انیمیشن خرس های بونی: نگهبان کد | داستان، شخصیت‌ها و نمرات

انیمیشن خرس های بونی: نگهبان کد | داستان، شخصیت‌ها و نمرات


منبع: پلازا

3

1402/8/6

14:22


انیمیشن خرس های بونی: نگهبان کد | داستان، شخصیت‌ها و نمرات

انیمیشن خرس های بونی: نگهبان کد یکی از انیمیشن‌های محصول چین است که در سال 2023 منتشر شده است. با ما همراه باشید تا بیشتر با انیمیشن Boonie Bears: Guardian Code آشنا شوید.

ژانر انیمیشن خرس های بونی نگهبان کد علمی تخیلی، خانوادگی و کمدی است. این انیمیشن نهمین فیلم از مجموعه Boonie Bears است و به کارگردانی Lin Yongchang و Shao Heqi تولید شده است. از جمله بازیگران انیمیشن خرس های بونی که صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن را بر عهده داشته اند می‌توان ژانگ بینجون (Zhang Bingjun)، ژانگ مینگ (Zhang Ming)، ژانگ وی (Zhang Wei) و تان شیائو (Tan Xiao) را نام برد.

تاریخ اکران انیمیشن خرس های بونی: نگهبان کد در 22 ژانویه 2023 (که برابر با Chinese New Year است) برابر با 2 بهمن 1401 بود و به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌ها در مجموعه Boonie Bears تبدیل شد. همچنین مدت زمان کارتون خرس های بونی: نگهبان کد حدود 1 ساعت و 30 دقیقه است. در ادامه این مقاله مختصر از پلازا به معرفی انیمیشن Boonie Bears: Guardian Code خواهیم پرداخت و بیشتر در مورد داستان، شخصیت‌ها و نمرات این انیمیشن صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

داستان انیمیشن خرس های بونی نگهبان کد

انیمیشن Boonie Bears: Guardian Code

به طور خلاصه کارتون خرس های بونی: نگهبان کد داستان بریار (Briar) و برامبل (Bramble) را دنبال می‌کند که مادر خود را در سن بسیار کم در شرایطی نامشخص از دست می‌دهند. آن دو مصمم هستند یک بار برای همیشه حقیقت این اتفاق را متوجه شوند. سال‌ها بعد، ویک (Vick) خرس‌ها را برای بازدید از مؤسسه تحقیقاتی روبات‌ها (Robot Research Institute) می‌برد و آن‌ها موضوعی مربوط به مادر بریار و برامبل را کشف می‌کنند. ناگهان همه پاسخ‌های مربوط به ناپدید شدن او در حال فاش شدن است. برای ادامه داستان می‌توانید به تماشای انیمیشن Boonie Bears: Guardian Code بپردازید.

شخصیت‌های انیمیشن Boonie Bears: Guardian Code

به دلیل اینکه اطلاع زیادی از هنرپیشه های انیمیشن خرس های بونی: نگهبان کد موجود نیست، در این بخش به معرفی کاراکترهای این انیمیشن خواهیم پرداخت.

بریار

بررسی انیمیشن خرس های بونی: نگهبان کد

بریار برادر بزرگتر برامبل است و شخصیتی شجاع، مهربان و مورد احترام در جنگل دارد. او می‌تواند حیوانات دیگر را جمع کند و با هر دشمنی مبارزه کند. هر زمان که جنگل در معرض خطر نباشد، بریار با برادرش در یک غار شبیه به درخت زندگی بدون دغدغه‌ای دارد. رنگ خز بریار قهوه‌ای مایل به قرمز است.

برامبل

معرفی انیمیشن Boonie Bears: Guardian Code

برامبل از نظر بدنی کمی قوی‌تر از برادرش برایر است. او دارای شخصیتی گستاخ، ساده و همچنین گاهی کودکانه است که برایر را بسیار اذیت می‌کند، اگرچه او گاهی اوقات خود را ثابت کرده است. او همچنین از غذاهای مختلف، به ویژه ماهی و عسل خوشش می‌آید. رنگ خز برامبل قهوه‌ای مایل به زرد است.

ویک

دانلود انیمیشن Boonie Bears: Guardian Code

ویک چوب‌بر است و اغلب در جنگل با حیوانات برخورد می‌کند. او معمولاً کلاه ایمنی بر سر دارد و اغلب اره برقی یا تفنگ شکاری به همراه دارد. ویک با وجود رفتار تهدیدآمیزش، بیشتر اوقات مصمم است که در صورت امکان با کسی مشکلی نداشته باشد. ویک پس از مدتی راهنمای گردشگری می‌شود تا با حیواناتی که با آن‌ها دوست شده است از جنگل محافظت کند.

نقد انیمیشن خرس های بونی: نگهبان کد و نمرات آن

نقد انیمیشن خرس های بونی: نگهبان کد

در این بخش از مقاله به بررسی نمرات کارتون خرس های بونی: نگهبان کد و نقدهای آن می‌پردازیم. این انیمیشن در سایت آی‌ام‌دی‌بی نمره 7.1 از 10 را کسب کرده است. البته این نمره از تعداد کمی از کاربران این سایت به دست آمده است. بعضی از افرادی که انیمیشن Boonie Bears: Guardian Code را تماشا کرده‌اند بیان کرده‌اند که این انیمیشن بر آن‌ها تأثیر گذاشته است و علاوه بر اینکه قدرت عشق مادری را نشان می‌دهد، ما را به بررسی ارتباط بین انسان و هوش مصنوعی نیز تشویق می‌کند و ارزش دیدن را دارد.

برخی دیگر انیمیشن خرس های بونی: نگهبان کد را اثری سرگرم‌کننده اما فراموش شدنی توصیف کرده‌اند. آن‌ها بیان کرده‌اند که جدای از نکات داستانی نسبتا ترسناک، این فیلم برای کودکان بسیار خردسال تولید شده است و آن‌ها به عاقلانه بودن داستان انیمیشن Boonie Bears: Guardian Code اهمیتی نمی‌دهند، اگرچه ساختار بیش از اندازه پیچیده آن ممکن است سبب شود که نتوانند داستان را دنبال کنند. می‌توانید به سایت آی‌ام‌دی‌بی مراجعه کنید و نقدهای بیشتری درباره انیمیشن خرس های بونی: نگهبان کد بخوانید.

 کلام آخر

در این مقاله مختصر از پلازا به بررسی انیمیشن خرس های بونی: نگهبان کد پرداختیم و در مورد داستان و کاراکترها و نقدهای آن صحبت کردیم. می‌توانید تریلر تریلر انیمیشن Boonie Bears: Guardian Code را تماشا کنید و اگر می‌خواهید با داستان و شخصیت‌های آن بیشتر آشنا شوید دانلود انیمیشن Boonie Bears: Guardian Code را شروع کنید.

همچنین می‌توانید نظر خود را در مورد انیمیشن خرسهای بونی: نگهبان کد و نمره‌ای که از ده به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. علاوه بر این اگر انیمیشن جدید دیگری تماشا کرده‌اید که در این سایت مقاله آن وجود ندارد می‌توانید نام آن را در یک کامنت بگویید که مقاله آن را هم به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو