واکنش حماس به خبر دروغ رویترز مربوط به دیدار رهبر انقلاب و اسماعیل هنیه

منبع: ساعد نیوز

3

1402/8/25

14:59


ساعنیوز: جنبش اسلامی مقاومت فلسطین، حماس، با صدور اطلاعیه‌ای خبر رویترز از مضمون دیدار رهبر انقلاب و اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس را بی‌اساس اعلام کرد و گفت: ما از انتشار این خبر بی‌اساس متاسفیم و انتظار می‌رود این خبرگزاری در انتشار اخبار خود دقت و صحت را ملاک قرار دهد.

واکنش حماس به خبر دروغ رویترز مربوط به دیدار رهبر انقلاب و اسماعیل هنیه

به گزارش ساعدنیوز ، جنبش حماس با صدور اطلاعیه‌ای به خبر رویترز درباره مضمون جنبش حماس با صدور اطلاعیه‌ای به خبر رویترز درباره مضمون دیدار اسماعیل هنیه با رهبر انقلاب واکنش نشان داد.

خبرگزاری الجزیره اعلام کرد جنبش اسلامی مقاومت فلسطین، حماس، با صدور اطلاعیه‌ای خبر رویترز از مضمون دیدار رهبر انقلاب و اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس را بی‌اساس اعلام کرد و گفت: ما از انتشار این خبر بی‌اساس متاسفیم و انتظار می‌رود این خبرگزاری در انتشار اخبار خود دقت و صحت را ملاک قرار دهد.

پیش‌تر، خبرگزاری رویترز به نقل از 3 مقام ارشد ادعا کرده بود که رهبر ایران در دیدار با اسماعیل هنیه در تهران (15 آبان) گفته است که حماس ایران را از حمله 15 مهر (عملیات طوفان الاقصی) ضد رژیم صهیونیستی مطلع نکرده بود، بنابراین تهران وارد جنگ نخواهد شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو