انیمیشن قهرمانان نقاب طلایی | داستان و بازیگران و نمرات

انیمیشن قهرمانان نقاب طلایی | داستان و بازیگران و نمرات


منبع: پلازا

3

1402/8/3

15:35


انیمیشن قهرمانان نقاب طلایی | داستان و بازیگران و نمرات

انیمیشن قهرمانان نقاب طلایی یکی از انیمیشن‌های محصول کانادا است که در سال 2023 منتشر شده است. با ما همراه باشید تا بیشتر با انیمیشن Heroes of the Golden Masks آشنا شوید.

ژانر کارتون قهرمانان نقاب طلایی ماجرایی و کمدی است. این انیمیشن به کارگردانی شان پاتریک اورایلی (Sean Patrick O’Reilly) تولید شده است و از جمله افرادی که به صداپیشگی شخصیت‌های آن پرداخته‌اند می‌توان کریستوفر پلامر، ناتاشا لیو بوردیزو، رونالد پرلمن و پتن اسوالت را نام برد. تاریخ اکران انیمیشن قهرمانان نقاب طلایی 9 ژوئن 2023 برابر با 19 خرداد 1402 بود و بیشتر نقدهای منفی منتقدان را دریافت کرد. همچنین مدت زمان انیمیشن Heroes of the Golden Masks حدود 1 ساعت و 30 دقیقه است. در این مقاله مختصر از پلازا به بررسی انیمیشن Heroes of the Golden Masks 2023 خواهیم پرداخت و بیشتر درباره داستان و بازیگران این انیمیشن صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

داستان انیمیشن قهرمانان نقاب طلایی

انیمیشن Heroes of the Golden Masks

به طور خلاصه انیمیشن قهرمانان ماسک های طلایی از آن‌جا شروع می‌شود که یک پسر به اسم چارلی به طور جادویی به چین باستان منتقل می‌شود که در آن یک گروه از ابرقهرمانان برای دفاع از شهر به کمک او نیاز دارند. چارلی به گروه ابرقهرمانان می‌پیوندد و قصد دارد که نقاب‌های طلایی گرانبهای آن‌ها را که به آنها قدرت می‌دهد بدزدد. برای ادامه داستان می‌توانید به دانلود انیمیشن Heroes of the Golden Masks 2023 بپردازید.

بازیگران انیمیشن قهرمانان نقاب طلایی 

در این بخش از مقاله با بیوگرافی برخی از هنرپیشه های کارتون قهرمانان نقاب طلایی آشنا خواهیم شد.

کریستوفر پلامر

بازیگران انیمیشن قهرمانان نقاب طلایی

کریستوفر پلامر (Christopher Plummer) یک بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون اهل کانادا بود که در تاریخ 13 دسامبر 1929 برابر با 22 آذر 1308 در انتاریو (Ontario) در تورنتو (Toronto) متولد شد و در تاریخ 5 فوریه 2021 برابر با 17 بهمن 1399 درگذشت. او جایزه‌های متعددی دریافت کرده بود که از جمله آن‌ها می‌توان جایزه اسکار، گلدن گلوب، بفتا، Primetime Emmy و Tony Award را نام برد. از جمله فیلم‌های معروف چند سال اخیر که او در آن‌ها بازی کرده بود می‌توان Knives Out محصول سال 2019 را نام برد. کریستوفر پلامر در انیمیشن قهرمانان نقاب طلایی در نقش کاراکتر Rizzo حضور داشت.

ناتاشا لیو بوردیزو

معرفی انیمیشن قهرمانان نقاب طلایی

ناتاشا لیو بوردیزو (Natasha Liu Bordizzo) یک بازیگر اهل استرالیا است که در تاریخ 25 آگوست 1994 برابر با 3 شهریور 1373 از مادری چینی و پدری ایتالیایی در سیدنی (Sydney) متولد شد. از جمله آثار چند سال اخیر که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان سریال Ahsoka محصول سال 2023 که یکی از اسپین‌آف‌های مجموعه Star Wars است نام برد. از جمله آثار دیگری که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان فیلم Crouching Tiger, Hidden Dragon: Sword of Destiny محصول سال 2016 نتفلیکس را نام برد. ناتاشا لیو بوردیزو در انیمیشن Heroes of the Golden Masks ایفای نقش کاراکتر Li را بر عهده داشته است.

رونالد پرلمن

دانلود انیمیشن Heroes of the Golden Masks 2023

رونالد پرلمن (Ronald Perlman) یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 13 آوریل 1950 برابر با 24 فروردین 1329 در New York متولد شد. از جمله آثار معروفی که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان فیلم Hellboy محصول سال 2004 و فیلم Don’t Look Up محصول سال 2021 را نام برد. او همچنین به عنوان صداپیشه در انیمیشن‌های مختلفی از جمله سریال‌هایی بر اساس کمیک‌های دی سی به ایفای نقش پرداخته است. رونالد پرلمن در انیمیشن قهرمانان نقاب طلایی در نقش کاراکتر Kunyi بازی کرده است.

پتن اسوالت

نمرات انیمیشن قهرمانان ماسک های طلایی

پتن اسوالت (Patton Oswalt) یک استندآپ کمدین و بازیگر اهل آمریکا است که در تاریخ 27 ژانویه 1969 برابر با 7 بهمن 1347 متولد شد. از جمله آثار معروفی که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان انیمیشن موش سرآشپز (Ratatouille) را نام برد. او همچنین در تعدادی از فیلم‌ها و سریال‌های مارول (Marvel) نیز به ایفای نقش پرداخته است. پتن اسوالت در انیمیشن Heroes of the Golden Masks نقش کاراکتر Aesop را بازی کرده است.

نقد کارتون قهرمانان نقاب طلایی و نمرات آن

در این بخش به بررسی نمرات انیمیشن قهرمانان ماسک های طلایی و نقدهای آن می‌پردازیم. این انیمیشن در سایت‌ معروف فیلم و سریال آی‌ام‌دی‌بی نمره 6.6 از 10 و در سایت راتن تومیتوز نمره 14 از 100 را کسب کرده است. همچنین نمره آن در سایت آی‌ام‌دی‌بی از تعداد کاربران بسیار کمی به دست آمده است. بعضی از منتقدان بیان کرده‌اند که شما معمولا انتظار دارید که یک انیمیشن ماجراجویی و کمدی خنده‌دار و مهیج باشد، اما انیمیشن Heroes of the Golden Masks این طور نیست و بسیاری از عناصر انیمیشن‌های مختلف از جمله پاندای کونگ فو کار را به طور غیر موثری در این اثر بازیافت کرده‌اند.

 کلام آخر

در این مقاله مختصر از پلازا به معرفی انیمیشن قهرمانان نقاب طلایی پرداختیم و در مورد داستان و بازیگران و نقدهای آن حرف زدیم. می‌توانید تریلر انیمیشن Heroes of the Golden Masks را تماشا کنید و اگر با اینکه نمرات کمی از سایت‌های مختلف دریافت کرده است می‌خواهید با داستان آن بیشتر آشنا شوید دانلود آن را آغاز کنید.

همچنین می‌توانید نظر خود را در مورد انیمیشن قهرمانان نقاب طلایی را در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. علاوه بر این اگر انیمیشن دیگری که در این سایت مقاله آن وجود ندارد تماشا کرده‌اید می‌توانید نام آن را در یک کامنت بگویید تا مقاله آن را هم به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو