فیلم هندی جنگنده (Fighter 2024) | آخرین اخبار و اعلام زمان اکران فیلم پرستاره بالیوودی

فیلم هندی جنگنده (Fighter 2024) | آخرین اخبار و اعلام زمان اکران فیلم پرستاره بالیوودی


منبع: پلازا

1

1402/8/26

23:47


فیلم هندی جنگنده (Fighter 2024) | آخرین اخبار و اعلام زمان اکران فیلم پرستاره بالیوودی

فیلم هندی جنگنده یکی از جدیدترین آثار سینمای بالیوود محسوب می‌شود که با حضور ستارگان سینمای هند ساخته شده است و در سال 2024 اکران خواهد شد. در این مقاله با معرفی کامل فیلم Fighter 2024 همراه شما هستیم.

سینمای هند در طی سال‌های اخیر دست به کار جدید زده است که پیش از این چندان بر روی آن تمرکزی نداشت. این کار ابتدا با سری فیلم‌های تایگر (Tiger) سلمان خان شروع شد و در سال 2023 با معرفی شخصیت پاتان شاهد این بودیم که به این شخصیت نیز فرنچایزی تعلق خواهد گرفت. روندی که توضیح دادیم، نشان دهنده است که سینمای بالیوود قصد دارد با بازیگران بزرگ خود فرنچایزهایی اکشن بسازد.

فیلم هندی فایتر به کارگردانی سیدارت آناند (Siddharth Anand) ساخته شده است که پیش از این فیلم پاتان (Pathaan) کارگردانی کرد. دو استودیوی Viacom18 Studios و Marflix Pictures تهییه این اثر را برعهده داشتند و رامون چیب (Ramon Chibb) فیلمنامه آن را نوشت. فیلم جنگنده قرار است یک فرنچایز بزرگ اکشن باشد و ستارگانی همچون دیپیکا پادوکن (Deepika Padukone)، هریتیک روشن (Hrithik Roshan) و آنیل کاپور (Anil Kapoor) در آن حضور داشتند. در ادامه مقاله پیش رو پلازا با معرفی فیلم سینمایی هندی جنگنده همراه شما هستیم.

فهرست مطالب:

تاریخ اکران فیلم سینمایی هندی جنگنده

ژانر فیلم Fighter 2024 اکشن، ماجراجویی و مهیج است. پروژه ساخت این اثر در سال 2021 اعلام شد و به دلیل ویروس کرونا به تاخیر افتاد و همچنین اکران آن نیز که در سال 2022 برنامه‌ریزی شده بود، تعویق افتاد. تاریخ اکران این عنوان هم‌زمان با روز جمهوری هند در 25 ژانویه 2024 (5 بهمن 1402) اعلام شده است. مدت زمان فیلم هندی جنگنده هنوز کاملا مشخص نشده اما احتمالا نزدیک به 3 ساعت باشد.

داستان فیلم هندی جنگنده

داستان فیلم هندی جنگنده

خلاصه فیلم سینمایی هندی جنگنده درباره یک افسر هندی است که به نیروی هوایی می‌پیوندد. پس از مدتی او می‌فهمد که باید تمام محدودیت‌هایش را کنار گذاشته و تبدیل به یک قهرمان بزرگ شود.

بازیگران فیلم هندی جنگنده

در این بخش به سراغ بازیگران این فیلم می‌رویم. ظاهرا سازندگان در تلاش هستند تا با انتخاب هنرپیشگان حرفه‌ای و معروف سینمای هند بر جذابیت این اثر بیافزایند.

دیپیکا پادوکن

بازیگران فیلم هندی جنگنده

دیپیکا پادوکن هنرپیشه زن معروف هندی متولد 5 ژانویه 1986 (15 دی 1364) است. او بازیگری را از سال 2006 با فیلم آیشواریا (Aishwarya) شروع کرد و پیش از آن فعالیت‌های مدلینگ انجام می‌داد. این هنرپیشه سپس با فیلم ام شنتی ام (Om Shanti Om) و قرار گرفتن مقابل شاهرخ خان (Shah Rukh Khan) شهرت زیادی کسب کرد و سپس با همکاری با سایر ستارگان بالیوود تبدیل به یکی از معروف‌ترین ستاره‌های حال حاضر این سینما و یکی از گران‌ترین بازیگران زن هند شد‌. او تا کنون سه بار برنده جایزه فیلم فیر شده، در سال 2018 جز 100 فرد تاثیرگذار جهان و در سال 2022 برنده جایزه 100 فرد تاثیرگذار مجله تایم شد‌.

از جمله فیلم‌های معروف این بازیگر: قطار چنای (Chennai Express)، پیکو (Piku)، تماشا (Tamasha)، باجی‌رائو و مستانه (Bajirao Mastani)، پادماوات (Padmaavat)، پاتان و جوان (Jawan) هستند. نقش او در فیلم هندی فایتر شخصیتی به نام مینی اعلام شده است.

هریتیک روشن

هنرپیشه های فیلم سینمایی هندی جنگنده

هریتیک روشن یا هریتیک روشن بازیگر مشهور هندی در 10 ژانویه 1974 (20 دی 1352) است. او بازیگری را از سال 2000 با فیلم بگو این عشق است (Kaho Naa… Pyaar Hai) شروع کرد. این هنرپیشه مهارت بسیار خوبی در رقص دارد و به واسطه فیلم دو فیلم فیزا (Fiza) و گاهی خوشی گاهی غم (Kabhi Khushi Kabhie Gham…) به شهرت زیادی رسید. هریتیک روشن تاکنون برنده 6 جایزه فیلم فیر شده است و شهرت و میزان درآمد او، بارها روشن را در فهرست 100 سلبریتی فوربز هند قرار داده است. او یکی از پردرآمدترین و گران‌ترین بازیگران مرد هند محسوب می‌شود.

از فیلم‌های مشهور هریتیک روشن باید به لاکشیا (Lakshya)، کریش (Krrish)، انفجار 2 (Dhoom 2)، سوپر 30 (Super 30) و ویکرام ودها (Vikram Vedha) اشاره کنیم. او در فیلم هندی فایتر نقش شمشیر پاتایانیا یا پتی را دارد.

آنیل کاپور

مدت زمان فیلم هندی جنگنده

آنیل کاپور هنرپیشه اهل کشور هند در 24 دسامبر 1956 (3 دی 1335) متولد شد. او بازیگری را از سال 1970 با فیلم Tu Payal Mein Geet شروع کرد و اولین حضورش در فیلم‌های هندی با فیلم Hamare Tumhare بود. آنیل کاپور یکی از چهره‌های شناخته شده سینمای هند است که تا کنون در بیش از 100 فیلم حضور داشته و برای فیلم‌های آیکنیک و کالت خود معروف است. این هنرپیشه جوایز گوناگونی همچون جایزه ملی و فیلم فیر هند برنده شده است.

از آثار مشهور آنیل کاپور باید به یک‌بار بگو (Ek Baar Kaho)، قانون (Shakti)، جنگ (Yudh)، سه برادر (Om Jai Jagadish)، میلیونر زاغه نشین (Slumdog Millionaire)، مسابقه 3 (Race 3) و سار (Thar) اشاره کنیم. این هنرپیشه از بازیگران کلیدی فیلم هندی فایتر محسوب می‌شود.

کاران سینگ گرور

تاریخ اکران فیلم سینمایی هندی جنگنده

کاران سینگ گرور (Karan Singh Grover) یک بازیگر و مدل اهل هند است که در 23 فوریه 1982 (4 اسفند 1360) متولد شد. او پس از فعالیت در عرصه مدلینگ در یک شو تلویزیونی هندی حضور پیدا کرد و در این عرصه بسیار موفق بود به طوری که برنده جوایز فراوانی نیز شد. کاران سینگ گرور به طور کلی بیشتر در سریال و تلویزیون فعالیت دارد و از سال 2008 با فیلم Bhram وارد سینما شد. از جمله فیلم‌های مشهور او باید تنها (Alone) و داستان نفرت 3 (Hate Story 3) اشاره کنیم‌. او همچنین سریال معروف آزمون زندگی (Kasautii Zindagii Kay 2) را نیز در کارنامه هنری خود دارد.

سایر هنرپیشه های فیلم سینمایی هندی جنگنده عبارتند از:

  • اکشی اوبروی (Akshay Oberoi)
  • سانجیدا شیخ (Sanjeeda Sheikh)
  • طلعت عزیز (Talat Aziz)

نقد فیلم هندی جنگنده

این فیلم هنوز اکران نشده و برای نقد آن باید تا زمان اکران و دادن نمرات فیلم سینمایی هندی جنگنده منتظر بمانیم. اما با توجه به کارگردانی سیدارت آناند که پیش از این فیلم اکشن و مشابه پاتان را کارگردانی کرده، بازیگران که هرکدام استعداد بالای خود را در اکشن به خوبی نشان داده‌اند و ترکیب بازیگرانی که انتخاب شده، با یک فیلم پرفروش و موفق روبه‌رو شویم.

سخن پایانی

نقد فیلم هندی جنگنده

با معرفی و بررسی فیلم Fighter 2024 همراه شما بودیم و سعی کردیم شما را از آخرین اخبار فیلم با خبر کنیم. هنوز تریلر فیلم Fighter 2024 منتشر نشده و باید تا نزدیک زمان اکران آن صبر کنیم. آیا شما نیز بی‌صبرانه منتظر دانلود فیلم Fighter 2024 هستید؟ فکر می‌کنید این اثر چه جایگاهی در بین بهترین فیلم‌های جهان خواهد داشت؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید. از همراهی شما متشکریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو