11 مسئول در یک استان بازداشت شدند / گشت ارشاد مسئولین به معنای واقعی کلمه

منبع: ساعد نیوز

2

1402/9/6

15:08


ساعدنیوز: دادستان مرکز استان هرمزگان از دستگیری 6 دهیار، 3 کارمند اداره صمت و 2 عضو نظام مهندسی به اتهام همکاری با قاچاقچیان سوخت خبر داد.

11 مسئول در یک استان بازداشت شدند / گشت ارشاد مسئولین به معنای واقعی کلمه

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی ساعدنیوز به نقل از همشهری آنلاین، عارف اکبری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان اظهار داشت: در پی گزارش دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی در خصوص همکاری 6 نفر از دهیاران در روستاهای تابعه بندرعباس به همراه 3 نفر از کارمندان اداره صمت و 2 نفر از اعضای نظام مهندسی با قاچاقچیان سوخت، به دستور مقام قضایی، نسبت به دستگیری این افراد اقدام شد.

وی خاطر نشان کرد: در روند تحقیقات قضایی مشخص شده است که متهمین از طریق صدور تأییدیه خلاف واقع برای دارندگان ماشین آلات راهسازی، امکان دریافت سوخت بدون هیچگونه فعالیتی را فراهم می‌کردند و از این طریق اقدام به معاونت در قاچاق کرده‌اند.

اکبری با اشاره به اینکه علیه دو نفر از مسئولان اتحادیه‌های صنفی نیز اعلام جرم شده است، افزود: درباره متهمین دستگیر شده قرار تأمین کیفری صادر شده است و رسیدگی قضایی به منظور شناسایی ابعاد دیگر این پرونده و دستگیری سایر متهمان همچنان ادامه دارد که با تکمیل روند تحقیقات، متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

دادستان مرکز استان هرمزگان در ادامه با بیان اینکه مبارزه بی امان دستگاه قضایی با مظاهر فساد با جدیت و قاطعیت ادامه می‌یابد، تصریح کرد: پرونده‌های مبارزه با فساد به صورت ویژه در دبیرخانه مدیریت پرونده‌های مهم دادگستری هرمزگان، تحت نظارت مدیریت ارشد قضایی استان قرار دارد و تا حصول نتیجه نهایی پیگیری می‌شوند.

وی همچنین با اشاره به تأکیدات ریاست قوه قضاییه در این خصوص، خاطر نشان کرد: فساد مالی را به هیچ وجه برنمی تابیم و با اخلالگران این حوزه قاطعانه و بدون اغماض برخورد خواهد شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو