مدل های طراحی ناخن کریسمس(2024) + طرح گوزن

مدل های طراحی ناخن کریسمس(2024) + طرح گوزن


منبع: نم نمک

2

1402/9/7

16:58


در این مطلب جدید در سال 1402 و سال 2023 ، طراحی ناخن کریسمس و طرح ناخن زمستانی و طراحی ناخن کریسمس گوزن و طراحی ناخن ساده برای ژانویه و طرح ناخن کریسمس امسال و طرح کریسمس روی ناخن دخترانه و طرح ناخن زمستانی و طرح ناخن شب کریسمس و طرح ناخن کریسمسی جدید و دیزاین ناخن برای کریسمس و جدیدترین و زیباترین مدل های طراحی ناخن با تم کریسمس و طراحی ناخن با لاک قرمز را در نم نمک ببینید.

مدل های طراحی ناخن کریسمس(2024) + طرح گوزن

زیباترین مدل های طراحی ناخن کریسمس امسال

بسیاری از خانم ها با توجه به مراسمات مختلف سال ناخن های خود را طراحی و دیزاین می کنند تا دست هایی زیبا داشته باشند. بسیاری از مردم کشورهای مختلف جهان از جمله ایران کریسمس را جشن می گیرند و منزل خود را برای آغاز سال نو آماده می کنند.

مدل های طراحی ناخن کریسمس(2024) + طرح گوزن

مدل های طراحی ناخن کریسمس(2024) + طرح گوزن

خانم های شیک پوش در کنار تدارکاتی که برای تزیین و دکوراسیون منزل خود برای کریسمس دارند ، دیزاین ناخن خود را متناسب با کریسمس انتخاب می کنند. در ادامه این بخش از دنیای مد نم نمک طرح های متنوع و زیبای دیزاین ناخن برای جشن سال نو میلادی را خواهید دید که می توانید با توجه به سلیقه خود بهترین را انتخاب کنید.

ایده طراحی ناخن کریسمس

جدیدترین و زیباترین مدلهای طراحی ناخن کریسمس

جشن کریسمس پر از رنگ و نور است بنابراین در این جشن خانم ها از لاک هایی به رنگ قرمز ، سبز و سفید استفاده می کنند. طراحی ناخن کریسمس می تواند از ترکیب رنگ های سبز ، سفید ، قرمز و طلایی و براق باشند. درخت کریسمس ، دانه های برف ، گوزن ، بابانوئل و آدم برفی از طرح های مناسب برای آرایش ناخن در جشن سال نو میلادی هستند.

طراحی ناخن با مدل گوزن و دانه های برف

مدل طراحی ناخن کریسمس

مدل طراحی ناخن سال جدید

جدیدترین طراحی ناخن برای کریسمس

طراحی ناخن دو رنگ برای کریسمس

طراحی ناخن کریسمس گوزن

دیزاین ناخن برای کریسمس

طراحی ناخن با تم کریسمس

طراحی ناخن با لاک قرمز و سبز

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو