بررسی انواع کانکس و ویژگی‌های آن‌ها ؛ بهترین انتخاب برای شما!

بررسی انواع کانکس و ویژگی‌های آن‌ها ؛ بهترین انتخاب برای شما!


منبع: سماتک

1

1402/9/13

09:15


بررسی انواع کانکس و ویژگی‌های آن‌ها ؛ بهترین انتخاب برای شما!

کانکس یکی از سازه‌های موقت و سیاری بوده که به دلیل داشتن امکانات بسیار متنوع، می‌توان آن‌ها را با هر نیازی متناسب ساخت. انتخاب نوع کانکس برحسب نیاز مجموعه یا افراد تعیین می‌شود که هر کانکس بر اساس همین نوع دارای امکانات و تجهیزاتی مخصوص است. در همین راستا کسب آگاهی نسب به انواع کانکس و امکانات آن‎ها پیش از سفارش بسیار مهم است.

 

امروزه شاهد رنج وسیعی از کانکس‌ها مانند کانکس‌های مسکونی، اداری، آموزشی، فروشگاهی، پزشکی و غیره هستیم که امکانات و تجهیزات آن‌ها متفاوت هستند. در صورتی که قصد دارید برای فعالیت یا کار خود کانکسی تهیه کنید می‌توانید سفارش آن را از فروشگاه‌های معتبر و تخصصی داشته باشید.

بررسی انواع کانکس و ویژگی‌های آن‌ها ؛ بهترین انتخاب برای شما!

انواع کانکس

همان‌طور که گفتیم کانکس‌ها دارای تنوع بسیار بالایی هستند و برحسب نوع، امکانات و تجهیزات مختلف از یکدیگر متمایز می‌شوند. در ادامه چند مورد از محبوب‌ترین کانکس‌هایی که در خرید کانکس، تقاضای بسیار زیادی دارند را معرفی می‌کنیم و سپس نجوه خرید کانکس را شرح می‌دهیم.

 

کانکس مسکونی

می‌توان گفت امروزه بیشترین تقاضا برای خرید کانکس مسکونی است. این کانکس به عنوان یک محل اقامت موقت و یا حتی دائمی برای افراد استفاده می‌شود که شامل اتاق خواب، سرویس بهداشتی، آشپزخانه و یک فضای نقلی برای زندگی است. کانکس‌های مسکونی حتی دارای امکانات اضافی مانند سیستم صوتی و تلویزیون یا سیستم تهویه هستند. اینکه متراژ کانکس مسکونی شما به چه میزان و یا تعداد اتاق‌ها و ابعاد آن‌ها به چه صورت باشد، بسته به سلیقه‌ قابل تغییر است.

 

کانکس چوبی

نمونه دیگر از انواع کانکس، نمونه چوبی بوده که جنس دیوار، سقف و کف از چوب مقاوم و ضد آب است. این نوع از کانکس خود شامل دسته‌های مختلفی نظیر چوبی مسکونی، چوبی آموزشی، چوبی اداری و … می‌شود.

 

کانکس کارگاهی

از دیگر انواع مدل‌های کانکس می‌توان به نمونه کارگاهی آن اشاره داشت که معمولاً به طور موقت مورد استفاده قرار می‌گیرد. از جمله امکانات آن می‌توان به داشتن اتاقک‌های مجزا به همراه فاکتورهایی همچون نورپردازی، سیستم گرمایشی سرمایشی و سیستم تهویه اشاره داشت.

بررسی انواع کانکس و ویژگی‌های آن‌ها ؛ بهترین انتخاب برای شما!

کانکس اداری

از دیگر انواع کانکس که می‌توانید آن را در بازار ایران خریداری کنید، نمونه‌ اداری آن است که برای استفاده در محیط‌های اداری مانند سایت‌های ساختمانی یا محل کارهای موقتی طراحی می‌شود. از جمله بخش‌های داخلی این کانکس می‌توان به فضای اداری، اتاق جلسات، آشپزخانه، سرویس بهداشتی و…اشاره کرد. همچنین قابلیت نصب تجهیزات امنیتی تصویری یا صوتی نیز بر روی این کانکس‌ها امکان‌پذیر است.

 

کانکس فروشگاهی

نوع دیگری از انواع کانکس که در سال‌های اخیر تقاضای زیادی برای تولید داشته، کانکس فروشگاهی است. از این کانکس برای استفاده در نمایشگاه‌ها، فروشگاه‌های موقت یا رویدادهای تجاری صنعتی استفاده می‌کنند و می‌توان قسمت‌های داخلی آن را مانند فضاهای فروشگاهی طراحی کرد.

 

برای ساخت این مدل از انواع کشوها، نورپردازی‌های خاص و سیستم تهویه مطبوع استفاده می‌کنند و عملاً آن را به شکل یک فروشگاه کوچک برای ارائه محصول یا خدمات در می‌آورند.

 

کانکس کارگری

از دیگر تولیدات کانکس می‌توان به کانکس کارگری اشاره داشت که با نام کانتینر کارگری نیز شناخته می‌شود. این کانکس برای اسکان و اقامت کارگران در محل ساخت و ساز یا در کنار معدن یا قسمت‌های مرتبط با پروژه‌های صنعتی استفاده می‌شود. بدنه نوع کارگری مقاومت بسیار بالایی داشته و یک فضای زندگی مناسب و امن برای کارگران به شمار می‌آید. قسمت‌های داخلی این کانکس شامل اتاق خواب، سرویس بهداشتی، حمام و دستشویی و یک فضای مشترک برای غذاخوری و استراحت است.

 

کانکس ویلایی

افرادی که می‌خواهند در باغ و یا زمین خود محلی برای زندگی فراهم آورند، می‌توانند کانکس ویلایی را سفارش دهند. این کانکس دارای ظاهری شبیه به ویلاهای سنتی بوده و محلی مناسب برای زندگی افراد به شمار می‌آید. قسمت داخلی این نمونه از انواع کانکس نیز دارای اتاق خواب، آشپزخانه، نشیمن، فضای استراحت و تفریح است. با سفارش کانکس ویلایی به جای ساخت ویلای سنگی می‌توانید با هزینه‌ای به مراتب پایین‌تر، محلی زیبا و امن برای زندگی در باغ خود ایجاد کنید.

 

موارد فوق تنها چند نمونه از پر تقاضاترین کانکس‌ها بوده که توسط مجموعه‌ بنیان کانکس طراحی و تولید شده است. از جمله دیگر خدمات این مجموعه می‌توان به انواع کانکس‌های گردشگری، چرخ‌دار، نگهداری سگ، نمونه‌های فانتزی، چوبی، درمانگاه سیار، کانکس اتاق کنترل و… اشاره داشت.

بررسی انواع کانکس و ویژگی‌های آن‌ها ؛ بهترین انتخاب برای شما!

سفارش انواع کانکس

در صورتی که می‌خواهید هر کدام از کانکس‌های فوق را با بهترین متریال سفارش دهید، می‌توانید این کار را به مجموعه‌های معتبری چون بنیان کانکس بسپارید. این مجموعه یک دهه فعالیت در زمینه‌ طراحی کانکس و تولید آن داشته و از بهترین چوب‌ها و متریال در ساخت کانکس‌ها استفاده می‌کند. تولیدات این مجموعه بسیار متنوع بوده و شامل انواع کانکس‌های از پیش آماده یا نمونه‌های سفارشی است. بر حسب نیاز یا زمانی که در دست دارید می‌توانید نمونه‌های آماده را خریداری کرده و یا به طور شخصی برای طراحی کانکس شخصی خود اقدام کنید.

 

مزیت بنیان کانکس و محصولات آن در مقایسه با دیگر تولیدکنندگان، قیمت مناسب، زمان کوتاه تحویل محصول و همچنین استفاده از متریال خوب و با دوام است. همین توجه به تولید با کیفیت سبب می‌شود تا کانکس‌های تولیدی مجموعه طول عمر بسیار بالایی داشته باشند و در مقابل عوامل محیطی مانند باد و باران و تابش نور خورشید مقاوم بوده و خراب نشوند. البته که خدمات این مجموعه تنها به ساخت کانکس محدود نبوده و در زمینه‌ نصب و اجرای انواع نماهای کامپوزیتی و چوبی نیز فعالیت می‌کند.

بررسی انواع کانکس و ویژگی‌های آن‌ها ؛ بهترین انتخاب برای شما!

نحوه سفارش انواع کانکس از بنیان کانکس

در صورتی‌ که قصد سفارش و تهیه هر نمونه از کانکس‌های مسکونی، اداری، کارگاهی و … را دارید، می‌توانید این کار را به بنیان کانکس بسپارید. این مجموعه دارای تجربه بالا در زمینه تولید انواع کانکس بوده که نمونه کارهای متنوع آن را در سایت می‌توانید مشاهده کنید. بنیان کانکس از بهترین متریال در ساخت و تولید کانکس‌های خود استفاده می‌کند و به‌ دلیل تنوع در خدمات و کیفیت محصولات، رضایت بالای مشتریان را به خود جلب کرده است.

 

برای ثبت سفارش در قدم اول باید وارد وب‌سایت بنیان کانکس به نشانی bonianconex.com شده و با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید و ایده یا نیاز خود در رابطه با کانکس را مطرح کنید. در این زمان کارشناسان مشاوره‌های لازم در زمینه مدل، طراحی و متریال کانکس را در اختیار شما قرار می‌دهند. سپس برای عقد قرارداد و به صورت حضوری به کارخانه مراجعه کرده و پس ‌از بررسی، طراحی اولیه کار شما انجام می‌شود. در صورتی ‌که این طراحی مورد تأیید شما قرار گرفت، پروسه ساخت و تولید کانکس آغاز شده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محل مورد نظر ارسال می‌شود.

 

منبع:
پروژه معماری: معرفی انواع کانکس

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو