مدیر مسئول روزنامه اعتماد مجرم شناخته شد

منبع: ساعد نیوز

3

1402/8/29

16:40


ساعد نیوز: رأی دادگاه رسیدگی به شکایت هیأت نظارت بر مطبوعات در مورد پرونده اتهام‌های روزنامه اعتماد که به ریاست قاضی کریمی در شعبه 9 دادگاه کیفری یک برگزار شد، متعاقباً صادر خواهد شد.

مدیر مسئول روزنامه اعتماد مجرم شناخته شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از مهر، اکبر نصراللهی سخنگوی هیأت منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی گفت: اتهام‌های آقای بهروز بهروزی، مدیر مسئول روزنامه اعتماد نشر اکاذیب و تخلف از مفاد بند 4 مصوبه 298 شورای امنیت ملی موضوع تبصره 2 ماده 5 قانون مطبوعات در فحه 9 روزنامه مورخ 21 شهریور 1402 بود که هیأت منصفه پس از شنیدن دفاعیات متهم با اکثریت آرا در موضوع اتهام وی را مجرم دانست و نیز ایشان را با اکثریت آرا مستحق تخفیف ندانست.

سخنگوی هیأت منصفه افزود: آقای بهروزی مدعی شد از مصوبه شورای امنیت ملی خبر نداشت و به ایشان ابلاغ نشده است در مقابل برخی اعضای هیأت نظارت یادآوری کردند مصوبه‌های شورای امنیت ملی از طریق معاونت مطبوعاتی به رسانه‌ها ابلاغ می‌شود و مدیر مسئول اعتماد هم در اظهارات‌شان به موارد قبلی تعامل با بخش‌های مسئول، اشاره کرده است.

رأی دادگاه رسیدگی به شکایت هیأت نظارت بر مطبوعات در مورد پرونده اتهام‌های روزنامه اعتماد که به ریاست قاضی کریمی در شعبه 9 دادگاه کیفری یک برگزار شد، متعاقباً صادر خواهد شد.

شایان یادآوری است آخرین حکم دادگاه در مورد پرونده قبلی متهم، 1 سال ممنوعیت از فعالیت مطبوعاتی بود که با اعتراض وی، پرونده در دیوان عالی کشور در حال رسیدگی است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو