بازگشت تیم ملی فوتبال نوجوانان به ایران بدون عبدی+ویدیو

منبع: ساعد نیوز

3

1402/9/2

09:43


ساعدنیوز: کاروان تیم ملی فوتبال نوجوانان به ایران بازگشت.

بازگشت تیم ملی فوتبال نوجوانان به ایران بدون عبدی+ویدیو

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی ساعدنیوز به نقل از فارس، تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان پس از حضور در مرحله یک هشتم جام جهانی زیر 17 سال اندونزی ساعت 3 امروز به ایران بازگشت.

شاگردان حسین عبدی در مرحله گروهی با برتری مقابل برزیل و نیو کالدونیا و شکست مقابل انگلیس به عنوان تیم سوم گروه C راهی یک هشتم شدند اما با شکست برابر مراکش در ضربات پنالتی نتوانستند از این مرحله صعود کنند.

در مراسم استقبال از تیم نوجوانان هدایت ممبینی(دبیرکل) امیر مهدی علوی(مدیر روابط عمومی پرسپولیس) نمایندگانی از هیات فوتبال تهران و باشگاه سپاهان حضور داشتند.

حسین عبدی، سرمربی این تیم به کشورمان نیامد و در دبی ماند.

خانواده بسیاری از بازیکنان تیم نوجوانان برای استقبال از آنها در فرودگاه حضور داشتند‌.

هادی شکوری، مدافع سابق تیم ملی و استقلال نیز در فرودگاه حضور داشت و پس از دیدن ارشا شکوری، به گرمی او را در آغوش گرفت.

هدایت ممبینی در جمع بازیکنان اظهار داشت: به نمایندگی از مهدی تاج، اعضای هیات رئیسه و مردم ایران از شما تشکر می‌کنم که توانستید دل مردم را شاد کنید. شکست در ضربات پنالتی جزء اتفاقات فوتبال است اما مهم اقتدار و هارمونی تیم است. در یک گروه خیلی سخت توانمندی و کیفیت جهانی خود را به تمام جهان نشان دادید. فدراسیون فوتبال هم مژده می‌دهل ساختار تیم در یک قالب برنامه ریزی‌ خاص حفظ شود و ان‌شاءالله شما را در عرصه جوانان، امید و بزرگسالان به این شکل نشان بدهید. از بازی‌ها، نتایج، بازیکنان، کادرفنی و مدیریتی تیم راضی هستیم. ان‌شاءالله از امروز آغاز دیگر برای نشان دادن توانمندی شما باشد.

بازگشت تیم نوجوانان

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو