قلعه‌نویی: پول نداریم چی‌توز موتوری بخریم چه رسد به بازیکن

منبع: ساعد نیوز

2

1402/8/28

10:26


ساعد نیوز: عکس جلد روزنامه خبرورزشی در تاریخ بیست‌وهشتم آبان سال 1392 را ملاحظه می‌کنید.

قلعه‌نویی: پول نداریم چی‌توز موتوری بخریم چه رسد به بازیکن

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از ورزش 3، استقلال 10 سال قبل در آبان ماه سال 92 دقیقا مثل الان با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کرد و این مسئله صدای امیر قلعه‌نویی سرمربی وقت آبی‌پوشان تهرانی را هم بلند کرده بود.

قلعه‌نویی در مصاحبه‌ای که 28 آبان ماه سال 1392 به تیتر اول خبرورزشی تبدیل شد، با اشاره به شرایط باشگاه و عدم توانایی مالی جهت خریدن بازیکنان جدید با کنایه گفت: وضع موجودی باشگاه به گونه‌ای است که حتی نمی‌توانیم برای بازیکنان یک بسته پفک چی‌توز موتوری بخریم چه برسد به این‌که دنبال خرید بازیکنان جدید هم باشیم!

او همچنین مدعی شد علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل وقت باشگاه استقلال به خاطر گرفتاری‌های مالی آبی‌ها دچار مشکل شده و حتی از جیبش هزینه کرده است به طوری که الان (پاییز 92) اجاره‌نشین شده است.

مشکلات مالی استقلال در نیم‌فصل دوم لیگ سیزدهم که از زمستان سال 92 آغاز شد، موجب آن گردید که چند بازیکن این تیم تصمیم به جدایی گرفته و از جمع آبی‌پوشان بروند تا در تیم‌های جدید خود دریافتی بیشتر و بهتری داشته باشند. در نهایت هم آن فصل به گونه‌ای تموم شد که استقلال رتبه‌ای بهتر از چهارمی کسب نکرد و نتوانست از عنوان قهرمانی خود در لیگ دوازدهم دفاع کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو