آگهی/خطوط پیامکی اختصاصی؛ راهکاری نوین برای تبلیغات موثر و ارتباط با مشتری

2

1402/8/30

23:11


این روزها بسیاری از کسب‌وکارها برای ایجاد مزیت رقابتی به بازاریابی پیامکی روی آورده‌اند. اما بازاریابی پیامکی فقط ارسال اس‌ام‌اس نیست. بلکه باید بتوانید راهی برای ارتباط با مشتریان پیدا کنید و پیامک‌های آنان را دریافت کنید. برای این کار نیاز به یک خط اختصاصی دارید.

آگهی/خطوط پیامکی اختصاصی؛ راهکاری نوین برای تبلیغات موثر و ارتباط با مشتری

در ادامه مطلب به این می‌پردازیم که خط اختصاصی چیست و چگونه می‌توان با استفاده از آن به‌طور موثرتری تبلیغات کرد و ارتباط بهتری با مشتریان برقرار نمود.

 

خط اختصاصی پیامکی چیست؟

اگر با پنل پیامکی آشنا باشید، می‌دانید که ارسال پیامک با خطوط پیامکی که سرشماره‌های متفاوت دارند انجام می‌شوند. درست است که کسب‌وکارها می‌توانند بدون خرید خط اختصاصی هم پیامک انبوه بفرستند و مشتریان خود را افزایش دهند. اما خطوط اشتراکی قابلیت دریافت پیامک و ارتباط دوطرفه با مشتری را ندارند.

با خرید خط اختصاصی پیامک، می‌توانید پیشنهادات و انتقادات مشتریان را دریافت کنید، برای آنان آزمون، مسابقه و قرعه‌کشی برگزار کنید و به طور کلی آنان را به خود نزدیک‌تر کنید.

 

کاربردهای خط اختصاصی

خطوط پیامکی اختصاصی کاربردهای بسیاری برای کسب‌وکارها دارند و می‌توان با آن از رقبا پیشی گرفت. برای خرید خط اختصاصی می‌توانید به سراغ سامانه‌های پیامکی مانند ملی پیامک (melipayamak.com) بروید و سرشماره خود را انتخاب و سپس خط را خریداری کنید.

 

حفظ مشتری

صاحبان مشاغل می‌دانند که حفظ مشتری و وفادار نگه‌داشتن آنان به خود، از جذب مشتری جدید مهم‌تر است. اصولا یکی از دلایل مهمی که کسب و کارها از سیستم‌های CRM استفاده می‌کنند نیز همین موضوع حفظ مشتری است. به‌خصوص اگر کالا و خدمات شما مصرفی باشند و مشتری بخواهد هر چند وقت یک‌بار از آن استفاده کند. این مورد در مشاغلی مثل آرایشگران، سوپرمارکت‌ها و کسب‌وکارهایی از این دست بسیار مهم است.

آگهی/خطوط پیامکی اختصاصی؛ راهکاری نوین برای تبلیغات موثر و ارتباط با مشتری

با استفاده از یک خط اختصاصی مشتریان می‌توانند به شما پیامک ارسال کنند و این ارتباط دوطرفه، برای حفظ مشتریان قدیمی اهمیت فوق‌العاده بالایی دارد.

 

ارسال پیامک‌های غیر تبلیغاتی

اگر یک سایت برای فروش یا نرم‌افزاری برای خدمات‌رسانی داشته باشید، اهمیت این موضوع را بیشتر درک می‌کنید. زیرا برای سایت و اپلیکیشن باید برای مشتریان خود پیامک رمز عبور، تایید سفارش، شناسه کاربری و غیره ارسال کنید و این کار را نمی‌توان با استفاده از خطوط عمومی پیامکی انجام داد.

 

برگزاری مسابقه پیامکی و قرعه کشی

از دیگر راه‌هایی که می‌توانید با استفاده از خط اختصاصی مشتریان خود را با برند درگیر نگه دارید و نام خود را در ذهن آنان ماندگار کنید، استفاده از راه‌های هیجان‌انگیزی مثل برگزاری مسابقه و قرعه کشی است. برای انجام این کارها باید ابتدا یک خط اختصاصی داشته باشید و قواعد منصفانه‌ای برای مسابقه درنظر بگیرید.

 

تحلیل مشتریان

یکی از کارهایی که تمام کسب‌وکارها برای موفقیت باید انجام دهند، تحلیل رفتار مشتریان است. با استفاده از یک خط اختصاصی و پنل اس ام اس ملی پیامک می‌توانید پیامک‌هایی که از کاربران دریافت کرده‌اید را تحلیل کنید و برای کمپین‌های تبلیغاتی بعدی خود، موثرتر و مفیدتر برنامه‌ریزی نمایید.

بررسی پیام‌های کاربران، به کسب‌وکار شما این امکان را می‌دهد که در راستای جلب رضایت مشتری گام بردارید و در نتیجه فروش بیشتر و جذب مشتری بالاتری داشته باشید.

 

انواع خطوط اختصاصی

حالا که با خطوط اختصاصی و کاربردهای آن آشنا شدیم، وقت آن رسیده که به انواع خطوط اختصاصی و اپراتورهای ارائه‌دهنده این خطوط بپردازیم.

اگر دقت کرده باشید، پیامک‌های تبلیغاتی که برایتان می‌آید، سرشماره‌های متفاوتی دارند. گاهی این شماره‌ها با 1000 شروع می‌شوند، گاهی 2000، گاهی 5000 و غیره. در ادامه هر کدام از این سرشماره‌ها را به صورت مختصر معرفی می‌کنیم.

 

خط اختصاصی با سرشماره 1000

افرادی که به دنبال اعتبار و قدمت می‌گردند، می‌توانند با اپراتور رهیاب رایانه گستر که خطوط اختصاصی 1000 را ارائه می‌کند، ارتباط خوبی برقرار کنند. این اپراتور در سال 1384 کار خود را آغاز کرده و از قدیمی‌های این حوزه محسوب می‌شود. شماره‌هایی که با 1000 شروع می‌شوند از 14 رقم هستند تا 6 رقم. قیمت این خطوط بسته به سفارشی یا غیرسفارشی بودن و تعداد رقم‌های شماره تغییر می‌کند.

 

خط اختصاصی با سرشماره 2000

اپراتور آتیه داده پرداز هم از دیگر اپراتورهای قدیمی کشور است. قیمت خطوط اختصاصی این  اپراتور نسبت به سایر خطوط بالاتر است، اما کامل‌ترین بازگشت هزینه را برای پیامک‌های ناموفق دارد. خطوط اختصاصی ارائه شده توسط اپراتور آتیه داده پرداز از 12 تا 8 رقم هستند.

 

خط اختصاصی با سرشماره 3000

اگر در هنگام انتخاب به این دقت می‌کنید که چه سازمان‌ها و ارگان‌هایی از خدمات آن راضی بوده‌اند، باید به سراغ خط اختصاصی 3000 بیایید. سازمان‌های دولتی و خصوصی زیادی از خطوط پیامکی این اپراتور استفاده می‌کنند و همچنین سرشماره 90 درصد برنامه‌های صدا و سیما هم از خطوط 3000 است.

 

خط اختصاصی با سرشماره 50001

اگر به دنبال خطی با تعرفه پایین و سرعت ارسال بالا می‌گردید، می‌توانید یک خط اختصاصی با سرشماره 5001 بخرید. این خطوط از 14 تا 6 رقم متفاوت هستند و می‌توانید ارقام را خودتان انتخاب کنید و به اصطلاح خط سفارشی داشته باشید.

آگهی/خطوط پیامکی اختصاصی؛ راهکاری نوین برای تبلیغات موثر و ارتباط با مشتری

خط اختصاصی با سرشماره 50004

اپراتور ارمغان راه طلایی یکی از شرکت‌های قدیمی ارائه دهنده خطوط اختصاصی پیامکی است و از سال 1375 کار خود را شروع کرده است. این اپراتور تعرفه پیامک مناسبی دارد و برای کسب‌وکارهایی که به دنبال یک خط با سرعت بالا اما قیمت خوب هستند مناسب است.

 

خط اختصاصی با سرشماره 9000

حتما نام آسیاتک برای خیلی از افراد آشناست. خطوط 9000 یکی از خدمات شرکت آسیاتک است و اپراتوری جدید به شمار می‌رود. خطوط اختصاصی 9000 صرفا 8 رقمی هستند و سرعت ارسال بالایی دارند.

 

خلاصه و نتیجه‌گیری

خطوط اختصاصی پیامکی خطوطی هستند که نه تنها می‌توان با آن‌ها پیامک ارسال کرد، بلکه قابلیت دریافت اس‌ام‌اس هم دارند. این خطوط راهی برای تبلیغات موثر و ارتباط بیشتر با مشتریان هستند. با استفاده از خطوط اختصاصی پیامکی می‌توان نظرات و انتقادات و پیشنهادات مشتریان را دریافت کرد، رمز عبور و کد یک‌بار مصرف پیامکی فرستاد و انواع آزمون و نظرسنجی را برگزار کرد. برای خرید خط اختصاصی با بهترین قیمت و پشتیبانی فقط کافی است وارد سایت ملی پیامک شوید و سفارش خود را ثبت کنید.

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو