معرفی بهترین فروشگاه های اینترنتی لباس مردانه

معرفی بهترین فروشگاه های اینترنتی لباس مردانه


منبع: پلازا

1

1402/9/10

01:50


معرفی بهترین فروشگاه های اینترنتی لباس مردانه

با وجود فروشگاه‌های اینترنتی لباس مردانه با امکانات جذاب، دیگر چه نیازی به گشت‌و‌گذار در مراکز فروشگاهی دارید؟ اگر حوصله کم آقایان را هم به این مورد اضافه کنیم به این نتیجه می‌رسیم که بهترین گزینه پیش روی ما، خرید از فروشگاه‌های آنلاین است. به همین دلیل قصد داریم در این مقاله از پلازا به معرفی بهترین فروشگاه های اینترنتی لباس مردانه و ویژگی‌های کلیدی هر کدام از آن‌ها بپردازیم.

یکی از مزایای خرید لباس مردانه به صورت اینترنتی، تنوع بالا در محصولات است. به طوری که شما می‌توانید اجناس چندین مغازه بزرگ را در یک سایت مشاهده کنید و بر اساس اطلاعات دقیق محصول، بهترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین لباس ممکن را انتخاب کنید. ما نیز در نظر داریم به معرفی بهترین فروشگاه های اینترنتی لباس مردانه بپردازیم تا بتوانید بر اساس بودجه، سلیقه و نیاز خود بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنید.

فهرست مطالب

بهترین فروشگاه های اینترنتی لباس مردانه

برای انتخاب بهترین فروشگاه های اینترنتی لباس مردانه باید عواملی مانند تنوع محصولات، برندهای موجود، روش‌های پرداخت، اعتبار مجموعه و قیمت‌ محصولات را به دقت زیر نظر داشته باشید. ما نیز با در نظر گرفتن این عوامل، ۱۰ فروشگاه اینترنتی مناسب برای خرید لباس‌های مردانه را انتخاب کردیم که در ادامه مطلب به آن‌ها خواهیم پرداخت. علاوه بر این به سه ویژگی کلیدی هر کدام از این فروشگاه‌ها اشاره می کنیم تا بهترین انتخاب ممکن را انجام دهید.

۱. فروشگاه اینترنتی وب‌پوش؛ در صدر بهترین فروشگاه های اینترنتی لباس مردانه

بهترین فروشگاه های اینترنتی لباس مردانه

از بهترین سایت های خرید لباس مردانه که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می‌کند می‌توانیم به فروشگاه آنلاین وب‌پوش اشاره کنیم. در این سایت لباس مردانه می‌توانید انواع لباس، کفش، اکسسوری و ست مردانه مورد نظر خود را خریداری کنید. اگر اهل تهران هستید و قصد خرید حضوری از وب‌پوش خرید دارید می‌توانید به یکی از سه شعبه این فروشگاه در میدان ارتش، بلوار دادمان یا ایران مال مراجعه کنید. در بخش ست‌های لباس مردانه می‌توانید ترکیب لباس‌های مورد نظر خود را در کنار هم مشاهده کنید تا بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید. برای پرداخت هزینه، علاوه بر پرداخت اینترنتی و کارت‌به‌کارت می‌توانید از حساب اسنپ‌پی خود به صورت اقساطی خرید کنید.

ویژگی‌های کلیدی فروشگاه اینترنتی وب‌پوش:

  • امکان خرید اقساطی از طریق حساب اسنپ‌پی
  • ارسال رایگان خریدهای بالای ۲ میلیون تومان
  • امکان خرید حضوری از ۳ شعبه مختلف در تهران

۲. فروشگاه اینترنتی بانی مد؛ بهترین فروشگاه آنلاین لباس مردانه

بهترین فروشگاه های اینترنتی لباس مردانه

اگر به دنبال یک فروشگاه اینترنتی لباس پسرانه با تنوع بالا در محصولات هستید، قطعاً‌ فروشگاه بانی مد بهترین گزینه پیش‌روی شماست. این فروشگاه اینترنتی از سال ۹۳ شروع به کار کرد و در حال حاضر با بیش از ۵۰۰ برند ایرانی و خارجی در حال همکاری است. تعداد و تنوع لباس‌های مردانه سایت بانی مد آن‌قدر بالاست که تنها در همین بخش، بیش از ۷۵۰۰ لباس مختلف قرار دارد و باید به کمک ابزار فیلتر، بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنید. در بخش فروش ویژه نیز می‌توانید محصولات دارای تخفیف‌های بسیار بالا را نیز مشاهده کنید. برای شهروندان تهران و کرج امکان تحویل حضوری در نظر گرفته شده است و ارسال سفارش برای خریدهای بالای ۱.۵ میلیون تومان به تمام کشور رایگان است.

ویژگی‌های کلیدی فروشگاه اینترنتی بانی مد:

  • ضمانت ۷ روزه بازگرداندن کالا در صورت عدم رضایت
  • تحویل حضوری برای شهروندان تهران و کرج
  • ارسال رایگان خریدهای بالاتر از ۱.۵ میلیون تومان

۳. فروشگاه اینترنتی سال ست؛‌ ارسال رایگان خریدهای بالای یک میلیون تومان

بهترین فروشگاه های اینترنتی لباس مردانه

یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی لباس مردانه برای شهروندان تهرانی، فروشگاه سال ست است و امکان پرداخت در محل برای این عزیزان وجود دارد. در این فروشگاه که به صورت تخصصی در حوزه لباس و اکسسوری مردانه فعالیت دارد می‌توانید انواع کت، شلوار، پیراهن، ست ورزشی، کوله، کیف پول و کلاه مردانه را با قیمت‌های بسیار عالی تهیه کنید. در صورتی که از لباس خریداری شده رضایت ندارید، سال ست به شما ۷ روز فرصت می‌دهد تا آن را مرجوع کنید. همچنین برای کاهش هزینه‌ها، از خریدهای بالای یک میلیون تومان، هزینه ارسال دریافت نمی‌شود. مزیت دیگر این فروشگاه برای عزیزان ساکن تهران، ارسال سریع محصول از طریق پیک است و در کمترین زمان ممکن، لباس به دست شما خواهد رسید.

ویژگی‌های کلیدی فروشگاه اینترنتی سال ست:

  • امکان پرداخت در محل برای شهروندان تهران
  • ضمانت ۷ روزه مرجوعی کالا
  • ارسال رایگان برای خریدهای بالای یک میلیون تومان

۴. فروشگاه اینترنتی دیجی استایل؛ از بهترین فروشگاه های اینترنتی لباس مردانه از نظر تنوع

فروشگاه آنلاین لباس مردانه

اگر به دنبال فروشگاه اینترنتی لباس مردانه با پرداخت درب منزل هستید قطعاً فروشگاه آنلاین دیجی استایل می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد. این فروشگاه برای افزایش رضایت کاربران خود، ضمانت ۱۴ روزه بازگشت کالا را در نظر گرفته است و در صورت رعایت شرایط ذکر شده در سایت می‌توانید تا دو هفته پس از خرید، محصول خریداری شده را مرجوع کنید. جالب است بدانید که در بخش لباس مردانه بیش از ۹۵۰۰ محصول مختلف شامل پیراهن، شلوار، تی‌شرت، لباس راحتی، تاپ مردانه و اکسسوری وجود دارد و تمام سلایق را به خوبی پوشش می‌دهد. از دیگر مزایای فروشگاه دیجی استایل می‌توان به ارسال روزانه محصولات و امکان خرید اقساطی با استفاده از دیجی‌پی اشاره کرد.

ویژگی‌های کلیدی فروشگاه اینترنتی دیجی استایل:

  • امکان خرید اقساطی با دیجی پی
  • عرضه بیش از ۹۵۰۰ محصول
  • امکان مرجوعی لباس تا ۱۴ روز پس از خرید

۵. فروشگاه اینترنتی مدیسه؛ بهترین فروشگاه اینترنتی لباس مردانه با فروش اقساطی

بهترین سایت های خرید لباس مردانه

به افرادی که به دنبال فروشگاه اینترنتی خرید لباس مردانه ارزان هستند، فروشگاه آنلاین مدیسه را پیشنهاد می‌کنیم. در بخش لباس‌های مردانه این سایت می‌توانید انواع شلوار، پیراهن و لباس زیر مردانه را با حداکثر ۵۰ درصد تخفیف خریداری کنید. یکی از بخش‌های جذاب مدیسه، قسمت «آفر تایم» در صفحه اول است که در آن می‌توانید تخفیف‌های روزانه و باورنکردنی را مشاهده کنید. برای این‌که بتوانید سایز مناسب خود را انتخاب کنید، توضیحات مربوط به هر کالا در بخش جزئیات آن قرار داده شده است. فروشگاه مدیسه برای رفاه حال مشتریان، امکان خرید اقساطی با پلتفرم‌های وام‌دهی لندو، کی‌وام و اسنپ‌پی را نیز در سایت قرار داده است. علاوه بر این اگر مبلغ اولین خریدتان بالای ۳۰۰ هزار تومان باشد با وارد کردن کد تخفیف ModisehW می‌توانید از تخفیف اولین خرید بهره‌مند شوید.

ویژگی‌های کلیدی فروشگاه اینترنتی مدیسه:

  • پشتیبانی از ۳ پلتفرم وام‌دهی لندو، کی‌وام و اسنپ‌پی برای خرید اقساطی
  • ارائه تخفیف برای اولین خرید بالای ۳۰۰ هزار تومان
  • تنوع بالای محصولات

۶. فروشگاه اینترنتی ست من؛ از بهترین فروشگاه های اینترنتی لباس مردانه با امکان خرید حضوری

بهترین فروشگاه های اینترنتی لباس مردانه

اگر معیار شما برای انتخاب بهترین فروشگاه های اینترنتی لباس مردانه، امکان خرید حضوری باشد فروشگاه ست من بهترین گزینه ممکن محسوب می‌شود. این فروشگاه اینترنتی امکان خرید حضوری در ۳ شعبه تهران و یک شعبه بروجرد را برای مشتریان فراهم کرده است. با وجود بیش از ۲۵۰۰ کالا شامل پیراهن، تی‌شرت، شلوار، کفش و اکسسوری مردانه در فروشگاه آنلاین ست من تمام سلایق پوشش داده شده می‌شود. در صورتی که پس از تحویل لباس، از آن راضی نبودید تا ۷ روز مهلت دارید آن را مرجوع کنید. عزیزانی که به تخفیف علاقه دارند می‌توانند به بخش فروش ویژه این سایت را زیر نظر داشته باشند. محصولات این بخش سایت با تخفیف‌های ۵۰ یا حتی ۶۰ درصدی عرضه می‌شوند.

ویژگی‌های کلیدی فروشگاه اینترنتی ست من:

  • دارای بخش ویژه محصولات تخفیف‌دار
  • امکان خرید انواع کفش، شلوار و لباس با ضمانت ۷ روزه مرجوعی
  • امکان خرید حضوری در ۴ شعبه مختلف

۷. فروشگاه اینترنتی ترک جامه؛ یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی لباس مردانه ترک

فروشگاه اینترنتی لباس ترک مردانه

لباس‌های ترک به دلیل کیفیت بالایی که دارند همواره از محبوب‌ترین‌های بازار پوشاک محسوب می‌شوند. فروشگاه آنلاین ترک جامه به عنوان بهترین فروشگاه اینترنتی لباس ترک مردانه به صورت تخصصی در این حوزه فعالیت می‌کند. در بخش محصولات مردانه این فروشگاه می‌توانید انواع لباس‌های اسپورت، مجلسی و بافت مردانه را خریداری کنید. همچنین در بخش اکسسوری، محصولاتی مانند عینک، کلاه، ادکلن، دستبند و ساعت مردانه با قیمت مناسب و تخفیف‌های استثنایی عرضه می‌شوند. فروشگاه آنلاین ترک جامه برای ارسال سفارشاتی که بالای ۱.۵ میلیون تومان ارزش داشته باشند هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌کند.

ویژگی‌های کلیدی فروشگاه اینترنتی ترک جامه:

  • ارسال رایگان سفارشات بالای ۱.۵ میلیون تومان
  • عرضه لباس‌های ترک با کیفیت بالا
  • تنوع بالا در لباس‌ها و اکسسوری‌های مردانه

۸. فروشگاه اینترنتی شیکسون؛ ارزانترین فروشگاه اینترنتی لباس مردانه

ارزانترین فروشگاه اینترنتی لباس مردانه

لقب ارزانترین فروشگاه اینترنتی لباس مردانه در لیست ما به فروشگاه اینترنتی شیکسون تعلق می‌گیرد. در این فروشگاه اینترنتی علاوه بر قیمت‌های پایین می‌توانید تخفیف‌های زیادی روی اجناس خود بگیرید. در بخش مردانه شیکسون، محصولاتی مانند تی‌شرت، کفش، شلوار، عینک، کیف، پیراهن و ادکلن به فروش می‌رسد و تمام این محصولات ضمانت تعویض ۱۰ روزه دارند. اگر امکان پرداخت اینترنتی برای شما وجود ندارد می‌توانید پرداخت خود را در محل به صورت نقدی یا با استفاده دستگاه کارتخوان انجام دهید. ارسال محصولات به سراسر کشور امکان‌پذیر است و در صورتی که سفارشات شما از یک میلیون تومان بیشتر شود هیچ هزینه‌ای بابت ارسال از شما دریافت نمی‌شود.

ویژگی‌های کلیدی فروشگاه اینترنتی شیکسون:

  • ارائه قیمت‌های رقابتی و جذاب
  • ارسال رایگان سفارشات بالای یک میلیون تومان
  • امکان پرداخت در محل به صورت نقدی یا دستگاه کارتخوان

۹. فروشگاه اینترنتی مکسی؛ از بهترین فروشگاه های اینترنتی لباس مردانه با برندهای روز دنیا

بهترین فروشگاه های اینترنتی لباس مردانه

اکثر شما با برندهای جهانی مانند آدیداس، ریباک، پوما و اسکچرز آشنایی دارید و اگر قصد خرید از این برندها را دارید فروشگاه آنلاین مکسی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این فروشگاه اینترنتی بیش از ۶۰ هزار محصول مختلف از صدها برند جهانی را به مشتریان عرضه می‌کند و به همین دلیل پاسخگوی سلایق مختلف است. در سایت مکسی می توانید انواع پیراهن، شلوار، لباس راحتی، کت، کفش، عینک، کیف و ساعت را با ضمانت ۷ روزه مرجوعی تهیه کنید. این فروشگاه اینترنتی لباس برخلاف اغلب فروشگاه‌های دیگر از امکان خرید اقساطی پشتیبانی نمی‌کند و برای پرداخت هزینه در محل نیز محدودیت قرار داده است. علاوه بر این امکان خرید حضوری از این فروشگاه وجود ندارد.

ویژگی‌های کلیدی فروشگاه اینترنتی مکسی:

  • عرضه برندهای معتبر دنیا
  • ضمانت ۷ روزه مرجوعی کالا
  • تنوع بالای محصولات با بیش از ۶۰ هزار محصول و صدها برند مختلف

۱۰. فروشگاه اینترنتی الوند؛ بهترین فروشگاه لوازم استوک

بهترین فروشگاه های اینترنتی لباس مردانه

یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی لباس مردانه در آذربایجان غربی، فروشگاه اینترنتی الوند است. این فروشگاه اینترنتی یکی از بهترین فروشگاه‌های لوازم استوک نیز محسوب می‌شوند و انواع محصولات مانند لباس راحتی و لباس زیر، حوله، شلوارک، ژاکت، پالتو و بارانی و تیشرت در آن موجود است. بخش فیلتر محصولات سایت نیز دارای تنظیمات مخلفی مانند قد، نوع، جنس، رنگ، برند و دسته‌بندی است و به انتخاب راحت‌تر محصولات کمک زیادی می‌کند. در بخش حراجی‌های سایت می‌توانید محصولاتی که تخفیف‌های بالا دارند را مشاهده و خریداری کنید.

ویژگی‌های کلیدی فروشگاه اینترنتی الوند:

  • دارای فیلترهای مختلف برای انتخاب راحت‌تر محصولات
  • دارای بخش حراجی با تخفیف‌های عالی
  • تنوع بالای لباس‌ها

سخن پایانی

در این مطلب به انتخاب بهترین فروشگاه های اینترنتی لباس مردانه از دیدگاه‌های مختلف پرداختیم. این انتخاب‌ها بر اساس تنوع محصولات، قیمت محصولات، روش‌های پرداخت، برندهای عرضه شده در فروشگاه و ضمانت‌های ارائه شده بر روی محصولات صورت گرفتند. به هر حال تعداد فروشگاه‌های آنلاین لباس مردانه بسیار زیاد است و این موارد بهترین گزینه‌های حال حاضر هستند. در صورتی که تجربه خرید از این فروشگاه‌ها را دارید یا نکته‌ای در مورد خرید اینترنتی لباس مردانه به ذهنتان می‌رسد در بخش نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو