جزئیات آهنگ پا قدم علیرضا طلیسچی | علیرضا طلیسچی و بمب موسیقی این روزا

2

1402/8/25

20:04


جزئیات آهنگ پا قدم علیرضا طلیسچی | علیرضا طلیسچی و بمب موسیقی این روزا

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

علیرضا طلیسچی شب گذشته با اجرای قطعه زندگی جونم به روی صحنه سالن رویال‌هال هتل اسپیناس‌پالاس رفت و ضمن خوش‌آمدگویی قطعه بعدی خود تو فکر می‌کنی کی‌ای را اجرا کرد.

نفس کی بودی تو، ای داد بر من، دیوونه دوست داشتنی، لیلا، یه دریا نریم، دل به دل، قاف و سختگیر، انتخاب‌های بعدی این خواننده بودند که در کنسرت شب گذشته به اجرا درآمدند. میخوام آتیش بزنم قلبمو هی به تو چه/ مثل تو بارش بیارم که چی عین تو شه … با هم‌صدایی تماشاگران خوانده شد و طلیسچی به سراغ اجرای قطعه به تو چه با همراهی ارکستر رفت.

طلیسچی پیش از اجرای قطعه جدید و محبوب خود با نام پاقدم، مخاطبانش را غافلگیر کرد و گفت: می‌دانستید شما هم‌اکنون درحال شرکت کردن در موزیک‌ویدیوی کنسرتی پاقدم هستید؟ این افتخار را دارم که با حضور این چهره‌های زیبا، موزیک‌ویدیوی این کار را ضبط و می‌خواهم از لحظه‌به‌لحظه صدای شما استفاده کنم.

نکته قابل‌توجه اجرای قطعه تازه منتشر شده طلیسچی، همخوانی حاضران از ابتدای اجرای این اثر بود و پیش از اجرا، تماشاگران ترجیع‌بند کار را یک‌صدا برای طلیسچی خواندند تا نشان دهند چقدر اثر تازه او مورد توجه و استقبال‌شان قرار گرفته است.

با توجه به اعلام ضبط موزیک‌ویدیوی کنسرتی قطعه پاقدم در شب گذشته، باید منتظر انتشار نسخه کنسرتی این قطعه پرطرفدار بود که حسابی این روزها سر و صدا کرده و می‌توان گفت بدون شک در پلی‌لیست بسیاری از مخاطبان موسیقی پاپ قرار گرفته است.

طلیسچی پس از اجرای قطعه پاقدم، با درخواست مخاطبانش بلافاصله به اجرای مجدد این قطعه پرداخت و سپس قطعات آخرش قشنگه و ای دل غافل به اجرا درآمدند.

محمد عارف (گیتار نایلون)، پارسا رفیع (گیتار الکتریک)، نیما اشکباری (بیس)، امیرحسین آزموده (پرکاشن)، ادوارد دانیال زاده (درامز) و مسیح منتظری (گیتار الکتریک) اعضای ارکستر علیرضا طلیسچی به رهبری امیر بهادر دهقان نوازنده کیبورد را تشکیل می‌دادند.

سیما تیرانداز، علیرضا نیکبخت واحدی و صابر خراسانی از جمله مهمان‌های این کنسرت بودند.

علیرضا طلیسچی

کنسرت علیرضا طلیسچی دوشنبه شب ۱۵ آبان‌سال جاری در سالن رویال‌هال هتل اسپیناس‌پالاس به تهیه‌کنندگی موسسه فرهنگی هنری نوای سپند برگزار و این کنسرت برای تاریخ ۲۲ آبان ماه نیز تمدید شد که تمامی بلیت‌های آن به فروش رسیده است.

علیرضا طلیسچی خواننده موسیقی پاپ شامگاه یکشنبه سی ام آبان ماه با اجرای قطعه تازه منتشر شده‌اش با نام «پا قدم» روی صحنه برج میلاد تهران رفت. کنسرت  علیرضا طلیسچی یکشنبه شب ۳۰ مهر ماه سال جاری طی ۲ سانس برگزار شد. علیرضا طلیسچی کنسرت خود را با قطعه «زندگی جونم» آغاز کرد و در ادامه قطعات «تو فکر می‌کنی کی‌ای»، «نفس کی بودی تو»، «ای داد بر من»، «دیوونه دوست داشتنی»، «لیلا»، «یه دریا نریم»، «دل به دل»، «قاف»، «سختگیر» و «به تو چه» را به اجرا درآورد.

این خواننده پس از اجرای قطعه «به تو چه» که در ماه‌های گذشته پرمخاطب بوده و به یکی از قطعات پرطرفدار موسیقی پاپ تبدیل شده است به سراغ قطعه تازه منتشر شده خود با نام «پاقدم» رفت که در روزهای اخیر به انتشار رسیده است.

وی پیش از اجرای قطعه «پاقدم» با تشویق مخاطبانش مواجه شد چراکه این قطعه در کمتر از ۱۰ روز توانسته به قطعه‌ای هیت و پرطرفدار تبدیل شود. قطعه‌ای که از طریق کاربران به دفعات در صفحات مجازی به اشتراک گذاشته شده و با اینکه فضایی ارکسترال و حال و هوایی نوستالژیک دارد اما برای مخاطبان در تمام سنین جذاب است.

می توان گفت طلیسچی برای انتشار قطعه‌ای ارکسترال در فضای امروزی موسیقی پاپ به نوعی ریسک کرده است پیش از اجرای این قطعه گفت: «پیش بینی من درباره این قطعه درست و پاقدمش خوب بود.»

این اولین بار بود که طلیسچی در کنار اعضای گروه خود از حضور یک ارکستر متشکل از نوازندگان زهی نیز بهره می‌برد.

«آخرش قشنگه»، «قرار نبود» و «ای دل غافل» قطعات پایانی این اجرا بودند.

محمد عارف (گیتار نایلون)، پارسا رفیع (گیتار الکتریک)، نیما اشکباری (بیس)، امیرحسین آزموده (پرکاشن)، ادوارد دانیال زاده (درامز) و مسیح منتظری (گیتار الکتریک) اعضای ارکستر علیرضا طلیسچی به رهبری امیر بهادر دهقان نوازنده کیبورد را تشکیل می‌دادند.

نحوی شروع فعالیت

خوانندگی ام را در سن ۱۸ سالگی به صورت حرفه ای آغاز کردم

در آن زمان با یکی از دوستانم به نام حمیدرضا فعالیت می کردم و با هم یک گروه دونفره با نام علیرضا و حمیدرضا ساخته بودیم. در آن زمان قطعاتی را منتشر می کردیم که مردم در آن دوره بسیار استقبال کردند

پس از مدتی تصمیم گرفتم به صورت جدا فعالیت های موسیقی ام را دنبال کنم

ویدیو موزیک برای ماهواره

من در یک مقطع زمانی ویدیو کلیپ منتشر کردم و این ویدیو ها را برای پخش فقط در اختیار شبکه pmc قرار دادم و بقیه شبکه های ماهواره ای خودشان اقدام به پخش کردند

بعد از انتشار چند ویدیو نظرم عوض شد و تصمیم گرفتم راه مجاز را پیش بگیرم و طبق موازین کشورم جلو بروم اما دیگر مدت ها برای تایید و گرفتن مجوز از ارشاد پاسخی نگرفتم

ساز تخصصی و سال ورودش

ساز تخصص وی پیانو می باشد او در بهمن ۱۳۸۴ به طور حرفه ای وارد دنیای موسیقی شد با همکاری یکی از دوستانش گروه دونفره ای را تشکیل دادند که حاصل آن دو آلبوم به نام نارفیق ۱ و نارفیق ۲ بود

سال ۱۳۸۶ از این گروه جدا شده و آلبوم حلقه را ساخت اما برای مجوز پخش آن دچار مشکلات شد

علیرضا طلیسچی

حمایت خانواده

خانواده ام در دوره کودکی کارهایم را جدی نمی گرفتند اما هیچ وقت جلوی علاقه ام را نگرفتند. پس از موفق شدن در موسیقی، خانواده ام بیشتر فعالیت هایم را جدی گرفتند

اهل غذا و آشپزی

در آشپزی یه افتضاح تموم عیار هستم من پیتزا زیاد درست می کنم، ولی نمی توانم بگویم غذا درست کن خوبی هستم چون پیتزا خیلی ساده است عاشق زرشک پلو با مرغ هستم

کلا فرآورده های مرغی را دوست دارم

اهل برند

علیرضا طلیسچی اهل برند و مدلینگ است، در زمینه عطر مارک بلو شنل و در زمینه پوشاک از مارک های ریبوک و منگو می پوشد/همشهری آنلاین

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو