کارگردان Returnal استودیوی سازنده این بازی را ترک می‌کند

منبع: گیمفا

2

1402/8/29

20:15


هری کروگر (Harry Krueger)، کارگردان استودیوی فنلاندی هاوس‌مارک (Housemarque)، پس از فعالیت ۱۵ ساله در استودیو، در صدد خروج از آن است.

کارگردان Returnal استودیوی سازنده این بازی را ترک می‌کند

هری کروگر (Harry Krueger)، کارگردان استودیوی فنلاندی هاوس‌مارک (Housemarque)، پس از فعالیت ۱۵ ساله در استودیو، در صدد خروج از آن است.

اخیراً هاوس‌مارک از خبر خروج هری کروگر از استودیو پرده برداشته؛ کسی که نزدیک به ۱۵ سال مشغول به کار در این استودیو بوده و از سال ۲۰۱۴، به مقام کارگردانی بازی‌های آن منسوب شده است. کروگر روی عناوینی از جمله Nex Machina، Resogun, Outlad کار کرده و کارگردان آخرین و از دید بسیاری، بهترین بازی استودیوی هاوس‌مارک بوده است‌. کروگر راجع به ترک استودیوی فنلاندی اینطور نوشته است:

در طول ۱۴ سال فعالیتم در هاوس‌مارک، بسیار خوشحالم که این شانس را داشتم تا روی بازی
‌های رویاییم، یکی پس از دیگری کار کنم؛ همچنین خوش‌بختم که افتخار همکاری با تعدادی از بهترین و بااستعدادترین همکارانم را داشته‌ام. این برایم یک افتخار بود که توانستم در طول این سفر با هاوس‌مارک همراه باشم؛ از بازی‌های کوچک تا بازی فوق‌العاده‌ای مثل Returnal. من تا ابد به کارهایی که به عنوان یک استودیو انجام داده‌ایم، افتخار خواهم کرد.

کروگر در ادامه افزود که درباره‌ی آینده هاوس‌مارک (که در حال حاضر بازی بزرگ بعدی خود را توسعه می‌دهد)، به شدت خوش‌بین است.

خروج از هاوس‌مارک تصمیم بسیار سختی بود؛ اما من این استودیو را با قدردانی از گذشته و خوش‌بینی نسبت به آینده‌‌اش ترک می‌کنم. با یک پروژه جدید و هیجان‌انگیز، تیم خارق‌العاده‌ای که حالا، قوی‌تر از همیشه است، و حمایت ادامه دار سونی و استودیو‌های پلی‌استیشن، مطمئنم که چیزی تا دوران درخشان هاوس‌مارک باقی نمانده است.

هنوز اطلاعات خاصی از پروژه در دست توسعه هاوس‌مارک در دسترس نیست. پس از پیوستن هاوس‌مارک به جمع استودیو‌های پلی استیشن (PlayStation Studios)، استودیو اعلام کرد که به توسعه پروژه‌های بزرگی همچون Returnal ادامه داده و حتی از سطح آن فراتر خواهد رفت. در ماه مارچ سال گذشته میلادی، مشخص شد که بازی بعدی استودیوی هاوس‌مارک یک بازی کاملاً جدید خواهد بود؛ درحالیکه طراح روایی استودیو اظهار داشت که استودیو از ایده‌های بجامانده از Returnal در توسعه بازی بعدی خود بهره خواهد برد.

بازی Returnal تا ماه جولای سال ۲۰۲۱، موفق به فروش نیم میلیون واحدی شده بود و در حال حاضر، روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و پلی استیشن ۵ در دسترس است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو