جیمی کیمل اجرای مراسم اسکار را بر عهده گرفت

منبع: گیمفا

2

1402/8/25

09:01


با نزدیک به زمان برگزاری جشنواره اسکار مجری آن نیز اعلام شده که جیمی کیمل هدایت این مراسم مهم را بر عهده گفته است.

جیمی کیمل اجرای مراسم اسکار را بر عهده گرفت

با نزدیک به زمان برگزاری جشنواره اسکار مجری آن نیز اعلام شده که جیمی کیمل هدایت این مراسم مهم را بر عهده گفته است.

با رسیدن به ماه‌های پایانی سال باید منتظر برگزاری جشنواره‌های سینمایی و تلویزیونی مهمی باشیم که مراسم اسکار یکی از آن‌ها می‌باشد. مراسمی که بازیگران و فیلم‌های متعددی در آن به رقابت پرداخته و جوایز ارزشمند و مهمی را از آن خود می‌کنند که هر ساله توسط شبکه ABC برای مخاطبین به ارمغان آورده می‌شود. یکی از مهمترین مسائل دخیل در جشنواره اسکار، مجری آن می‌باشد که وظیفه هدایت این برنامه را بر عهده خواهد داشت.

اگر که خاطرتان باشد، سال گذشته اجرای مراسم اسکار بر عهده کریس راک قرار داده شد که با چک پر سر و صدای ویل اسمیت بر صورت وی حسابی حاشیه‌ساز شد. حال برای چهارمین‌بار این جیمی کیمل خواهد بود که هدایت مراسم پیش رو را بر عهده گرفته تا به خودی خود صاحب یک رکورد شود. مسئله‌ای که واکنش این کمدین را در پی داشته و اعلام نموده که:

همیشه رویای مجری گری مراسم اسکار را به صورت دقیق ۴ بار در ذهن داشتم.

دست اندرکاران مراسم اسکار از بازگشت جیمی کیمل و همسر وی برای برگزاری این جشنواره ابراز خوشحالی کرده و اعلام نموده که:

ما از بازگشت جیمی و مالی به عنوان مجری و تهیه‌کننده اجرایی مراسم اسکار بسیار هیجان‌زده هستیم. آن‌ها تعهد ما به تولید نمایش زنده و سرگرم‌کننده برای مخاطبین جهانی را به بهترین شیوه ممکن به اشتراک می‌گذارند.

ادامه اعتصابات بازیگران این نگرانی را ایجاد کرده بود که مراسم اسکار امسال ناامید کننده ظاهر شده و با حواشی همراه شود. با این حال به نظر می‌رسد که اوضاع به حالت عادی بازگشته و مراسم شبکه ABC با حضور جیمی کیمل به بهترین نحو ممکن اجرا خواهد شد.

۹۶مین مراسم اسکار در تاریخ ۱۰ مارس ۲۰۲۴ (۲۰ اسفند) به صورت زنده برگزار خواهد شد.

منبع: هالیوود ریپورتر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو