حملات مجدد اشغالگران به غزه/ صهیونیست‌ها قصد ازسرگیری تهاجم زمینی را دارند

منبع: ساعد نیوز

2

1402/9/11

09:26


ساعد نیوز: منابعی در ارتش رژیم صهیونیستی گفتند که تهاجم زمینی به نوار غزه در روزهای آینده به شیوه‌ای هوشمندانه و غافلگیرکننده از سر گرفته می‌شود. این در حالی است که اشغالگران امروز، شنبه به حملات در غزه ادامه می‌دهند.

حملات مجدد اشغالگران به غزه/ صهیونیست‌ها قصد ازسرگیری تهاجم زمینی را دارند

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از ایسنا، خبرنگار الجزیره گزارش داد، در حملات صهیونیست‌ها در مناطقی در شرق خان یونس در جنوب غزه یک تن شهید و تعدادی زخمی شدند.

این خبرنگار همچنین گفت، در حملات شبانه صهیونیست‌ها به شرق خان یونس و جبالیا کمربندهای آتش ایجاد شد.

طبق گفته این خبرنگار، یک جوان در پی هدف قرار گرفتن در یکی حملات در شرق خان یونس در اطراف مدارسی که پناهجویان در آنجا پناه گرفته‌اند، شهید شد.

قایق‌های جنگی رژیم صهیونیستی نیز غرب شهر دیر البلح در مرکز غزه و ساحل خان یونس را گلوله‌باران کردند.

به گفته منابع المیادین، تانک‌های اسرائیلی نیز مناطق شرقی را همزمان با حملات هوایی هدف قرار دادند. کمربند آتش در محله الفیاض تا مناطق شمال شرقی شهرک القراره در خان یونس ایجاد شد.

خبرنگار الجزیره همچنی اعلام کرد، در حملات شدید رژیم صهیونیستی به دیرالبلح در مرکز نوار غزه و خان ​​یونس (جنوب) دست کم هفت فلسطینی به شهادت رسیدند.

این در حالی است که منابع گفتند که از صبح جمعه تاکنون بیش از 200 هدف در رفح، الشجاعیه، الزیتون، جبالیا و بیت حانون مورد هدف قرار گرفته که از جمله آنها منازل رهبران گردان‌های القسام، شاخه نظامی حماس بوده‌است.

این منابع افزودند که انتظار دارند با خلع سلاح تعدادی از نیروهای ذخیره، از تعداد نیروهای ذخیره کاسته شود، زیرا آنها پیش‌بینی می‌کنند که جنگ برای مدت طولانی ادامه یابد و این نیروها طی مراحلی وارد جنگ شوند.

این منابع ادامه دادند، انتظار می‌رود نیروهای ذخیره در شمال اسرائیل با هدف کاهش بار اقتصادی رژیم صهیونیستی خلع سلاح شوند.

این منابع خاطرنشان کردند: اظهارات گروگان‌ها که منتشر شده به جمع‌آوری داده‌های اطلاعاتی در نوار غزه کمک می‌کند و این اطلاعات با سایر اطلاعات با هدف استفاده از آن در جنگ بررسی می‌شوند. این در حالی است که منابع ارتش اشغالگر گفته‌اند که برخی از شهادت اسیران سابق نادرست است.

به گفته ارتش اشغالگر، در حال حاضر 137 اسیر صهیونیست از جمله 17 زن در نوار غزه هستند. 113 اسیر از جمله 24 خارجی که در جریان تبادل اسرا که از جمعه گذشته تا دیروز در نوار غزه به سر می‌بردند، آزاد شده‌اند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو