انیمیشن پاندای کونگ فو کار ۴؛ تاریخ اکران، داستان و بازیگران

انیمیشن پاندای کونگ فو کار ۴؛ تاریخ اکران، داستان و بازیگران


منبع: پلازا

4

1402/5/30

14:24


انیمیشن پاندای کونگ فو کار ۴؛ تاریخ اکران، داستان و بازیگران

انیمیشن پاندای کونگ فو کار ۴ یکی از انیمیشن‌هایی است که در سال 2024 منتشر خواهد شد. با ما همراه باشید تا بیشتر با انیمیشن Kung Fu Panda 4 آشنا شوید.

ژانر انیمیشن پاندای کونگ فو کار کمدی و هنرهای رزمی است. قسمت اول این انیمیشن، سومین فیلم پرفروش سال و پرفروش‌ترین انیمیشن سال در سراسر جهان شده بود. علاوه بر این دو قسمت اول Kung Fu Panda کاندید دریافت جایزه اسکار شده بودند که در رقابت با انیمیشن‌های دیگر موفق به دریافت آن نشدند.

از جمله بازیگرانی که صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن را بر عهده داشته‌اند می‌توان جک بلک، داستین هافمن، آنجلینا جولی و جکی چان را نام برد. کارگردانی این انیمیشن را مایک میچل (Mike Mitchell) با همکاری استفانی ما استاین (Stephanie Ma Stine)‌ بر عهده داشته است. مدت انیمیشن پاندای کونگ فو کار ۴ هنوز مشخص نشده است اما سه قسمت قبلی آن هر یک حدود 1 ساعت و 30 دقیقه بودند. در ادامه این مقاله از پلازا به بررسی انیمیشن پاندای کونگ فو کار ۴ خواهیم پرداخت و بیشتر درباره بازیگران، داستان و کاراکترهای این انیمیشن صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

تاریخ اکران پاندای کونگ فو کار 4

در آگوست سال 2022 کمپانی DreamWorks Animation تایید کرد که پاندای کونگ فو کار 4 ساخته می‌شود و در تاریخ 8 مارس 2024 برابر با 18 اسفند 1402 اکران خواهد شد.

داستان انیمیشن پاندای کونگ فوکار

انیمیشن Kung Fu Panda 4

با این که درباره جزئیات داستان انیمیشن Kung Fu Panda 4 چیزی نمی‌دانیم، گفته می‌شود که در این قسمت پو به کسی نیاز دارد که جای او را به عنوان جنگجوی اژدها (Dragon Warrior) بگیرد. به این ترتیب او به یک شاگرد کونگ فو آموزش می‌دهد و با جادوگری به اسم آفتاب پرست (Chameleon) روبرو می‌شود که می‌تواند دشمنان گذشته پو را دوباره همراه خود بیاورد. برای ادامه داستان می‌توانید منتظر انتشار این انیمیشن بمانید. همچنین می‌توانید به تماشای سه قسمت قبلی این انیمیشن بپردازید که با داستان و کاراکترهای آن بیشتر آشنا شوید.

بازیگران انیمیشن پاندای کونگ فو کار ۴ و نقش‌های آن‌ها

در این بخش از مقاله با کاراکتر های انیمیشن Kung Fu Panda 4 و بیوگرافی بعضی از بازیگرانی که صداپیشگی آن‌ها را بر عهده داشته‌اند آشنا خواهیم شد.

جک بلک در نقش پو

معرفی انیمیشن Kung Fu Panda 4

جک بلک (Jack Black) یک بازیگر، کمدین و موزیسین آمریکایی است که در تاریخ 28 آگوست 1969 برابر با 6 شهریور 1348 در  سانتا مونیکا (Santa Monica) در کالیفرنیا (California) متولد شد. او دو بار کاندید دریافت جایزه گلدن گلوب شده است. از جمله فیلم‌های سال‌های اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان The House with a Clock in Its Walls محصول سال 2018 و Jumanji: Welcome to the Jungle محصول سال 2019 را نام برد.

جک بلک در انیمیشن پاندای کونگ فو کار در نقش کاراکتر پو (Po) حضور دارد. این کاراکتر از اولین قسمت این مجموعه انیمیشن تا به حال راه طولانی را پیموده و به جنگجوی اژدها تبدیل شده و با افراد شرور مختلف مبارزه کرده است اما در چهارمین قسمت این انیمیشن او به دنبال یافتن کسی است که پس از او جنگجوی اژدها شود.

داستین هافمن در نقش استاد شیفو

بررسی انیمیشن پاندای کونگ فو کار ۴

داستین هافمن (Dustin Hoffman) یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 8 آگوست 1937 برابر با 17 مرداد 1316 در لس آنجلس (Los Angeles) در کالیفرنیا متولد شد. او برنده جایزه‌های مختلفی شده است که از جمله آن‌ها می‌توان دو جایزه اسکار، چهار جایزه بفتا، شش جایزه گلدن گلوب و دو جایزه Primetime Emmy را نام برد.

داستین هافمن در فیلم‌های معروفی از جمله Kramer vs. Kramer که مریل استریپ (Meryl Streep) نیز در آن بازی کرده بود و Papillon که استیو مک کویین (Steve McQueen) نیز در آن به ایفای نقش پرداخته بود بازی کرده است. او در انیمیشن Kung Fu Panda 4 ایفای نقش کاراکتر استاد شیفو (Master Shifu) را بر عهده داشته است. این کاراکتر پس از بازنشستگی از استاد بودن، در قسمت چهارم انیمیشن شاگرد پو می‌شود و پو به استاد سابق خود آموزش می‌دهد.

آنجلینا جولی در نقش استاد ببری

داستان انیمیشن پاندای کونگ فوکار

آنجلینا جولی (Angelina Jolie) یک بازیگر و فیلمساز آمریکایی است که در تاریخ 4 ژوئن 1975 برابر با 14 خرداد 1354 در در لس آنجلس در کالیفرنیا متولد شد. او جایزه‌های مختلفی از جمله یک جایزه اسکار و سه جایزه گلدن گلوب دریافت کرده است. علاوه بر این او کاندید دریافت جایزه‌های دیگری از جمله بفتا و Primetime Emmy نیز شده است.

آنجلینا جولی همچنین چند بار پردرآمدترین بازیگر زن هالیوود شده است. از جمله فیلم‌های چند سال اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان فیلم Those Who Wish Me Dead محصول سال 2021 را نام برد. او همچنین در فیلم Eternals محصول سال 2021 که یکی از فیلم‌های دنیای مارول است حضور داشت. آنجلینا جولی در انیمیشن پاندای کونگ فو کار در نقش کاراکتر ببری (Tigress) بازی کرده است. این کاراکتر با وجود این که عنوان جنگجوی اژدها را از دست داده است پو را دوست خود می‌داند و با نیروهای شیطانی که دره صلح (Valley of Peace) را تهدید می‌کنند مبارزه می‌کند.

جکی چان در نقش استاد میمون

بازیگران انیمیشن پاندای کونگ فو کار ۴

جکی چان (Jackie Chan) یک بازیگر، فیلمساز، رزمی‌کار و بدلکار اهل هنگ کنگ (Hong Kong) است که در تاریخ 7 آوریل 1954 برابر با 18 فروردین 1333 متولد شد. او تا به حال در نزدیک به 150 فیلم حضور داشته است. فیلم The Karate Kid محصول سال 2010 و مجموعه فیلم ساعت شلوغی (Rush Hour) از جمله فیلم‌های معروفی هستند که او در آن‌ها بازی کرده است. جکی چان در انیمیشن Kung Fu Panda 4 نقش کاراکتر استاد میمون (Monkey) را بازی کرده است. او یکی از اعضای گروه Furious Five است و دارای شخصیتی شوخ طبع و بازیگوش است.

بعضی از بازیگران دیگر این انیمیشن عبارت‌اند از:

  • لوسی لیو (Lucy Liu)
  • سث روگن (Seth Rogen)
  • اکوافینا (Awkwafina)
  • دیوید کراس (David Cross)

 کلام آخر

در این مقاله به معرفی انیمیشن Kung Fu Panda 4 پرداختیم و درباره داستان و بازیگران آن حرف زدیم. می‌توانید تا زمان پخش انیمیشن Kung Fu Panda 4 منتظر بمانید که نمرات و نقدهای آن نیز منتشر شوند. می‌توانید سه قسمت قبلی این انیمیشن را تماشا کنید و نظر خود را در مورد این مجموعه انیمیشن در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین اگر برای انیمیشن‌هایی که اخیرا دیده‌اید در این سایت مقاله‌ای وجود ندارد می‌توانید نام آن‌ها را در یک کامنت بگویید تا مقاله‌های آن‌ها را به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو