امیر تتلو در ترکیه بازداشت شد + ویدئویی که باعث دستگیری اش شد

منبع: روزیاتو

1

1402/9/12

12:43


امیر تتلو در ترکیه بازداشت شد + ویدئویی که باعث دستگیری اش شد

امیر تتلو در ترکیه بازداشت شد + ویدئویی که باعث دستگیری اش شد

بنا به برخی گزارش‌ها امیرحسین مقصودلو، خواننده معروف به «امیر تتلو» شامگاه شنبه ۱۱ آذر در ترکیه بازداشت شد.

گفته می‌شود اتهام این خواننده پاپ «فحاشی به اعضا و کارکنان کنسولگری ایران در استانبول» اعلام شده و دادستان استانبول قرار است امروز یکشنبه، ۱۲ آذر، درباره تعداد روزهای بازداشت تتلو رأی صادر کند.

بازداشت امیر تتلو در ترکیه + ویدئویی که باعث دستگیری اش شد

بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی نیز درباره این خبر در کانال تلگرامی‌اش نوشت: «با شکایت کنسولگری ایران در استانبول از «امیر تتلو» خواننده پاپ ایرانی، پلیس ترکیه شب گذشته امیر تتلو را بازداشت و به بازداشتگاه منتقل کرد.»

«تابناک» نیز در این باره نوشت امیر تتلو که مدعی شده بود قصد بازگشت به ایران را دارد پس از آنکه نتوانست برگ خروج از سفارت بگیرد، شروع به توهین به مسئولین کنسول‌گری ایران در استانبول کرد.

در ادامه بخش‌های قابل انتشار ویدیوهایی که منجر به بازداشت تتلو شد را می‌بینید.

«وقت صبح» به نقل از گرداننده کانال تتلو در یوتیوب گفته است از آنجایی که تتلو با شکایت رو‌به‌رو است به راحتی به ایران بازگردانده نمی‌شود و باید برای او دادگاه برگزار شود.

در روزهای گذشته ویدئوهایی از امیر تتلو در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود که او در فرودگاه دیده می‌شد و برخی منابع از قصد او برای بازگشت به ایران خبر داده بودند.

امیر تتلو از جمله خوانندگان پرحاشیه ایرانی است که علاوه بر محتواهایی جنجالی در ترانه‌هایش، پست‌ها و ویدئوهای جنجال‌برانگیزی نیز در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است.

.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو