انیمیشن رویاهای روبات؛ تاریخ اکران، داستان و نمرات

انیمیشن رویاهای روبات؛ تاریخ اکران، داستان و نمرات


منبع: پلازا

8

1402/8/4

15:16


انیمیشن رویاهای روبات؛ تاریخ اکران، داستان و نمرات

انیمیشن رویاهای روبات یکی از آثاری است که در سال 2023 منتشر خواهد شد. با ما همراه باشید تا بیشتر با انیمیشن Robot Dreams آشنا شوید.

ژانر کارتون رویاهای روبات درام و موزیک است. پابلو برگر (Pablo Berger) نویسنده و کارگردان این انیمیشن محصول مشترک اسپانیا و فرانسه بوده است. او انیمیشن Robot Dreams را بر اساس یک کمیک با همین عنوان اثر سارا ورون (Sara Varon) تولید کرده است. اگر می‌خواهید با بازیگران انیمیشن رویاهای روبات آشنا شوید باید بگوییم که این اثر بدون دیالوگ است و صداپیشه‌ای برای کاراکترهای آن‌ها حضور نداشته است. همچنین مدت زمان انیمیشن ربات رویاپردازی حدود 1 ساعت و 40 دقیقه است. در ادامه این مقاله مختصر از پلازا به معرفی انیمیشن Robot Dreams 2023 خواهیم پرداخت و بیشتر در مورد داستان و نمرات این انیمیشن صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

تاریخ اکران انیمیشن رویاهای روبات

انیمیشن Robot Dreams در تاریخ 21 می 2023 برابر با 31 اردیبهشت 1402 در جشنواره فیلم کن (Cannes Film Festival) برای اولین بار به نمایش درآمد. همچنین در تاریخ 12 ژوئن 2023 برابر با 22 خرداد 1402 در Annecy International Animation Film Festival و در تاریخ 7 سپتامبر 2023 برابر با 16 شهریور 1402 در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو (Toronto International Film Festival) به نمایش درآمد. علاوه بر این انیمیشن رویاهای روبات در تاریخ 6 دسامبر 2023 برابر با 15 آذر 1402 در اسپانیا و در تاریخ 27 دسامبر 2023 برابر با 6 دی 1402 در فرانسه اکران خواهد شد.

داستان انیمیشن رویاهای روبات

انیمیشن Robot Dreams

داستان انیمیشن Robot Dreams در منهتن (Manhattan) اتفاق می‌افتد. یک سگ تنها به اسم DOG از یک آگهی تلویزیونی یک ربات را سفارش می‌دهد و قطعات آن را به هم متصل می‌کند و دوستی به اسم ROBOT پیدا می‌کند و آن دو جدایی‌ناپذیر به نظر می‌رسند. تا اینکه در یک شب تابستانی، DOG با اندوه فراوان مجبور می‌شود ROBOT را در ساحل رها کند. آیا آن‌ها دوباره یکدیگر را ملاقات خواهند کرد؟

هنرپیشه های کارتون رویاهای روبات  

به دلیل اینکه در این انیمیشن صداپیشه‌ای حضور ندارد در این بخش از مقاله با بیوگرافی کارگردان آن آشنا خواهیم شد.

پابلو برگر

بازیگران انیمیشن رویاهای روبات

پابلو برگر یک کارگردان اسپانیایی است که در سال 1963 در بیلبائو (Bilbao) متولد شد. از جمله آثاری که او کارگردانی آن‌ها را بر عهده داشته است، می‌توان Blancanieves محصول سال 2012 و Abracadabra محصول سال 2017 را نام برد. اولین تجربه او در تولید انیمیشن دو بعدی Robot Dreams است. او همچنین بیان کرده است که از انیمه‌های ژاپنی از جمله انیمه‌های Studio Ghibli و کمیک‌ها نیز تاثیر پذیرفته است.

نقد کارتون رویاهای روبات و نمرات آن

دانلود انیمیشن Robot Dreams 2023

در این بخش از مقاله به بررسی نمرات انیمیشن ربات رویاپردازی و نقدهای آن می‌پردازیم. انیمیشن Robot Dreams در سه سایت‌ معروف فیلم و سریال آی‌ام‌دی‌بی، راتن تومیتوز و متاکریتیک به ترتیب نمره‌های 7.8 از 10، 100 از 100 و 83 از 100 را به دست آورده است. البته این نمرات را از تعداد کاربران کمی که به این اثر نمره داده‌اند دریافت کرده است. در ادامه می‌توانید خلاصه نقدهایی که درباره انیمیشن Robot Dreams به سایت متاکریتیک اضافه کرده‌اند مطالعه کنید.

IndieWire / کارلوس آگیلار: 100

انیمیشن رویاهای روبات با قلب حلبی پر از احساس خود ما را به قدردانی از داشتن ثروتی مانند یک دوست گرانبها تشویق می‌کند. چه برای یک فصل چه برای همه زندگی.

The Playlist / رابرت دنیلز: 91

شیرینی متفاوت و خوشایند انیمیشن Robot Dreams از سرچشمه همدلی آن است. رنگ‌های درخشان و مفهوم واضح آن از آسیب‌پذیری در هنگام روبرو شدن با جهانی که اغلب به احساس و نیازهای دیگران اهمیتی نمی‌دهد، در اعماق وجود در فضای مرزی بین روح و قلب نفوذ می‌کند که می‌تواند انیمیشن را به رسانه‌ای شگفت‌انگیز تبدیل کند. انیمیشن رویاهای روبات پابلو برگر واقعیت شوکه‌کننده آن است.

TheWrap / تامریس لفلی: 88

انیمیشن Robot Dreams به همان اندازه که فیلمی درباره زوج بودن است، در مورد دوستی است. به آهستگی شما را غافلگیر می‌کند، با پایانی که هم افرادی که رفته‌اند را تحسین می‌کند و هم خاطراتی را که باقی گذاشته‌اند جشن می‌گیرد.

Screen Daily / تیم گریرسن: 80

انیمیشن رویاهای روبات ممکن است احساسی باشد اما همچنین عاقلانه است و در مقابل میل به ایجاد یک پایان خوش که ممکن است بیشتر مخاطبان انتظارش را داشته باشند مقاومت می‌کند. در عوض، پابلو برگر اثری حقیقی‌تر را انتخاب می‌کند.

Time Out / فیل د سملین: 80

پابلو برگر برای کسانی که به آسانی اشک می‌ریزند امتیازی قائل نمی‌شود: انیمیشن رویاهای روبات فیلمی است که به همان اندازه که درباره با هم بودن است درباره جدایی است. اما در حالی که پایان آن تا اندازه‌ای دلخراش است، رضایت‌بخش بودن آنچه پیش از آن در انیمیشن Robot Dreams اتفاق افتاده است از بین نمی‌رود.

The Hollywood Reporter / لزلی فلپرین: 60

استفاده از موزیک و طراحی صدا در سراسر این اثر با دقت فکر شده است. همچنین نشان می‌دهد که چگونه موزیک توسط هنرمندان در خیابان باعث می‌شود که زندگی در شهر همیشه مانند یک موزیکال باشد، در حالی که صدای ترافیک و شلوغی عمومی قطعه ناموزون پس زمینه آن را ایجاد می‌کند.

 کلام آخر

معرفی انیمیشن Robot Dreams 2023

در این مقاله مختصر از پلازا به بررسی انیمیشن رویاهای روبات پرداختیم و در مورد داستان و نقدهای آن حرف زدیم. به طور خلاصه کارتون رویاهای روبات ماجراهای یک سگ و یک ربات در نیویورک را دنبال می‌کند. می‌توانید تریلر انیمیشن Robot Dreams 2023 را تماشا کنید و اگر حس می‌کنید می‌توانید از تماشای این انیمیشن بدون دیالوگ برای گذراندن اوقات فراغت خود استفاده کنید، دانلود انیمیشن Robot Dreams 2023 را پس از انتشار آن شروع کنید.

همچنین می‌توانید نظر خود را در مورد انیمیشن رویاهای روبات و نمره‌ای که از ده به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. علاوه بر این اگر انیمیشن جدیدی تماشا کرده‌اید که به دیگران نیز دیدن آن را پیشنهاد می‌کنید می‌توانید نام آن را در یک کامنت بگویید که مقاله آن را هم به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو