دوست داشتنی یا ترسناک؟ تاکسیدرمی یک سگ مُرده که همدم جدید صاحبانش شد!

منبع: روزیاتو

1

1402/8/25

16:01


دوست داشتنی یا ترسناک؟ تاکسیدرمی یک سگ مُرده که همدم جدید صاحبانش شد!

دوست داشتنی یا ترسناک؟ تاکسیدرمی یک سگ مُرده که همدم جدید صاحبانش شد!

یک زوج، ۲,۵۰۰ دلار هزینه کردند تا تاکسیدرمی سگ مرده خود را در خانه داشته باشند و هر روز او را نوازش کرده و ببوسند. دنیل و شارون اسمیت از اورگان آمریکا پس از مرگ سگ نژاد مالتیپو خود به نام اسپارکی در سن ۱۳ سالگی، جسد او را تاکسیدرمی کردند و آن را پشت پنجره ای که همیشه در کنارش می نشست و از خانه محافظت می کرد، قرار داده اند.

زوجی که جسد سگ خود را تاکسیدرمی کردند تا برای همیشه پیش آنها باشد

شارون ۵۳ ساله گفت که اسپارکی برای آنها مانند یک کودک بود و احساس می کند که اکنون دوباره متولد شده است. هزینه‌ی بالای تاکسیدرمی این سگ، مانع این زوج که ۳۰ سال است با هم زندگی می کنند نشد، زیرا آنها فقط می خواستند اسپارکی برای همیشه در زندگی آنها باشد.

اسپارکی در ۲۴ نوامبر ۲۰۲۲ پس از اینکه بیمار شد به طور ناگهانی مُرد. دانیل و شارون که هرگز از نظر فیزیکی از اسپارکی جدا نشده بودند، با تاکسیدرمیست محله خود مشورت کردند و هزینه هنگفتی را بدون مشکل پرداخت کردند.

دنیل گفت که به سنی رسیده است که می تواند هر کاری را که می خواهد انجام دهد و تنها آرزوی او این بود که اسپارکی هنوز تا زمانی که آنها زنده هستند با آنها باشد.

شارون فاش کرد که بدن پرشده اسپارکی را می‌بوسد و از او مراقبت می‌کند، درست مانند زمانی که او زنده بود. او گفت: «ما همیشه پیش او می رویم و با او صحبت می کنیم و او را نوازش می کنیم طوری که انگار هنوز زنده است، زیرا او هنوز در قلب ما زنده است.»

دنیل توضیح داد که با الهام از همسایه ای که زمانی که او کودک بود همین کار را برای حیوانات خانگی خودش انجام داد، تصمیم به تاکسیدرمی اسپایکی گرفت. او گفت: «من همیشه کار آن همسایه را به یاد می آوردم و آن را تحسین می کردم.»

دنیل گفت که صبح بعد از مرگ غیرمنتظره اسپارکی با تاکسیدرمیست تماس گرفته و در مورد مراحل بعدی صحبت کرده است. بدن پر شده اسپارکی این زوج را خوشحال کرده، زیرا آنها احساس می کنند سگشان هرگز آنها ترک نکرده است. دنیل گفت که حضور اسپارکی برای آنها آرامش بخش است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو