24 ساعت رانندگی، یک میلیارد تومان دستمزد!

منبع: سیمرغ

2

1402/8/29

09:24


24 ساعت رانندگی، یک میلیارد تومان دستمزد!

گفت و گو با راننده ای که ۵۰۰ کیلو هرویین حمل می کرد


متهم دیروز در طرح پلیس آگاهی تهران حضور داشت و گفت حالا که لو رفته و دستگیر شده به شدت نادم و پشیمان است.

شغلت چیست؟

من راننده تریلی هستم. سالهاست که انواع و اقسام مواد غذایی را از هرکجای ایران باشد، بار می زنم و به دست صاحبش می رساندم. البته من راننده ترانزیت بین المللی هم هستیم. محموله های باری را به کشورهای خارجی از جمله قبرس ، ترکیه ، آلمان و کشورهای دیگر منتقل می کنم. در آمدم بد نیست و اصلا اهل خلاف نبودم.

اما چرا الان اینجایی؟

من تا به حال به زندان نیفتاده ام و اولین بار است که بازداشت می شوم و سابقه ای ندارم. وسوسه شدم و الان خیلی پشیمانم.

چرا؟

چون پیشنهاد یک میلیارد تومان دادند. رقم کمی نبود و هرکسی جای من وسوسه می شد. اما خب به دستگیر شدنش نمی ارزید.

باید در ازای دریافت این پول، چه کاری انجام می دادی؟

اعضای اصلی باند، محموله 500 کیلو هروئین را از خارج از کشور به سمت چابهار منتقل کرده بودند که من از طریق یک رابط ،‌خودرویم را در اختیارشان قراردادم و آنها بعداز یک هفته خودرو را برایم آوردند. محموله 500 کیلویی هروئین را در بسته های سه لایه نایلونی قرارداده بودند که حتی بسته بندی آن نیز در خارج از کشور انجام شده بود . آنها بسته ها را در میان بار ماهی که از چابهار بارگیری کرده بودم به طرز ماهرانه ای جاسازی کرده بودند.بسته بندی هروئین ها به گونه ای بود که بویی از آن به شمام نمی رسید و اگر موقع ایست و بازرسی خودرو را بررسی می کردند کسی متوجه نمی شد . علاوه بر آن حتی سگ های مواد یاب هم نمی توانستند بعد از بررسی خودرو بفهمند که در کانتینرماشینم هروئین وجود دارد. به این طریق توانستم از همه ایست و بازرسی ها بگذرم.

قرار بود محموله را به تهران برسانی؟

محموله را به تهران رساندم اما پیش از اینکه تحویل صاحبش بدهم،‌در اتوبان آزادگان ردم را پلیس زد و خودرو توقیف و محموله کشف شد .

سهمت را گرفته بودی؟

قرار بود یک میلیارد تومان به من بابت این انتقال محموله بدهند که 150 میلیون تومان اول کار گرفتم و قرار بود تا پایان کار یعنی تحویل محموله پولم را بگیرم اما خب بازداشت شدم.





گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir



مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو