رونالدو به لیگ قهرمانان اروپا برمیگردد؟

منبع: ساعد نیوز

1

1402/8/24

21:24


ساعدنیوز: به نظر می‌رسد یوفا قصد دارد که هیجان لیگ بعدی را افزایش دهد.

رونالدو به لیگ قهرمانان اروپا برمیگردد؟

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی ساعدنیوز به نقل از ورزش سه، پیش‌بینی می‌شود که لیگ قهرمانان اروپا از فصل 2024-2025، شاهد چندین تغییر ساختاری تأثیرگذار باشد اما مهم‌ترین تغییرات در سیستم لیگ قهرمانان چیست؟

فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا شاهد تغییراتی در سیستم خود خواهد بود و قرار است تعداد باشگاه‌های شرکت‌کننده به 36 تیم افزایش یابد. نکته مهم اینکه اگرچه اتحادیه فوتبال اروپا امکان حضور تیم‌های خارج از اروپا در این مسابقات را رد کرده، اما ممکن است نتایج این باشگاه‌ها در فصل جاری باعث تغییر این تصمیم شود.

وب‌سایت اسپورت مدیاست ایتالیا اعلام کرد اتحادیه فوتبال اروپا علی‌رغم تکذیب قبلی، قصد دارد از باشگاه النصر برای حضور در نسخه جدید این رقابت‌ها دعوت رسمی کند.

رونالدو به لیگ قهرمانان اروپا برمیگردد؟

این وب‌سایت ایتالیایی توضیح داد که در صورت قبول دعوت، موانع زیادی پیش روی النصر قرار خواهد گرفت که مهم‌ترین آنها لزوم رعایت قوانین فیرپلی مالی مانند باشگاه‌های اروپایی است که با توجه به انعقاد قراردادهای هنگفت این باشگاه در تابستان گذشته، دشوار خواهد بود.

اسپورت مدیاست معتقد است که رونالدو در صورت بازگشت به لیگ قهرمانان که تورنمنت مورد علاقه او محسوب می‌شود، خوشحال‌ترین خواهد بود؛ این ستاره پرتغالی با 140 گل زده با تیم‌های منچستریونایتد، رئال مادرید و یوونتوس، بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا محسوب می‌شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو