال شد. همچنین او 4 بار موفق به دریافت جایزه گرمی هم شده است.

تیلور سوئیفت بیشتر به خاطر آهنگ‌های دل انگیز و زیبایش در بین مخاطبان شناخته می‌شود. این زن روشی منحصر به فرد برای روایت داستان از طریق آهنگ‌های نوشته شده‌اش دارد که باعث تمایزش از دیگران می‌شود. او ذاتا متواضع و مؤدب است. چشمان آبی‌اش، جذابیت ظاهری‌اش را دوچندان می‌کند. او در شاخص زیبایی نسبت طلایی 91.64 درصد کسب کرده است.

جوردان دون

متولد – 3 آگوست 1990

محل تولد- برنت، لندن، انگلستان

قد – 5.11 سانتی متر

ملیت -بریتانیایی

حرفه- مدل

جوردان دون، مدل بریتانیایی، پس از به دست آوردن نسبت 91.39 درصد در شاخص زیبایی، به رتبه هفتم این فهرست صعود کرده است. این مدل پس از راه رفتن در باند پرادا معروف شد. او اولین مدل سیاه پوستی بود که در ده سال گذشته این کار را انجام داده است. جوردان دون با برندهای متعددی مانند H&M، Burberry، DNKY، Marcus و Gap کار کرده است. او همچنین در سال 2014 به عنوان چهره Maybelline نیویورک انتخاب شد.

کیم کارداشیان

راز جوانی کیم کارداشیان زیباترین بازیگران زن جهان در سال 2023

متولد – 21 اکتبر 1980

محل تولد – لس آنجلس، کالیفرنیا، ایالات متحده

قد – 5/2 سانتی متر

ملیت -آمریکایی

حرفه- اینفلونسر، تاجر

کیم کارداشیان، اینفلونسر و کارآفرین آمریکایی، در معیار زیبایی نسبت 91.28 درصد را کسب کرده است و به عنوان هشتمین زن زیبای جهان شناخته می‌شود. کارداشیان همچنین در فهرست 100 زن برتر و تأثیرگذار سال 2015 توسط مجله تایم هم حضور یافت.

دیپیکا پاداکونه

متولد – 5 ژانویه 1986

محل تولد – کپنهاگ، دانمارک

قد – 1.71 متر

ملیت -هندی

حرفه – بازیگر و مدل

جوایز و دستاوردها – سه جایزه Filmfare، جایزه IIFA

دیپیکا پادوکنه یکی از پردرآمدترین بازیگران زن جهان و همچنین زیباترین زن جهان است. او زیباترین و پردرآمدترین بازیگر زن بالیوود نیز شناخته می‌شود. دیپیکا در شاخص زیبایی، نسبت 91.22 درصد را دریافت کرده است.

هویون جونگ

متولد – 23 ژوئن 1994

محل تولد – سئول، کره جنوبی

قد – 5/10 سانتی متر

ملیت -کره جنوبی

حرفه – مدل و بازیگر

هو یئون جونگ، مدل و هنرپیشه کره جنوبی است. او بر اساس شاخص زیبایی، 89.63 درصد زیبا است و در لیست 10 نفر برتر قرار گرفته است. در سال 2021، جونگ از لی سونگ-کیونگ و سونگ هی-کیو پیشی گرفت و به بازیگر کره جنوبی با بیشترین دنبال کننده اینستاگرام تبدیل شد. تا دسامبر 2022، او بیش از 23 میلیون نفر دنبال کننده داشت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو