کیم یو جونگ خواهر کیم جونگ اون کیست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

3

1402/9/10

19:40


کیم یو جونگ ، معاون بخش کمیته مرکزی حزب کارگران کره و خواهر رهبری این کشور ، هیجانات ناشی از پرتاب اخیر یک ماهواره شناسایی توسط این کشور در سطح جهانی را محکوم کرد.

کیم یو جونگ خواهر کیم جونگ اون کیست؟ + بیوگرافی

خواهر کیم جونگ اون ، آمریکا را به در پیش گرفتن استاندارد دوگانه متهم کرد

به گزارش نم نمک ، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک ، کیم یو جونگ نوشته است : من از این واقعیت متأسفم که شورای امنیت سازمان ملل متحد که در آن هدف و اصل منشور ملل متحد باید به شدت مورد احترام قرار گیرد ، به مکانی بی قانون تبدیل می شود که در آن حاکمیت دولت های مستقل به طور عمدی و مضاعف نقض می شود. استانداردها غیر محتاطانه إعمال می شود و بی عدالتی و رفتارهای ناشایست به دلیل حضور آمریکا و برخی نیروهای پیرو آن بیداد می کند. من این اقدامات را به شدت محکوم و رد می کنم.

کیم یو جونگ خواهر کیم جونگ اون کیست؟ + بیوگرافی

کیم یو جونگ خواهر کیم جونگ اون کیست؟ + بیوگرافی

وی ادامه داد : تمامی جلسه علنی شورای امنیت سازمان ملل درباره پرتاب ماهواره شناسایی کره شمالی که به درخواست آمریکای گانگستر و پیروانش تشکیل شد ، به وضوح ثابت می کند که استدلال های غیرمنطقی برخی از کشورهای عضو سازمان ملل در انکار این موضوع تا چه اندازه ضعیف ، نادرست و پوچ است.

خواهر کیم جونگ اون همچنین ادعاهای مطرح شده از سوی لیندا توماس گرینفیلد ، سفیر آمریکا در سازمان ملل را مورد انتقاد قرار داد که گفته بود حق توسعه فضایی کره شمالی غیرمشروع است و مدعی شده بود پس از انتشار تصاویری از چند سایت فرماندهی و نظامی از سوی این ماهواره ، آمریکا یک قربانی است.

خواهر کیم جونگ اون همچنین این اقدامات را با استقرار زیردریایی های اتمی و جنگنده های آمریکا در نزدیکی کره مقایسه کرده و آن را تحریک آمیز دانست.

وی افزود : موضع و رفتار دوگانه آمریکا که اعمالش با گفتارش کاملا متفاوت است ، عامل شرور و برهم زننده صلح و ثبات در منطقه شبه جزیره کره است.

در این میان ، "کیم سونگ" ، فرستاده کره شمالی در سازمان ملل نیز به شورای امنیت گفته بود که فقط واشنگتن و سئول با پرتاب ماهواره کره شمالی مشکل دارند و ادعاهای مطرح شده از سوی واشنگتن را که کره شمالی از این پرتاب برای تقویت بیشتر ظرفیت های موشکی خود استفاده می کند ، به سخره گرفته بود.


بیوگرافی کیم یو جونگ

کیم یو جونگ متولد 26 سپتامبر 1987 یک سیاستمدار اهل کره شمالی است. او از سال 2014 معاون اول مدیر و در عمل رهبر دایره تبلیغات و تحریکات در حزب کارگران کره (WPK) بوده است. او همچنین از سال 2017 تا 2019 به عنوان عضو علی البدل پولیتبورو حزب کارگران کره خدمت کرده بود. این دایره سازمانی قدرتمند است که وظیفه تضمین وفاداری ایدئولوژیک در داخل نظام کره شمالی را به عهده دارد. او در آوریل 2020 به طور رسمی به این سمت منصوب شد. او کوچکترین دختر رهبر پیشین کره شمالی ، کیم جونگ-ایل و خواهر کوچکتر رهبر کنونی ، کیم جونگ-اون است و جانشین بالقوه وی محسوب می شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو