روش های اخذ اقامت کانادا با رویال مهاجرت

منبع: تاپ تراول

2

1402/8/30

14:18


کانادا بهشتی برای مهاجران از کشورهای دیگر است. از آنجایی که این کشور بسیار مهاجرپذیر بوده و شرایط اقتصادی…

کانادا بهشتی برای مهاجران از کشورهای دیگر است. از آنجایی که این کشور بسیار مهاجرپذیر بوده و شرایط اقتصادی و رفاهی بسیار خوبی دارد، سالانه متقاضیان بسیار زیادی برای اخذ اقامت در این کشور اقدام می‌کنند. اگر شما هم تمایل دارید به این کشور مهاجرت کنید باید با روش‌های اخذ اقامت در آن آشنا باشید. در این مطلب تمام روش‌های متنوع اخذ اقامت و شهروندی کانادا را به شما معرفی می‌کنیم.

روش های اخذ اقامت کانادا با رویال مهاجرت

مهاجرت استارت‌آپ‌ها به کانادا

اگر شما هم یک بیزینس من یا اقتصاددان برجسته و مهم هستید می‌توانید پلن تجاری خود را به کشور کانادا ارائه دهید. در صورتی که بتوانید استارتاپ خلاقانه‌ای را در این کشور راه‌اندازی کنید، به شما فرصت اقامت در آن داده می‌شود.

برای این کار ابتدا باید نظر سرمایه‌گذاران کانادایی را برای تأمین بودجه مالی پلن خود جلب نمایید. افرادی که می‌توانند کسب‌وکاری نوین را راه‌اندازی کنند و توانایی رقابت در بازار جهانی را دارند به راحتی می‌توانند از طریق ویزای استارتاپ در کانادا اقامت کنند.

مهاجرت شاغلین به کانادا

افرادی که می‌توانند از طریق دریافت جاب آفر، اکسپرس اینتری، برنامه‌های استانی یا خوداشتغالی به ادامه فعالیت شغلی خود در کشور کانادا بپردازند به راحتی می‌توانند ویزای مناسبی برای کار در این کشور را دریافت نمایند.

تنها قسمت سخت این نوع ویزا این است که باید کارفرمایی کانادایی پیدا کرده و نظر آن را برای استخدام خود جلب نمایید. البته کارفرمایان کانادایی نیز با محدودیت‌های روبرو هستند. این افراد باید ابتدا عنوان شغلی موردنظر را در کشور کانادا آگهی کنند اگر فرد مناسبی برای استخدام در آن پیدا نکردند، از میان مهاجرین بین‌المللی فرد مناسبی را انتخاب نمایند.

مهاجرت سرمایه‌گذارها به کانادا

اگر شما هم سرمایه کافی برای مهاجرت کشور کانادا را در اختیار دارید می‌توانید در این کشور که اقتصادی روبه‌رشد دارد، سرمایه‌گذاری کنید. این روش سرمایه‌گذاری برای افراد با تمکن مالی خوب، مناسب است. البته این نوع سرمایه‌گذاری سود بسیار زیادی نیز برای شما به همراه دارد.

هر یک از ایالات کانادا قوانین و شرایط خاصی را برای سرمایه‌گذاری دارد. شما برای آنکه از این قوانین اطلاع پیدا کنید بهتر است با کارشناسان موسسه رویال مهاجرت مشورت نمایید. در این نوع روش مهاجرتی باید مبلغی از سرمایه خود را به کشوری دیگر منتقل کنید.

پس بهتر است تمام ملاحظات قانونی را برای آن در نظر بگیرید. با حداقل   ۳۵۰ هزار دلار سرمایه می‌توان برای اخذ اقامت در کانادا اقدام کرد. در صورتی که سرمایه‌گذاری موفقی در این کشور داشته باشید می‌توانید همراه با خانواده خود به آن مهاجرت کرده و از خدمات درمانی رایگان استفاده کنید.

مهاجرت متخصصین به کانادا

اگر شما هم در کاری مهارت دارید یا در رشته‌ای تخصص خاصی به دست آورده‌اید می‌توانید برای مهاجرت به کشور کانادا اقدام کنید. در صورتی که بتوانید با مهارت و تخصص خود در یکی از استان‌های کانادا شغل مناسب را پیدا کنید می‌توانید به این کشور سفر نمایید.

البته باید توانایی توان توانایی پرداخت هزینه‌های ۶ ماه زندگی در کانادا را داشته باشید. متخصصین باید حداقل یک سال سابقه کار مرتبط با رشته تحصیلی و همچنین آشنایی کامل با زبان انگلیسی یا فرانسوی داشته باشند. هرچه امتیاز بیشتری در جدول امتیازات نیروی کار ماهر به دست آورید، شانس بیشتری برای اخذ اقامت در این کشور دارید.

روش های اخذ اقامت کانادا با رویال مهاجرت

مهاجرت با استفاده از برنامه‌های استانی

استان‌های مختلف در کشور کانادا برنامه‌های مختلفی را برای جذب افراد بااستعداد برگزار می‌کنند. برای آنکه بتوانید از طریق این برنامه‌ها به اخذ اقامت در کانادا برسید باید تحصیلات آکادمیک، سوابق کاری مناسب و مهارت‌های کافی در زبان فرانسه یا انگلیسی داشته باشید.

برای اطلاع از شرایط استان‌های مختلف کانادا توصیه می‌کنیم با یک موسسه مهاجرتی معتبر و باسابقه مشورت نمایید. در این صورت بهترین استان به شما پیشنهاد داده شده و شرایط برای عقد قرارداد با آنها برای شما مهیا خواهد شد.

مهاجرت کارآفرینان به کانادا

اگر شما هم یکی از کارآفرین برتر کشور هستید و می‌توانید در  کانادا نیز برنامه کاری مناسبی را اجرا کنید، باید جزئیات نقشه تجاری خود و سرمایه موردنیاز آن را مشخص کنید. تنها کسانی می‌توانند از این روش مهاجرتی استفاده کنند که سوابق مدیریتی در کشور ایران داشته باشند. همچنین توانایی مالی پشتیبانی از طرح تجاری خود را نیز به دولت کانادا اثبات نمایند.

مهاجرت والدین به کانادا

اگر یکی از افراد درجه یک شما در کانادا اقامت دائم دارد یا از شهروندان کانادایی است، می‌توانید تحت حمایت مالی او به این کشور مهاجرت کنید، به این نوع ویزا اسپانسرشیپ والدین می‌گویند. فردی که در کانادا زندگی می‌کند باید درآمد مناسبی برای تأمین هزینه‌های زندگی شما داشته باشد. روش دیگری نیز برای مهاجرت به کانادا وجود دارد که در آن مهاجرین می‌توانند به تحصیل در کانادا بپردازند.

مهاجرت محصلین و دانشجویان به کانادا

اگر جوان هستید و به تحصیلات آکادمیک علاقمند هستید می‌توانید برای ادامه تحصیل در یکی از دانشگاه‌های معتبر دنیا به کانادا مهاجرت کنید. برای مهاجرت تحصیلی به این کشور اروپایی باید بتوانید در یکی از این دانشگاه‌های معتبر آن اپلای شوید. برای آنکه بهترین رشته و دانشگاه را در کانادا انتخاب کنید بهتر است با کارشناسان یک موسسه مهاجرتی مشورت نمایید. مؤسسات مهاجرتی معتبر می‌توانند به اخذ پذیرش شما در دانشگاه‌های دلخواهتان کمک کنند.

مهاجرت همسران به کانادا

شما از طریق ازدواج با یکی از شهروندان کانادا نیز می‌توانید در این کشور اقامت کنید. البته شرایط برای این مهاجران کمی سخت و پیچیده است. ازدواج شما باید حقیقی بوده و سوری نباشد. همچنین به دولت کانادا ثابت کنید که تمکن لازم برای تأمین هزینه‌های زندگی خود را دارید. هزینه‌های زندگی مشترک شامل درآمد شغلی، حمایت مالی همسر و توانایی سرپرستی فرزندان است.

مهاجرت والدین نوزاد به کانادا

اگر نوزاد شما در خاک کشور کانادا متولد شود شما و همسرتان نیز می‌توانید شهروندی کانادا را به دست آورید. پس از آنکه فرزند شما به سن ۱۸ سالگی برسد می‌تواند با استفاده از ویزای اسپانسرشیپ شما را به خاک کشور کانادا دعوت نماید. اکثر کسانی که این روش مهاجرتی را انتخاب می‌کنند به فکر تأمین آینده فرزندشان هستند زیرا تا ۱۸ سال دیگر شاید تمایلی برای خروج از کشور نداشته باشند.

اقامت کانادا با رویال مهاجرت

اگر شما هم می‌خواهید روشی مناسب را برای مهاجرت به کشور کانادا و اقامت در آن انتخاب کنید بهتر است با رویال مهاجرت مشورت کنید. کارشناسان حقوقی فعال در این رویال مهاجرت به شما کمک می‌کنند تا با روشی سریغ و مطمئن به اقامت در این کشور برسید. این کار به صورت کاملاً قانونی انجام می‌شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو