۱۰ سلبریتی که با وجود درآمد چندین میلیون دلاری در خانه‌ های ساده ای زندگی می کنند

۱۰ سلبریتی که با وجود درآمد چندین میلیون دلاری در خانه‌ های ساده ای زندگی می کنند


منبع: روزیاتو

5

1402/9/4

23:00


۱۰ سلبریتی که با وجود درآمد چندین میلیون دلاری در خانه‌ های ساده ای زندگی می کنند

۱۰ سلبریتی که با وجود درآمد چندین میلیون دلاری در خانه‌ های ساده ای زندگی می کنند

حتماً تا به حال ویدیو‌هایی از عمارت‌های مجلل و زیبای افراد مشهور را دیده‌اید. مقدار پولی که برخی از افراد برای خرید خانه‌های مجلل خود خرج می‌کنند، اغلب گزاف به نظر می‌رسد.

با این حال، برخی از افراد مشهور با وجود میلیون‌ها دلار سرمایه، در خانه‌های ساده‌ای زندگی می‌کنند.

در ادامه، فهرستی از افراد مشهور آمده که ترجیح داده‌اند خانه ساده‌تری داشته باشند.

۱- رابرت پتینسون

رابرت پتینسون، حدود ۶ ماه پس از پایان رابطه عاشقانه خود با کریستن استوارت، تصمیم گرفت ملک خود در لس آنجلس را فروخته و به خانه‌ای نزدیک به همان خانه نقل مکان کند. پتینسون، با ثروت تخمینی ۱۰۰ میلیون دلار، خانه‌ای نزدیک به ۱۸۵ متر مربع را به قیمت ۲,۱۷۶,۵۰۰ دلار خرید.

این خانه، دارای ظاهری «روستیک» بوده که فقط ۲ اتاق خواب و ۲ حمام دارد.

۲- وینسنت کارتایزر

کارتایزر که نقش مدیر تبلیغاتی پیتر کمبل را در فیلم مد من (Mad Men) بازی کرده، در کابین کوچکی به مساحت ۴۶ متر مربع زندگی می‌کرد.

در واقع، این بازیگر در زمان نامناسبی اقدام به خرید خانه کرده و در زمانی که در آنجا زندگی می‌کرد، خانه تحت بازسازی کامل قرار گرفت. کارتایزر در این بازسازی، از خانه‌های صنعتی در ژاپن الهام گرفته است.

او سرانجام توانست کابین را بفروشد؛ اما با قیمتی بسیار کمتر از آنچه که انتظارش را داشت. زیرا قیمت مد نظر او ۸۰۸ هزار دلار بود و آن را به قیمت ۶۰۵ هزار دلار فروخت. می‌توان گفت که سرمایه‌گذاری سودآوری نبوده است.

۳- جنیفر لارنس

جنیفر لارنس، هنرپیشه سرشناس، در سال ۲۰۱۵ به عنوان پردرآمدترین بازیگر جهان معرفی شد. با این حال، او به زندگی در آپارتمانی با مساحت ۱۳۱ متر مربع در شهر سانتا مونیکا ادامه داد.

لارنس در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۱۲ گفته که به زندگی در مکان‌های «عادی» عادت کرده است.

۴- متیو مک کانهی

متیو مک کانهی، برای چند سال در خانه‌هایی با مساحت کم زندگی می‌کرد. خانه کوچک این بازیگر، دفتر کار او هم بود. مک کانهی در این خانه، یک آنتن روی پشت بام، یک باربیکیو در پشت خانه و چند قفسه کتاب داشت. دیگر چه چیزی برای داشتن یک زندگی شاد نیاز دارید؟!

۵- لنا دونهام

شاید باورش برایتان سخت باشد که لنا دونهام، در آپارتمانی با تنها یک اتاق خواب و یک حمام زندگی می‌کرده است. دونهام، این ملک ۷۴ متر مربعی را در سال ۲۰۱۲، تنها به قیمت ۵۰۰ هزار دلار خریده بود. این آپارتمان، در بروکلین هایتس، یک منطقه مسکونی در شهر نیویورک واقع شده است.

اما او مدت زیادی در این آپارتمان نماند. در سال ۲۰۱۴، آن را اجاره داد و در سال ۲۰۱۷، در نهایت این آپارتمان را به قیمت ۸۰۰ هزار دلار فروخت و بیش از ۳۰۰ هزار دلار سود کسب کرد.

۶- الایجا وود

الایجا وود برای شاد بودن نیازی به تجملات زیاد نیاز ندارد. این بازیگر، در سال ۲۰۱۳، خانه خود در شهر آستین تگزاس را حدود ۱ میلیون دلار خرید. این ملک، به سبک ویکتوریایی طراحی شده مساحتش حدود ۳۰۰ متر مربع است.

۷- دیون سندرز

دیون سندرز، در لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکایی فعالیت داشته و حدود ۴۰ میلیون دلار دارایی خالص دارد. با این حال، او تصمیم گرفته که در خانه‌ای به کوچک در شهر پراسپر تگزاس زندگی کند.

این خانه جنگلی، با اینکه مساحت زیادی ندارد، دارای تجملاتی مطابق با سبک زندگی یک ستاره فوتبال آمریکایی، مانند سینما، آرایشگاه، سالن بولینگ دو بانده، دو استخر و… است.

۸- کشا

کشا، در سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۵ در یک خانه ییلاقی به سبک اسپانیایی با مساحت ۱۳۰ متر مربع، واقع در ساحل ونیز زندگی می‌کرد. این مکان با وجود این که خیلی بزرگ محسوب نمی‌شد، زیبایی فوق‌العاده‌ای داشت.

او این ملک را به قیمت ۱,۶۵۰,۰۰۰ دلار خرید و یک سال بعد، آن را به قیمت بیش از ۱,۸۰۰,۰۰۰ دلار فروخت.

۹- توری اسپلینگ

چند سال پیش، توری اسپلینگ که در دهه ۹۰ به لطف بازی در فیلم بورلی هیلز، ۹۰۲۱۰ (انگلیسی: Beverly Hills, 90210) به یک ستاره تبدیل شده، با خانواده‌اش در یک خانه ییلاقی زندگی می‌کرد. در آنجا، او باغ خود را داشت که در آن سبزیجات و میوه‌جات پرورش می‌داد. او همچنین یک مرغ خانگی و خوک داشت.

۱۰- وارن بافت

وارن ادوارد بافت، رئیس و مدیر عامل شرکت برکشر هاتاوی، علیرغم داشتن سهامی به ارزش تقریبی ۷۰.۵ میلیارد دلار، هنوز در همان خانه‌ای زندگی می‌کند که در سال ۱۹۵۷ به قیمت حدود ۳۱,۵۰۰ دلار خریده بود. خانه او در شهر اوما‌ها در ایالت نبراسکا، دارای ۵ اتاق خواب و ۲ حمام است.

خانه وارن بافت کوچک محسوب نمی‌شود؛ اما با توجه به ثروت عظیم او، می‌توان آن را یک خانه معمولی در نظر گرفت. این میلیاردر ۸۹ ساله می‌تواند در هر نقطه از جهان که می‌خواست زندگی کند، اما ترجیح داده که در شهری که در آن متولد شده، بماند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو