ساخت فیلم جدید Karate Kid با حضور جکی چان و رالف ماکیو

منبع: گیمفا

2

1402/9/1

12:01


پس از مدت‌ها انتظار بالاخره می‌توانیم شاهد فیلم جدیدی از Karate Kid با حضور ستارگانی نظیر جکی چان و رالف ماکیو باشیم.

ساخت فیلم جدید Karate Kid با حضور جکی چان و رالف ماکیو

پس از مدت‌ها انتظار بالاخره می‌توانیم شاهد فیلم جدیدی از Karate Kid با حضور ستارگانی نظیر جکی چان و رالف ماکیو باشیم.

فرنچایز Karate Kid (بچه کاراته‌کار) یکی از آثار خاطره‌انگیز و قدیمی ژانرهای درام و هنرهای رزمی به شمار می‌رود که در سال ۱۹۸۴ میلادی با حضور رالف ماکیو کار خود را آغاز کرد و تاکنون فیلم و سریال‌های مختلفی حول محور آن ساخته شده که در سال ۲۰۱۰ میلادی نیز شاهد بازسازی این فرنچایز با حضور بازیگرانی نظیر جکی چان و جیدن اسمیت بودیم که فروش قابل توجه ۳۶۰ میلیون دلار را به ثبت رساند.

در حالی که برای سال‌ها بحث ساخت دنباله‌ای برای بچه کاراته‌کار جیدن اسمیت در میان بود اما به تازگی کمپانی سونی پیکچرز خبر از ساخت فیلم جدیدی با حضور ستارگان نمادین این فرنچایز یعنی جکی چان و رالف ماکیو داده که برای ایفای مجدد نقش‌های خود باز خواهند گشت و فعلاً خبری از جیدن اسمیت نخواهد بود. همچنین اعلام شده که بازیگر نقش اصلی نیز فرد جدیدی خواهد بود که نامش هنوز فاش نشده است.

نکته حائز اهمیت در این است که همکاری جکی چان و رالف ماکیو برای ایفای مجدد نقش‌هایشان نشان می‌دهد که ساخته ۱۳ سال پیش نیز جزوی از داستان بچه کاراته‌کار ۱۹۸۴ میلادی خواهد بود که رالف ماکیو ایفای نقش شخصیت دنیل لاروسو را در آن بر عهده داشت. شصخیتی که در مجموعه تلویزیونی Cobra Kai (کبرا کای) نیز شاهد حضور وی بودیم که پخش فصل پایانی آن برای سال میلادی آینده برنامه ریزی شده است.

خبر ساخت فیلم جدید Karate Kid به کارگردانی جاناتان انتویستل تازه اعلام شده و باید تا انتشار اطلاعات بیشتر از سوی سازندگانش صبر کرد و دید که چه اتفاقاتی در انتظار طرفدارانش خواهد بود.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو