برونو فرناندز الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

3

1402/9/6

21:09


هافبک یونایتد عقیده دارد گارناچو آینده درخشانی دارد ولی هنوز بازیکن بزرگی نیست.

برونو فرناندز الان کجاست؟ + بیوگرافی

هافبک منچستر یونایتد : گارناچو هنوز بازیکن بزرگی نیست

به گزارش نم نمک و به نقل از بی ساکر ،  اورتون بعد از نهایی شدن کسر 10 امتیاز به اولین تیم در تاریخ لیگ جزیره تبدیل شد که چنین مجازات سنگینی برای آن در نظر گرفته شده است. آنها پس از اینکه مشخص شد قوانین فیرپلی مالی یوفا را زیر پا گذاشته اند با این مجازات روبرو شدند و به همین خاطر هواداران این تیم در دیدار با یونایتد اعتراض زیادی به مسئولان لیگ برتر داشتند. 

برونو فرناندز الان کجاست؟ + بیوگرافی

برونو فرناندز الان کجاست؟ + بیوگرافی

آلخاندرو گارناچو مهاجم آرژانتینی پس از به ثمر رساندن گل اول منچستر یونایتد ، نمایش خوبی در زمین داشت و توانست بدبیاری اورتونی ها را بیشتر از قبل کند. رشفورد از ر وی نقطه پنالتی گل دوم را به ثمر رساند و برونو فرناندز در دقیقه 75 به آنتونی مارسیال کمک کرد گل سوم را ثبت کند. 

برونو فرناندز درباره عملکرد گارناچو به خبرنگاران گفت :   او می داند که من انتظارات زیادی از او دارم. او هنوز بازیکن بزرگی نیست ، اما آینده بزرگی در پیش دارد. ما از او انتظار زیادی داریم ، او می داند که من همیشه حامی او خواهم بود و بیشتر از اینها می خواهم. انصافاً گل شگفت انگیزی زد و جمعیت را ساکت کرد. از این بابت خوشحالم.

مارکوس رشفورد 26 ساله ، دیدار لیگ قهرمانان در گروه A مقابل گالاتاسرای در استانبول را از دست خواهد داد. او پس از اخراج در دیدار برابر کپنهاگ در لیگ قهرمانان اروپا بازی نخواهد کرد و به همین خاطر تن هاخ تصمیم گرفت تا از این بازیکن در لیگ برتر برابر اورتون استفاده بیشتری کند.

یونایتد با مصدومیت چند بازیکن خود در خط دفاع روبرو شده است و به همین خاطر قصد دارد در زمستان یک مدافع به خدمت بگیرد. لیساندرو مارتینز به دلیل مصدومیت چند هفته از میادین دور خواهد بود و تن هاخ به دنبال این است که بتواند یک مدافع جدید را به خدمت بگیرد. 


بیوگرافی برونو فرناندز

برونو فرناندز متولد 8 سپتامبر 1994 یک بازیکن فوتبال حرفه ای اهل کشور پرتغال است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو