مدیر ارشد سگا باور دارد که این شرکت تصاحب نخواهد شد

منبع: گیمفا

1

1402/8/25

11:29


شوجی اوتسومی (Shuji Utsumi)، مدیر ارشد عملیاتی شرکت سگا (SEGA)، می‌گوید: «فکر نمی‌کنم چنین اتفاقی رخ دهد».

مدیر ارشد سگا باور دارد که این شرکت تصاحب نخواهد شد

شوجی اوتسومی (Shuji Utsumi)، مدیر ارشد عملیاتی شرکت سگا (SEGA)، می‌گوید: «فکر نمی‌کنم چنین اتفاقی رخ دهد».

از سری Yakuza/Like a Dragon و Persona که برای ایکس باکس منتشر می‌شوند تا چندین عنوان اصلی که از روز اول بر روی سرویس گیم پس (Game Pass) قرار خواهند گرفت، سگا در سال‌های گذشته رابطه بسیار خوبی با مایکروسافت (Microsoft) داشته است، تا جایی که این شرکت ژاپنی حتی یکی از چندین شرکتی بود که مایکروسافت آن‌ها را به عنوان هدف خرید در نظر داشت.

با توجه به اینکه صنعت بازی‌های ویدیویی به طور کلی درگیر مسابقه خریدها و تصاحب‌ها است، اینکه آیا سگا توسط گروه بزرگتری خریداری خواهد شد یا خیر، سوالی است که توسط بسیاری از افراد پرسیده می‌شود. با این حال، به نظر نمی‌رسد که این موضوع در دستور کار خود سگا باشد.

شوجی اوتسومی، مدیر ارشد عملیاتی شرکت، اخیراً در صحبت با CNBC، در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا سگا علاقه‌ای به خریداری شدن دارد یا خیر، گفت که گرچه این شرکت به دلیل داشتن کتابخانه‌ای قوی از IPهای متنوع، علاقه بسیاری از طرف‌ها را به خود جلب کرده است، اما او باور ندارد که این خرید اتفاق بیفتد. شوجی اوتسومی:

بسیاری از شرکت‌ها علاقه‌مند هستند و ما به این خاطر احساس افتخار می‌کنیم. ما IPها و پتانسیل‌های جذابی داریم، ولی من فکر نمی‌کنم که چنین معامله‌ای اتفاق بیفتد.

اگرچه سگا علاقه‌ای به تصاحب شدن ندارد، اما قصد دارد استودیوهای دیگری را برای تقویت مجموعه خود خریداری کند. اخیراً، شرکت مورد بحث ما خرید استودیوی Rovio، توسعه‌دهنده مجموعه Angry Birds، را تکمیل کرد.

به عنوان نهادی از Sega Sammy، ما در حال خرید برخی از شرکت‌ها هستیم. ما به تازگی اعلامیه‌ای در رابطه با خرید Rovio دادیم و همچنان به دنبال فرصت‌هایی برای رشد هستیم.

سگا همچنین تعدادی بازی اورجینال را برای انتشار در ماه‌های آینده آماده کرده است، مانند Like a Dragon: Infinite Wealth در ژانویه، Persona 3 Reload در فوریه و Metaphor: ReFantazio نیز برای عرضه در سال ۲۰۲۴ تایید شده است.


نظر شما در این باره چیست؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو