تلاش حوزه هنری قزوین برای معرفی میراث فرهنگی

منبع: همگردی

1

1402/9/5

19:39


ایسنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، تلاش حوزه هنری قزوین برای معرفی میراث فرهنگی صورت پذیرفت.

محمدرضا امامقلی در نشست خبری دومین جشنواره ملی چند رسانه ای میراث فرهنگی که در عمارت هنر استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در راستای اهداف جشنواره چند رسانه ای میراث فرهنگی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان قزوین تلاش کرده است که با برگزاری پیش رویداد آیتم های تلویزیونی در جهت اهداف جشنواره قدم بردارد.

وی افزود: خوشبختانه از این تولیدات بازخوردهای خوبی دریافت کردیم و امیدواریم در ایام برگزاری جشنواره نیز آثار ویژه ای از مخاطبان دریافت کنیم. در جهت اهداف جشنواره چند رسانه ای میراث فرهنگی، رویداد فیلم 100 ثانیه ای برگزار و 5 آیتم تولید شد.

این مسئول ادامه داد: همچنین رویداد «کوک آب» برای دانش آموزان در آب انبار سردار بزرگ برگزار شد و مورد استقبال خوبی قرار گرفت، اگر تحولی در مجموعه آموزش و پرورش استان در جهت فرهنگ سازی شکل بگیرد ما آمادگی داریم که برنامه های این چنینی را به صورت ادامه دار برگزار کنیم.

رئیس حوزه هنری قزوین تصریح کرد: رویداد «قزوین تو» نیز با محوریت معرفی آثار تاریخی به وسیله نوجوانان متوسطه اول دوم برگزار شد که تولید خوبی به دست ما رسیده است.

وی بیان کرد: تولید نماهنگ «مست و دیوانه» با صدای وحید تاج و گروه تنبور نوازان به رهبری فرشید کاکاوند از دیگر تولیدات در راستای جشنواره بوده که خروجی آن در افتتاحیه جشنواره به نمایش گذاشته خواهد شد.

امامقلی در پایان گفت: 2 نمایش تولید شده در قزوین در ایام جشنواره در خیابان خیام، سبزه میدان و سرای سعدالسلطنه اجرا خواهد شد. همچنین نمایش شورایی نیز در مدارس ناحیه 2 آموزش و پرورش قزوین با موضوع حفاظت از میراث فرهنگی برگزار می شود.

تلاش حوزه هنری قزوین برای معرفی میراث فرهنگی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو