ساعت دقیق بازی النصر پرسپولیس در آسیا

منبع: نم نمک

2

1402/9/6

21:02


در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا ، امروز در ریاض ، پرسپولیس ایران به مصاف النصر عربستان می رود؛ دیداری که پیروزی در آن برخلاف تیم عربستانی برای نماینده ایران حیاتی است.

ساعت دقیق بازی النصر پرسپولیس در آسیا

النصر - پرسپولیس؛ ریاضت سرخ ها برای زنده ماندن بخت صعود

به گزارش نم نمک ، النصر عربستان و پرسپولیس ایران در جریان هفته پنجم مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 21:30 امروز (دوشنبه) به مصاف هم می روند.

ساعت دقیق بازی النصر پرسپولیس در آسیا

ساعت دقیق بازی النصر پرسپولیس در آسیا

«شوالیه های عربستان» در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا با آمار صد درصد برد در چهار هفته ابتدایی مرحله گروهی ، شانس اول صعود به مرحله حذفی محسوب می شوند و به صدر جدول گروه E تکیه زده اند.

النصر علاوه بر لیگ قهرمانان ، در لیگ داخلی عربستان که از آن 14 هفته می گذرد ، در 12 بازی متوالی شکست ناپذیر بوده و در تعقیب الهلال صدرنشین ، رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.

مصاف رفت دو تیم در شرایطی برگزار شد که ورزشگاه آزادی تحت الشعاع حضور ابرستاره پرتغالی "کریستیانو رونالدو" قرار گرفته بود؛ دیداری که در نهایت با برتری 2 بر صفر نماینده متمول عربستان به اتمام رسید.

سرخ پوشان در چهار مسابقه اخیرشان در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا پیروز نشده اند و برای رسیدن به مرحله حذفی رقابت های آسیایی باید بتوانند در دو بازی سرنوشت ساز پیش رو (النصر و الدحیل) موفق عمل کنند.

سرخ پوشان از چهار مسابقه قبلی شان در این مرحله موفق به کسب هفت امتیاز شده اند و با توجه به اینکه سه تیم برتر دوم از پنج گروه می توانند در کنار پنج تیم صدرنشین راهی مرحله حذفی شوند ، شاگردان یحیی برای حضور در جمع برترین تیم های دوم مسیر دشواری را مقابل خود می بینند.

تاخیر 48 ساعته پرواز پرسپولیسی ها نیز برنامه های یحیی را با اختلال روبرو کرد. سرخ پوشان که قرار بود روز شنبه راهی عربستان شوند یکشنبه عازم ریاض شدند تا در دیرترین زمان ممکن سفر کرده باشند و مجال کوتاهی برای مرور تمرینات و برنامه های خود داشته باشند.

اندرسون تالیسکا ستاره آماده زردپوشان شهر ریاض که در دیدار قبلی تیمش در لیگ قهرمانان آسیا موفق به ثبت هت تریک برابر الدحیل شد ، امید اول گلزنی النصر برابر پرسپولیس خواهد بود. در صورت غیبت رونالدو و مانه ، احتمالاً لیست پنج نفره بازیکنان خارجی النصر در دیدار با پرسپولیس با حضور الکس تلس ، مارسلو بروزوویچ ، سکو فوفانا ، اوتاویو و اندرسون تالیسکا چیده می شود.

شاگردان کاسترو حتی در صورت کسب حداقل امتیاز از جدال با پرسپولیس هم می توانند در فاصله یک هفته مانده به پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ، صعود مستقیم خود را به جمع 16 تیم برتر رقابت ها مسجل کنند و باید دید در پایان این هفته راه برای صعود پرسپولیس از گروه دشوارتر می شود یا شاگردان گل محمدی از پس النصر در عربستان برخواهند آمد.

* هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا/ گروه E

النصر عربستان - پرسپولیس ایران

دوشنبه 6 آذر 1402

ساعت 21:30 به وقت ایران

ورزشگاه مرسل پارک

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو